Nou misschien komen er over 50 jaar wel transities waarin je dierlijke hormonen krijgt toegediend. Dan neem ik m`n woorden terugquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebei de mensen zijn net zo heilig overtuigd van hoe ze zich voelen.
Wie ben jij om te bepalen dat dat een rare redenatie is.
Jij bent wel goed met mensen die een andere mening hebben he.quote:
Dat is gewoon een belachelijk antwoordquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent wel goed met mensen die een andere mening hebben he.
Jij mag net zo min oordelen over anderen hun gevoelens dan ik. Ik ridiculiseer niemand.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien komen er over 50 jaar wel transities waarin je dierlijke hormonen krijgt toegediend. Dan neem ik m`n woorden terug
Waarom?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is gewoon een belachelijk antwoordWat wil je dat ik daar op ga zeggen.
Dat een gender een keuze is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
Wat is geïndoctrineerd?
(niet de definitie)
Omdat het gewoon wel kan dat 1 van je kinderen later dat gevoel heeft.quote:
Waarom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het gewoon wel kan dat 1 van je kinderen later dat gevoel heeft.
Alsof ze daar voor hebben gekozen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat een gender een keuze is.
Biologisch gezien natuurlijk onzin
Het is niets anders dan een keuze.quote:
Vind je homo zijn dan ook een keuze?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niets anders dan een keuze.
Of je het er nu mee eens bent of niet.
Oke. Dan mag je zeggen dat je het fake vind. Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij mag net zo min oordelen over anderen hun gevoelens dan ik. Ik ridiculiseer niemand.
Ik dacht dat jij langer in GRTD postte?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je homo zijn dan ook een keuze?
Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Stel nou dat er iemand in je familie zoiets openbaar maakt? Hou je dan precies hetzelfde stigma als wat je nu hebt?
Ja dat klopt. Maar even voor zekerheid nog vragen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij langer in GRTD postte?
Ook als het je broertje zou zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |