Welke transgender voegt iets toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
Ik snap het hele idee van iets toevoegen niet helemaal. Moet elk persoon op deze wereld iets toevoegen of voegen alle transgenders niets toe, maar de rest wel?
Bij vrijwel iedereen zie je het.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe weet jij nou of er geen transgenders zijn op topposities, niet iedereen loopt ermee te koop
In polen hadden we een trans in het parlementquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
Inso zijn rechtse Poolse roots spelen hem weer parten. Homofoob geblaat.
Nadat ze het gezegd hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij vrijwel iedereen zie je het.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
Alsof alle hetero's iets baanbrekends hebben ontdekt
Er zijn er genoeg die "chick" in OITNB is ook een transgender. Sophia of zo.quote:
Poeh als ik dit echt moet gaan opzoeken dan kan ik er wel een aantal vinden. Ik weet dat er laatst nog een transgender is aangenomen bij een groot nieuw bedrijf, als 1 van de eerste werknemers. Kan je even niet zeggen welke want ik heb dat niet onthouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke transgender voegt iets toe.
Sophiaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die "chick" in OITNB is ook een transgender. Sophia of zo.
Balian Buschbaum olympisch kampioen.
Brammetjuh bevestigd mijn beeld van aandachtszoekers. Ik vind hem best te pruimen tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag. Maar vind het echt niet terecht dat je het dan afdoet dat diegene die bitchen op hem dan niet pro-trans zijn. Dat slaat echt kut op peren.
Jij bent ook niet tegen homo`s en je kotst op Brammetje. Komt om dezelfde reden als wij op hem deden ;P
Geen idee. Niet elke transgender zegt dat hij/zij dat is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke transgender voegt iets toe.
Ah dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk iets toevoegen. Gelijk antwoord op je eigen vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In polen hadden we een trans in het parlement
En die heb ik moeten voordragenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk iets toevoegen. Gelijk antwoord op je eigen vraag
Pardon geen groot nieuw bedrijf, dat heb ik verkeerd onthouden.quote:Voor het eerst is een openlijke transgender aangenomen voor een baan in het Witte Huis. De als man geboren Raffi Freedman-Gurspan wordt directeur welzijn en personeelswerving.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat moet je gewoon toegeven Inso. Je ziet het pas als ze zeggen dat ze trans zijn. Dat is bij iedereen zo
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed werkt wel in het witte huis. Mwah dan heb je wel wat bereikt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Obama moet zich progressief voordoen
Heb er net ook twee bekende genoemd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die heb ik moeten voordragen
Nadat ie Syrie heeft laten ontsporen. Hillary tot 15 jaar geleden anti-homo was moet ie natuurlijk wat goodwill kwekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |