Denk je oprecht niet dat dat zo is?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Obama detacheert even een transgender omdat hij ziijn uitstraling wil verbeteren![]()
Verbied ik het iemand, Fylaxje?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
Snap niet dat je perse iets moet toevoegen. Waarom moet een transgender iets toevoegen? Laat ieder gewoon zijn/haar leven leven.
Neh, wil gewoon graag begrijpen waarom er volgens jou iets bereikt moet worden door transgenders.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verbied ik het iemand, Fylaxje?
Of die vrouw heeft het openbaar gemaakt nadat ze is aangenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk je oprecht niet dat dat zo is?
Dat is natuurlijk PR
Niemand hoeft iets te bereiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh, wil gewoon graag begrijpen waarom er volgens jou iets bereikt moet worden door transgenders.
Ach Obama heeft het hele Syrie conflict op zn naam staan zo'n beetje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, zal mijn naïeve evenbeeld wel weer zijn die dat denkt
De gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand hoeft iets te bereiken.
Ik probeer alleen te zeggen dat de gemiddelde trans niet echt intelligent of succesvol is
Maar er zijn wel Nederlanders die succesvol zijn in hun functie.quote:
Misschien wel ja!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:53 schreef Fylax het volgende:
Misschien ook transgenders die het niet vertellen, je weet 't niet.
En transgenders falen allemaal of zo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar er zijn wel Nederlanders die succesvol zijn in hun functie.
Is niet te ontkennen
Ik vind er wel relatief veel falen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
En transgenders falen allemaal of zo?
En dat baseer je op?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind er wel relatief veel falen.
Dat er een keer een operatie mis gaat zegt niets over falen in het levenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind er wel relatief veel falen.
Tv?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:53 schreef Divje het volgende:
Pot, Pan, TV, TS, CD e.d.
Zijn ook mensen.
Jij wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Ken je er zoveel dan?
Ik vind ze weinig toevoegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat er een keer een operatie mis gaat zegt niets over falen in het leven
Nope, dus ik kan niet zeggen of ze falen of niet.quote:
Alle vrouwen zijn trans.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nope, dus ik kan niet zeggen of ze falen of niet.
Dat heeft trouwens verder ook niets met transgenders te maken, of je faalt of niet.
trusten elanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Elan het volgende:
ga deze enerverende discussie verlaten
welterusten luitjes.
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Divje het volgende:
[..]
cross-dressers. tv kan ik ff niet meer opkomen
Maar als ik zeg dat ik de gemiddelde pvv-er niks vind toevoegen, weinig intelligent vind overkomen om nog maar te zwijgen van succesvol zijn is het hek sneller van de dam.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zijn allemaal echt hoogstintelligend.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat ik de gemiddelde pvv-er niks vind toevoegen, weinig intelligent vind overkomen om nog maar te zwijgen van succesvol zijn is het hek sneller van de dam.
Gebaseerd op een politieke denkwijze.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat is een normale mening in Nederland
Ik geloof daar niet inquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Bij transgenders gebaseerd op wat? Het gevoel dat ze in een verkeerd lichaam zitten?
En mensen die vinden dat ze een boom zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
we hebben ook nog de AG, BG, GF, en nog vele meer.
Morgen even langs de AGFquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van he. binary gender fluidquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.quote:
Haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van he. binary gender fluid
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.
Of geloven jullie dat mensen een hond/kat/dolfijn/boom zijn
Dus alle transgenders faken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.
Of geloven jullie dat mensen een hond/kat/dolfijn/boom zijn
Hoezo? Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie zich voelt.quote:
Want jij weet van iedereen hoeveel docu`s ze hebben gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik meer gedaan dan de meesten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |