trusten elanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Elan het volgende:
ga deze enerverende discussie verlaten
welterusten luitjes.
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Divje het volgende:
[..]
cross-dressers. tv kan ik ff niet meer opkomen
Maar als ik zeg dat ik de gemiddelde pvv-er niks vind toevoegen, weinig intelligent vind overkomen om nog maar te zwijgen van succesvol zijn is het hek sneller van de dam.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zijn allemaal echt hoogstintelligend.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat ik de gemiddelde pvv-er niks vind toevoegen, weinig intelligent vind overkomen om nog maar te zwijgen van succesvol zijn is het hek sneller van de dam.
Gebaseerd op een politieke denkwijze.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat is een normale mening in Nederland
Ik geloof daar niet inquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Bij transgenders gebaseerd op wat? Het gevoel dat ze in een verkeerd lichaam zitten?
En mensen die vinden dat ze een boom zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
we hebben ook nog de AG, BG, GF, en nog vele meer.
Morgen even langs de AGFquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van he. binary gender fluidquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.quote:
Haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van he. binary gender fluid
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.
Of geloven jullie dat mensen een hond/kat/dolfijn/boom zijn
Dus alle transgenders faken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.
Of geloven jullie dat mensen een hond/kat/dolfijn/boom zijn
Hoezo? Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie zich voelt.quote:
Want jij weet van iedereen hoeveel docu`s ze hebben gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik meer gedaan dan de meesten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |