Het liep helemaal niet uit de hand Fylax. Je zag dat Inso tegendraads posten en je wilde meedoen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een grapje die te lang door ging, uit de hand liep. Inderdaad. Daar heb ik dan ook sorry voor gezegd.
Ja, ik bedoel tegendraads met de gemiddelde mening hier. Tuurlijk je eigen meningquote:
Ik ga niet weer herhalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het liep helemaal niet uit de hand Fylax. Je zag dat Inso tegendraads posten en je wilde meedoen.
Je ziet nu the other way around en nu komt het je weer het beste uit om voorzitter van de belangenvereniging van transgenders te spelen.
Ik accepteer je mening best hoor. Niet iedereen hoeft alles goed te keuren of voor te zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat jullie net zo min of minder beseffen dat iemand anders daar anders over kan denken dan ik.
Biologisch gezien is dat net zo ridicuul.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat jij dat dan vergelijkt met hetzelfde als dat je zusje een paard zou willen zijn. Tsja, dat kan er bij mij maar moeilijk in.
Misschien niet. Maar het zou wel apart zijn als je dan een totaal veranderde kijk erop hebt. Want je bent er nu best extreem in. Dat zou normaal gesporken dan niet zomaar kunnen veranderenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik op iemands emoties inspelen sowieso geen goede insteek.
Ik geloof niet dat het kan gebeuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Misschien niet. Maar het zou wel apart zijn als je dan een totaal veranderde kijk erop hebt. Want je bent er nu best extreem in. Dat zou normaal gesporken dan niet zomaar kunnen veranderen
Morgen weer Libertarisch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
Het was me een genoegen. Ik ga slapen. Tot straks.
Ik ben gewoon lekker Fylax.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgen weer Libertarisch?
Tot morgen
Ja en ik snap niet dat je dat zo kan zienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een vraag als dit
Wat als jouw moeder opeens een koe was, zou het dan nog je moeder zijn
Omdat mensen dat hebben bedacht. Niet omdat het natuurlijk is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich ombouwen tot man.
Daar heb je een punt ja. Maar dan is het alsnog de vraag of je dat gelijk wilt zetten aan dieren. Naja dat kan ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen dat hebben bedacht. Niet omdat het natuurlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |