Ik wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus nu niet met zn allen doen alsof jullie zo 100% pro trans waren
Nee, ik vind het raar dat open minded mensen iemand pakken op trans zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hier bedoel je zeker mee dat dat kenmerkende is voor die mensen
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
100 procent pro-transquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus achter gesloten deuren, eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
100 procent contra-aandacht er mee zoeken
Tenzij in een documentaire of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent pro-trans
100 procent contra-aandacht er mee zoeken
De bijbel spreekt over de boom als zuurstoffabriek en niet over de boom van het leven of de zondeval. Die striktheid benauwt me en verstikt alle poëzie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Wie is er allemaal transgender dan in deze SC?
Nee hoor. Je mag het wel benoemen. Maar d voorbeelden die ik noemde wat hij deed reageer jij dan weer niet op dusja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus achter gesloten deuren, eens.
Welke voorbeelden? Dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag het wel benoemen. Maar d voorbeelden die ik noemde wat hij deed reageer jij dan weer niet op dusja.
Apart dat die mensen dan zo vaak zo in het nieuws komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen die er aandacht mee zoeken die moet ik niet zo nee. Maar dat heeft niks met transgender te maken, dat heeft gewoon te maken met die gene zijn of haar persoonlijkheid.
Zo vaak in het nieuws komen? Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apart dat die mensen dan zo vaak zo in het nieuws komen.
Maar ik geloof jullie hoor!!
Ah jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb jij trouwens een big smile op je PF Fylax?
Ik dacht dat je altijd keek als Jaden Smth
Vrijwel allemaal aandachtszoekersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vaak in het nieuws komen? Valt toch wel mee?
Misschien in Engeland maar ik zie er hier niet veel voorbij komen in het nieuws.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal aandachtszoekers
Nee. Dat hij tientallen topics opende over de problemen die hij had met zijn vriendinnen doen alsof hij een meisje was. Terwijl hij nooit in transitie heeft gezeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke voorbeelden? Dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde?
DAt doen normale heteros ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |