SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaarlijks ondergaan honderden hormoonbehandeling en operaties om vrouw of man te worden waar wij niks van horen.
Ik bedoel niet dat hij dan niet meer trans is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie zijn wij dat om te bepalen?
Dan mag ik net zo goed bepalen dat niemand trans is
Zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh sommige worden echt wel goed omgebouwd
Alleen in het weekend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Wie is er allemaal transgender dan in deze SC?
Ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Ach. Aan het einde was het gewoon pakken om het pakken. Ook over z'n vermeende trans zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij dan niet meer trans is.
Ik bedoel dat dat de reden is dat hij niet serieus genomen werd. Als hij gewoon normaal deed prima.
Inhet begin deden mensen heel normaal tegen hem trouwensVeel mensen appten ook met hem enzo
Hij is een transseksueell, hij werkt in een bordeelll, van smorgens zeven tot vijf is hij een omgebouwdd wijffquote:
Klopt, ik ook. Ik heb van Louis Theroux gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
ZekerTegenwoordig is het gelukkig veel minder een issue.
Je hebt echt mensen die vanaf kind al met poppen spelen en liever jurkjes dragen dan voetballen en vechten.
Keer docu over gezien is pittig wat die mensen door moeten.
Je hoeft daar sowieso de media niet mee in al kan het soms anderen wel helpen een drempel over te gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ook genoeg waar het geen succes is waar we niets van horen.
Patrick.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Je jongensnaam was zeker Adam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het zou handig zijn als er een was die wat toevoegde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft daar sowieso de media niet mee in al kan het soms anderen wel helpen een drempel over te gaan.
Zoals homofilie in de jaren 50.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patrick.Ik Aylin als meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Het ging soms te ver ja. Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan men og een R&P topic herinneren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ging soms te ver ja. Daar heb je gelijk in
maar die kerel haalde dan ook het bloed onder je nagels vandaan
quote:
Zijn er genoeg dan ben je gewoon niet goed geïnformeerd of kijk je verkeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als er een was die wat toevoegde.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus nu niet met zn allen doen alsof jullie zo 100% pro trans waren
Nee, ik vind het raar dat open minded mensen iemand pakken op trans zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hier bedoel je zeker mee dat dat kenmerkende is voor die mensen
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
100 procent pro-transquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus achter gesloten deuren, eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
100 procent contra-aandacht er mee zoeken
Tenzij in een documentaire of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent pro-trans
100 procent contra-aandacht er mee zoeken
De bijbel spreekt over de boom als zuurstoffabriek en niet over de boom van het leven of de zondeval. Die striktheid benauwt me en verstikt alle poëzie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Nee hoor. Je mag het wel benoemen. Maar d voorbeelden die ik noemde wat hij deed reageer jij dan weer niet op dusja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus achter gesloten deuren, eens.
Welke voorbeelden? Dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag het wel benoemen. Maar d voorbeelden die ik noemde wat hij deed reageer jij dan weer niet op dusja.
Apart dat die mensen dan zo vaak zo in het nieuws komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen die er aandacht mee zoeken die moet ik niet zo nee. Maar dat heeft niks met transgender te maken, dat heeft gewoon te maken met die gene zijn of haar persoonlijkheid.
Zo vaak in het nieuws komen? Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apart dat die mensen dan zo vaak zo in het nieuws komen.
Maar ik geloof jullie hoor!!
Ah jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb jij trouwens een big smile op je PF Fylax?
Ik dacht dat je altijd keek als Jaden Smth
Vrijwel allemaal aandachtszoekersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vaak in het nieuws komen? Valt toch wel mee?
Misschien in Engeland maar ik zie er hier niet veel voorbij komen in het nieuws.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal aandachtszoekers
Nee. Dat hij tientallen topics opende over de problemen die hij had met zijn vriendinnen doen alsof hij een meisje was. Terwijl hij nooit in transitie heeft gezeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke voorbeelden? Dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde?
DAt doen normale heteros ook
Geindoctrineerd door westerse mediaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Elan het volgende:
Vier op de duizend jongens en meisjes willen liever van het andere geslacht zijn. Inso maakt er een heel issue van en rukt alles uit zijn verband.
Het zal ook weer niet.
In Engeland ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien in Engeland maar ik zie er hier niet veel voorbij komen in het nieuws.
Klopt. Zei toch al dat het soms te ver ging. Maar het bitchen an sich ging om hem en niet om hoe hijzich voeldequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werd er (ook door jou) vaak genoeg bijgehaald.
Oh ja want de media is daar ook echt debet aanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geindoctrineerd door westerse media
Klopt. Maar dan wel raar dat open minded iemand dan niet op zn vervelende gedrag aanpakte maar om zn "geder"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zei toch al dat het soms te ver ging. Maar het bitchen an sich ging om hem en niet om hoe hijzich voelde
Maar er komen nauwelijks transgenders in het nieuws. Ook niet op aandacht vragende manieren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Tuurlijk kiest de media alleen de aandachtshoeren uit die op televisie komen.
Zo lijkt het net alsof alle transgenders aandachtshoeren zijn.
Wanneer gaan een transgender iets toeveogen aan de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja want de media is daar ook echt debet aan. Ben je weer paranoïde broertje ?
True.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er komen nauwelijks transgenders in het nieuws. Ook niet op aandacht vragende manieren.
Slechte eigenschap ja. Maar dt maakt diegene niet opeens small-minded. Gewoon behoorlijk geirriteerd om diegenequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan wel raar dat open minded iemand dan niet op zn vervelende gedrag aanpakte maar om zn "geder"
Gast, wat kijk jij allemaal?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Tuurlijk kiest de media alleen de aandachtshoeren uit die op televisie komen.
Zo lijkt het net alsof alle transgenders aandachtshoeren zijn.
Daarom zit die Jenner al een jaar in het nieuws.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er komen nauwelijks transgenders in het nieuws. Ook niet op aandacht vragende manieren.
Tja. Op zn minst erg frappant te noemenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechte eigenschap ja. Maar dt maakt diegene niet opeens small-minded. Gewoon behoorlijk geirriteerd om diegene
Dat is niet een jaar en dat is 1 transgender persoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zit die Jenner al een jaar in het nieuws.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet een jaar en dat is 1 transgender persoon.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan een transgender iets toeveogen aan de wereld.
Een wetenschappelijk doorbraak. Een belangrijke positie.
wat is dit voor raar criteriumquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan een transgender iets toeveogen aan de wereld.
Een wetenschappelijk doorbraak. Een belangrijke positie.
Ik vind het raar dat ze zo normaal zijn maar nooit iets toevoegen.quote:
Dat mag. Maar vind het echt niet terecht dat je het dan afdoet dat diegene die bitchen op hem dan niet pro-trans zijn. Dat slaat echt kut op peren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Op zn minst erg frappant te noemen
Waarom moet dat? Genoeg niet transgenders die ook niks toevoegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze zo normaal zijn maar nooit iets toevoegen.
Hoe weet jij nou of er geen transgenders zijn op topposities, niet iedereen loopt ermee te koopquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze zo normaal zijn maar nooit iets toevoegen.
Welke transgender voegt iets toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
Ik snap het hele idee van iets toevoegen niet helemaal. Moet elk persoon op deze wereld iets toevoegen of voegen alle transgenders niets toe, maar de rest wel?
Bij vrijwel iedereen zie je het.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe weet jij nou of er geen transgenders zijn op topposities, niet iedereen loopt ermee te koop
In polen hadden we een trans in het parlementquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
Inso zijn rechtse Poolse roots spelen hem weer parten. Homofoob geblaat.
Nadat ze het gezegd hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij vrijwel iedereen zie je het.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
Alsof alle hetero's iets baanbrekends hebben ontdekt
Er zijn er genoeg die "chick" in OITNB is ook een transgender. Sophia of zo.quote:
Poeh als ik dit echt moet gaan opzoeken dan kan ik er wel een aantal vinden. Ik weet dat er laatst nog een transgender is aangenomen bij een groot nieuw bedrijf, als 1 van de eerste werknemers. Kan je even niet zeggen welke want ik heb dat niet onthouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke transgender voegt iets toe.
Sophiaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die "chick" in OITNB is ook een transgender. Sophia of zo.
Balian Buschbaum olympisch kampioen.
Brammetjuh bevestigd mijn beeld van aandachtszoekers. Ik vind hem best te pruimen tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag. Maar vind het echt niet terecht dat je het dan afdoet dat diegene die bitchen op hem dan niet pro-trans zijn. Dat slaat echt kut op peren.
Jij bent ook niet tegen homo`s en je kotst op Brammetje. Komt om dezelfde reden als wij op hem deden ;P
Geen idee. Niet elke transgender zegt dat hij/zij dat is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke transgender voegt iets toe.
Ah dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk iets toevoegen. Gelijk antwoord op je eigen vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In polen hadden we een trans in het parlement
En die heb ik moeten voordragenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk iets toevoegen. Gelijk antwoord op je eigen vraag
Pardon geen groot nieuw bedrijf, dat heb ik verkeerd onthouden.quote:Voor het eerst is een openlijke transgender aangenomen voor een baan in het Witte Huis. De als man geboren Raffi Freedman-Gurspan wordt directeur welzijn en personeelswerving.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat moet je gewoon toegeven Inso. Je ziet het pas als ze zeggen dat ze trans zijn. Dat is bij iedereen zo
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed werkt wel in het witte huis. Mwah dan heb je wel wat bereikt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Obama moet zich progressief voordoen
Heb er net ook twee bekende genoemd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die heb ik moeten voordragen
Nadat ie Syrie heeft laten ontsporen. Hillary tot 15 jaar geleden anti-homo was moet ie natuurlijk wat goodwill kwekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |