SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaarlijks ondergaan honderden hormoonbehandeling en operaties om vrouw of man te worden waar wij niks van horen.
Ik bedoel niet dat hij dan niet meer trans is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie zijn wij dat om te bepalen?
Dan mag ik net zo goed bepalen dat niemand trans is
Zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh sommige worden echt wel goed omgebouwd
Alleen in het weekend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Wie is er allemaal transgender dan in deze SC?
Ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Wie is er allemaal transgender dan in deze SC?
Ach. Aan het einde was het gewoon pakken om het pakken. Ook over z'n vermeende trans zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij dan niet meer trans is.
Ik bedoel dat dat de reden is dat hij niet serieus genomen werd. Als hij gewoon normaal deed prima.
Inhet begin deden mensen heel normaal tegen hem trouwensVeel mensen appten ook met hem enzo
Hij is een transseksueell, hij werkt in een bordeelll, van smorgens zeven tot vijf is hij een omgebouwdd wijffquote:
Klopt, ik ook. Ik heb van Louis Theroux gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
ZekerTegenwoordig is het gelukkig veel minder een issue.
Je hebt echt mensen die vanaf kind al met poppen spelen en liever jurkjes dragen dan voetballen en vechten.
Keer docu over gezien is pittig wat die mensen door moeten.
Je hoeft daar sowieso de media niet mee in al kan het soms anderen wel helpen een drempel over te gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ook genoeg waar het geen succes is waar we niets van horen.
Patrick.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Je jongensnaam was zeker Adam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het zou handig zijn als er een was die wat toevoegde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft daar sowieso de media niet mee in al kan het soms anderen wel helpen een drempel over te gaan.
Zoals homofilie in de jaren 50.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patrick.Ik Aylin als meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Het ging soms te ver ja. Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan men og een R&P topic herinneren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ging soms te ver ja. Daar heb je gelijk in
maar die kerel haalde dan ook het bloed onder je nagels vandaan
quote:
Zijn er genoeg dan ben je gewoon niet goed geïnformeerd of kijk je verkeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als er een was die wat toevoegde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |