Geloven anderen net zo zeer bij anderenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Snap niet hoe je kunt denken dat ze faken.
Ja hoor. Maar dat iemand zich in een verkeerd lichaam voelt zitten is natuurlijk wel wat makkelijker te beredeneren dan iemand die zich een dolfijn voeltquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie zich voelt.
Willen jullie dan stoppen met bepalen voor anderen wat beredeneerbaar is? Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja hoor. Maar dat iemand zich in een verkeerd lichaam voelt zitten is natuurlijk wel wat makkelijker te beredeneren dan iemand die zich een dolfijn voelt
Heeft niemand gezegd. Je bent zelf ook olympisch kampioen woorden verdraaien hoor Insoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Hahahaha
Jullie bepalen dus hoe mensen zich moeten voelen!?
Niet te vergelijken!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niemand gezegd. Je bent zelf ook olympisch kampioen woorden verdraaien hoor Inso
Mensen die zich dol-fijn voelen en dat uiten zijn meestal homo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat iemand zich in een verkeerd lichaam voelt zitten is natuurlijk wel wat makkelijker te beredeneren dan iemand die zich een dolfijn voelt
Biologisch gezien wel ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
Zit allemaal tussen de oren he Inso, dat transgender zijn?
Tuurlijk is het niet te vergelijken. Maar wil dat meteen zeggen dat ik voor andere mensen bepaal hoe ze zich voelen? Ik keur het toch nergens af?quote:
Ik ook nergens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Tuurlijk is het niet te vergelijken. Maar wil dat meteen zeggen dat ik voor andere mensen bepaal hoe ze zich voelen? Ik keur het toch nergens af?
Wat als 1 van je kinderen later tegen je zegt dat hij/zij denkt dat hij/zij in het verkeerde lichaam zit?quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat als 1 van je kinderen later tegen je zegt dat hij/zij denkt dat hij/zij in het verkeerde lichaam zit?
Nee. Maar jij vergelijkt het met mensen die zich een dolfijn voelen. Daarmee maak je het enigszins belachelijk. Dat is hetzelfde als dat je homo`s vergelijkt met mannen die op apen vallen ikzeg maar watquote:
Allebei de mensen zijn net zo heilig overtuigd van hoe ze zich voelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar jij vergelijkt het met mensen die zich een dolfijn voelen. Daarmee maak je het enigszins belachelijk. Dat is hetzelfde als dat je homo`s vergelijkt met mannen die op apen vallen ikzeg maar wat
Dit antwoord voorspelde ik al. Maar goed 'gaat niet gebeuren' is natuurlijk niet realistisch want dat kan wel gebeuren.quote:
God Inso jij ook alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Is namelijk geindoctrineerd.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Dit antwoord voorspelde ik al. Maar goed 'gaat niet gebeuren' is natuurlijk niet realistisch want dat kan wel gebeuren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Is namelijk geindoctrineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |