Dat was ie dus, en hij was met een bezem bezig en ging zonder zijn handen te wassen aan de slag met mijn broodje, als ik zoiets zie vergaat me de honger dus al.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Sommige zijn wel goor ja...
Of er staan van die ongewassen type's
Waarom neem je dat aan als je het smerig vind, en niet direct wat van zeggen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaliter niet nee.
Maar ik ben nogal een zeikerd qua eten, daarom eet ik zelden bij anderen, ik hou ook niet van snackbars e.d.
Eerste dat ik doe, is beoordelen hoe het met hygiëne zit.
Ik bestelde ooit ergens een broodje, en toen ik die gast bezig zag dacht ik, gadverdamme, broodje heb ik buiten direct in de vullisbak gepleurd, en aan mijn bekenden gemeld dat je daar beter niets kan gaan eten.
Doe je best, latersss..quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
![]()
Misschien morgen....
boodschapjes doen!!!!
Geen zin in een (waarschijnlijk zinloze) discussie en ik maak me niet zo druk om die 4 euro. Ik wist iig genoeg, dat zaakje was net nieuw hier om de hoek, ik wilde gewoon een keer proberen, en ben er ook nooit meer geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom neem je dat aan als je het smerig vind, en niet direct wat van zeggen?
Functioneel leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
![]()
Misschien morgen....
boodschapjes doen!!!!
Stukkie kaas Soury?quote:Je lichaam is één grote stinkkaas. Althans, op zweterige plekken als oksels, tussen de tenen en in de navel groeien grotendeels dezelfde bacteriën als die waarvan kaas wordt gemaakt. Normaal gesproken worden in kaas melkzuurbacteriën gebruikt. Maar het leek de Amerikaanse bioloog Christina Agapakis wel aardig om kaas te maken met bacteriën uit het menselijk lichaam. Ze maakte een serie tenen-, oksel- en navelkazen, met micro-organismen van verschillende personen.
Achter een spoiler Mo....quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stukkie kaas Soury?
Lekker ik heb de Franse week van de Lidl ook benut. Het stink wel als ik mijn ijskast open doe.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stukkie kaas Soury?
Lust je dat niet ?quote:
meer dan normaal?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb de Franse week van de Lidl ook benut. Het stink wel als ik mijn ijskast open doe.
Ik hield me al in, ga jij het hardop zeggen.........quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hield me al in, ga jij het hardop zeggen.........
Lees je alle sc for fun Joezie is tofquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Speciaal voor Joezie
UTO / [UTO SC #1641] Woensdag gehaktdag.
Ja ik lees allesquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees je alle sc for fun Joezie is tof
Er is ook niemand die zegt dat Joezi niet tof is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kaas gedoe is wel zijn schuld.. Daarentegen hebben we daardoor wel een opleving van het topic gekregen..quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zal je wel vervelenquote:
Ja het is een beerput. Zeker als je "werkt" en vroeg op moet. Nu geniet ik er van. Heerlijk die kaas.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat Joezi niet tof is.
Joezi draagt de 40+ ers een warm hart toe, en dat waardeer ik zeer.![]()
Maar hulde voorquote:
Tja het is niet anders, maar KAASquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat en daar baal je van...
Je zal je wel vervelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
hunt van de lapo. Ik ben er bij mee [ afbeelding ]
Ik ga een Croque-monsieur eten straksquote:
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een Croque-monsieur eten straks[ afbeelding ]![]()
KAAAAZZSSSS
Nee ik eet er maar ééntje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.
Die van de Lidl zien er heel anders uitquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie straks de foto van de jouwe dan wel (neem ik gemakshalve maar even aan).quote:
Wel Spaansquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
http://www.juanideanasevi(...)croque-monsieur.html
Ik ga nog even koffie drinken en straks een stukkie lopenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie straks de foto van de jouwe dan wel (neem ik gemakshalve maar even aan).
Ben er even weg van............................
Ik maak wel een fotoquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
14 km. Zijn we even van je afquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog even koffie drinken en straks een stukkie lopen
Ook best lastig als je strak wil eten nu al een foto neemt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
12 minuten op 210 gradenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto [ afbeelding ]
Ja dat kan wel kloppen. Even Haarlem aandoenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze komt halverwege ff hier buurten
Kaas broodje erbijquote:
Ik verwacht binnen het uur en replyquote:
Zo snel loopt ze niet...quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen het uur en reply
Mo heeft de trein gemist en blijft thuisquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik neem aan dat Mo muffig ook mee loopt
Stelletje ASO'squote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Treehut362 het volgende:
360 deg. filmpjes op Youtube
https://en.wikipedia.org/wiki/Circle-Vision_360%C2%B0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Voor alle dames hier die een ABO hebben...
Dit missen jullie dusABO opgezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Mmmm bij nader inzien vind ik ze niet zo mooiquote:
Ik ga denk maar een abo nemen .... als die gasten blijven komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm bij nader inzien vind ik ze niet zo mooi
je bent er niet zo van hèquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga denk maar een abo nemen .... als die gasten blijven komen
Ik bedank ookquote:
ik ben aan het opruimen en schoonmaken, ik krijg morgen een mede-oldbie te logeren hier, een vrouwquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Te jong ...?
Ik ga zo The Voice kijken en eens zien wat Anouk daar nu allemaal van denkt
Yvonne?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben aan het opruimen en schoonmaken, ik krijg morgen een mede-oldbie te logeren hier, een vrouw
oh ja dat is ook een oldbie, time flies, 5 oktober 1999quote:
Zij was eerst toen moest je als moeder natuurlijk ook om de boel in de smiezen te houden ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja dat is ook een oldbie, time flies, 5 oktober 1999
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Voor alle dames hier die een ABO hebben...
Dit missen jullie duswat de neuk moet ik met heren ondergoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Jij hebt ook al genoeg in huis ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:58 schreef sacha het volgende:
[..]
wat de neuk moet ik met heren ondergoed
Draai jij ?quote:
Nicequote:
Bij nadere inspectie toch maar niet opgezegdquote:
Ik ben geen pedo en heb dus ook geen tellertjequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 4,25 km
Duur: 01 uren 08 minuten 41 seconden
At: 25.09.15 20:05
![]()
het is nog niet snel, maar toch al iets
Nou ja, beter dan niksquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Bij n
[..]
Ik ben geen pedo en heb dus ook geen tellertje
maar wel goed van je!!
ik vind het hartstikke dapper om dat te doen, ik doe het je niet naquote:
Maar jij golft toch enzo? dat is ook lopen.. en bewegen...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het hartstikke dapper om dat te doen, ik doe het je niet na
ja maar dat staat nu even stil, ben beetje golfmoe momenteelquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij golft toch enzo? dat is ook lopen.. en bewegen...
Ah... als het zonnetje weer schijnt moet ik juist in mijn hokquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar dat staat nu even stil, ben beetje golfmoe momenteel![]()
komt wel weer als de dagen weer langer zijn en het zonnetje veel schijnt.
Mijn god het is september. Stelletje ouwe wijvenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar dat staat nu even stil, ben beetje golfmoe momenteel![]()
komt wel weer als de dagen weer langer zijn en het zonnetje veel schijnt.
Volgende keer een plaatje van de route erbij OKquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 4,25 km
Duur: 01 uren 08 minuten 41 seconden
At: 25.09.15 20:05
![]()
het is nog niet snel, maar toch al iets
Ik ben ook een oud wijfquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god het is september. Stelletje ouwe wijven
dat heb je wel bij die googel dinges, niet bij de stappentellerquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer een plaatje van de route erbij OK
Dat weet ik maar ga dan niet klagen over het weer, dat is primaquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ga dan niet klagen over het weer, dat is prima
Bij de mijne kan ik wel een plaatje doen.. Moet ik wel aangeven als ik startquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb je wel bij die googel dinges, niet bij de stappenteller![]()
maar dat plaatje gaat niet naar de mail...moet ik effe bij dinsdag kijken, stond wel de route bij geloof ik...
zal ik effe kijken volgende keer, misschien iets fout gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de mijne kan ik wel een plaatje doen.. Moet ik wel aangeven als ik start
Niet lekkerquote:
Kut is dat ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Niet lekker
morgen maar weer eens flink oefeningen gaan doen, knie is ook weer dikker
Wat heb je aan je knie just me?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Niet lekker
morgen maar weer eens flink oefeningen gaan doen, knie is ook weer dikker
voor mijn golfvakantie, toen het nog heel mooi weer was, mijn knie verdraaid, ik dacht dat het helemaal over was maar vorig weekend heel lui op de bank gezeten met mijn voet onder mijn kont en ik heb toen de banden weer geforceerd, lekker dom vanquote:
ai...........quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
voor mijn golfvakantie, toen het nog heel mooi weer was, mijn knie verdraaid, ik dacht dat het helemaal over was maar vorig weekend heel lui op de bank gezeten met mijn voet onder mijn kont en ik heb toen de banden weer geforceerd, lekker dom van![]()
En inderdaad lekker kut Sjoef
ik kan mijn knie ook niet meer recht neer zetten, komt door de zwelling... ik moet weer voor de spiegel gaan staan, en mijn knieschijf omhoog trekken en weer laten zakken, zie je het al voor je, naar je eigen knieën starenquote:
Oh dat is vervelend. Op de WII golfen dan maarquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
voor mijn golfvakantie, toen het nog heel mooi weer was, mijn knie verdraaid, ik dacht dat het helemaal over was maar vorig weekend heel lui op de bank gezeten met mijn voet onder mijn kont en ik heb toen de banden weer geforceerd, lekker dom van![]()
En inderdaad lekker kut Sjoef
ah....... pfffffffff ja klote.... zal wel pijn doen ook...quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan mijn knie ook niet meer recht neer zetten, komt door de zwelling... ik moet weer voor de spiegel gaan staan, en mijn knieschijf omhoog trekken en weer laten zakken, zie je het al voor je, naar je eigen knieën staren
Zijn ze puntigquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan mijn knie ook niet meer recht neer zetten, komt door de zwelling... ik moet weer voor de spiegel gaan staan, en mijn knieschijf omhoog trekken en weer laten zakken, zie je het al voor je, naar je eigen knieën staren
Nee, knokkelig en lelijkquote:
Dan is het goedquote:
komt wel weer goed en zo niet dan heb ik pech, er zit ook slijtage inquote:
ow... da's ook niet fijn, beste van hopen dan maar en blijven oefenen, ook al is dat moeilijk somsquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
komt wel weer goed en zo niet dan heb ik pech, er zit ook slijtage in
klopt helemaal, ik had ook weer terug naar de fysio gemoeten maar mezelf geen tijd gegund om dat te doenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... da's ook niet fijn, beste van hopen dan maar en blijven oefenen, ook al is dat moeilijk soms
hoor, weet iksoms denk je la maar zitten ... maar dan moet je helemaal op de blaren zitten
Ik ken het hoor, maar volhoudenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
klopt helemaal, ik had ook weer terug naar de fysio gemoeten maar mezelf geen tijd gegund om dat te doen
Niks mis meequote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk uit voor je heup met dat springen
zolang ik niet over mijn lekkende tena's begin valt het best meequote:
Nouquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
zolang ik niet over mijn lekkende tena's begin valt het best mee
nee want dan krijg ik weer n opmerking van jequote:
Niet klagen Deesquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
De hele middag op mijn benen gestaan, mijn enkels are killing me
Ik pas me aan aan mijn omgevingquote:
Daarom is het hier ook 40+ hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn omgeving![]()
Maar echt, af en toe kan ik wel merken dat ik geen 38 meer ben
ik heb een wijntje Hutquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
we nemen er nog een
[ afbeelding ]
een beetje water erbijquote:
Whiskey of Whiskyquote:
Ow... die kan wel in de koffiequote:Op vrijdag 25 september 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou tis de goedkoopste die ik heb .. Ierse Jameson
Als die niet post weet je dat toch?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer iemand te ergeren, maar die is juist op een zuip-weekend in de bossen... denk ik
Dat weet je nooit.....quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als die niet post weet je dat toch?
we zitten bij de radio HUt, dus YT posten heeft geen zin vandaagquote:
Afijn je foutje was expresquote:
quote:
Je had over een beetje (scheutje leest) niet over een paar druppelsquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[quote]
Dat is vies TH
Adding water
By adding a few drops of water to a whisky, you can open up different, new and subtle flavours that you previously had not experienced. This is especially true when drinking cask strength whiskies that have higher alcohol levels (these can be up to and over 60% ABV in some cases). With cask strength whisky the alcohol and resulting burning in your mouth can overpower even the most prominent flavours. By adding some water, this dilutes the alcohol and reduces its effect, giving both the prominent and more subtle flavours a chance to shine. Imagine drinking a fruit cordial or concentrate without any water and then with water - it is essentially the same idea. How much water you then add is entirely dependent on your taste.
http://www.whiskyforevery(...)ng_water_or_ice.html
M.a.w. niet doen. Ik drink zelden whiskey. Daar gaat dan ook geen ijs inquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had over een beetje (scheutje leest) niet over een paar druppels
THs verhaal ging over de sterkere Whisky's boven de 60" Die heb ik zelf nog nog nooit gehad.. 56" is het hoogste volgens mij wat ik in huis heb gehad..quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
M.a.w. niet doen. Ik drink zelden whiskey. Daar gaat dan ook geen ijs in
misschien... ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden iets van 6 min de tijd... Komt vanzelf wel weer... Sas kennende
Misschien horen we het morgenquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee, nog even rond gesnuffeld maar niets met een aanleiding..
Je was er gewoon bij in de vooravond, je bent toch niet dement aan het worden, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee, nog even rond gesnuffeld maar niets met een aanleiding..
Nee Mo.. Ja ik was er bij en ik was eerder verrast door jouw vraag op R49 over de tosti van onze muis.. Net als Fann heb ik niets gezien met een vervolg op haar beloftequote:Op zaterdag 26 september 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was er gewoon bij in de vooravond, je bent toch niet dement aan het worden, mag ik hopen.
Ik wil gewoon dat ding graag zien.......quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Mo.. Ja ik was er bij en ik was eerder verrast door jouw vraag op R49 over de tosti van onze muis.. Net als Fann heb ik niets gezien met een vervolg op haar belofte
Ik had er een deze ochtend , geen foto van gemaakt... Maar niets bijzonders Mo.. Donkerbruine bovenkant... Normale tostis zijn lekkerder..quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ding graag zien.......
Ah, je hebt de bejaardenclub gevonden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:11 schreef markvanrinsum het volgende:
oke we doen niet moeilijk alles goed ?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je hebt de bejaardenclub gevonden.
Jij als jongere tussen de 'ouderen' en ik als Limbo tussen de A'dammers.quote:
ik ben een boer uit doetinchemquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij als jongere tussen de 'ouderen' en ik als Limbo tussen de A'dammers.
Ah, ik dacht door je UI A'dammer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben een boer uit doetinchem
Dit is een SC over vanalles dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:21 schreef markvanrinsum het volgende:
waar posten jullie over in dit topic ?
ik ben ajacied en ga elke 2 weken ajax kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht door je UI A'dammer.
Maar je woont niet hier... Ik ben ook voor Ajax als het er hier over gaat, maar Nederlands voetbal boeit niet echt... Daarnaast vloeit er ander bloed door mn aderen ...quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben ajacied en ga elke 2 weken ajax kijken
Je mag hier alles kwijt dat je kwijt wil.quote:
en oranje ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je woont niet hier... Ik ben ook voor Ajax als het er hier over gaat, maar Nederlands voetbal boeit niet echt... Daarnaast vloeit er ander bloed door mn aderen ...
quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had het uit shirt gekocht..
ziet er goed uit geen caps van de patat gemaaktquote:
Het smaakt en vult goed.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ziet er goed uit geen caps van de patat gemaakt
quote:
Ovenpatat kan je gewoon ook in de pan doen, andersom lijkt me niet lekker.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
van aviko ovenpatat gewoon in de frituurpan ken jij dat
Nope...quote:
Ok dat is wel zo gezellig nog ..quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope...Na het eten rook ik altijd een peukje.
Hij bedacht zich op het laatste moment, wat een lullo zeg.quote:De ex-vriend van verpleegkundige Linda van der Giesen heeft bekend dat hij haar in augustus heeft doodgeschoten op de parkeerplaats van het TweeSteden-ziekenhuis in Waalwijk. Dat heeft zijn advocaat vrijdag aan Omroep Brabant en BN De Stem laten weten.
Volgens zijn raadsman was John F. van plan om zichzelf voor de ogen van zijn voormalige vriendin van het leven te beroven, maar hij zou door een psychose anders gehandeld hebben.
Goede smoes wel om je ontoerekeningsvatbaar te laten verklarenquote:Op zaterdag 26 september 2015 04:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij bedacht zich op het laatste moment, wat een lullo zeg.
Heb je mijn broodjes met spek, ei en ui al bekeken?quote:
Ah... was vannacht dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je mijn broodjes met spek, ei en ui al bekeken?
Stukkie naar boven scrollen.
had ik nog niet gezien, nu welquote:
Ja, die heb ik vannacht gemaakt, ik had honger.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... was vannacht dus
[..]
had ik nog niet gezien, nu wel
Wat is er mis met die broodjes?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik vannacht gemaakt, ik had honger.
Is meer ei dan broodje, maar dat broodje maakt het wel met de handen eetbaar.![]()
En voordat iemand over dat broodje gaat 'naggen', ik weet dat je het ook met meer luxere broodjes kan eten, maar die heb ik niet altijd in huis.
Dus sla je zeurbeurt maar gewoon een keertje over.![]()
Zijn niet van de echte warme bakker, maar gewoon simpele AH broodjes.quote:
Dat zie je toch niet op de fotoquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn niet van de echte warme bakker, maar gewoon simpele AH broodjes.
Dat ook nog eens, als iets smaakt maakt het me weinig uit waar ik ze koop.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op de foto
Btw, ik vind de witte puntjes van Jumbo lekkerder dan die van de warme bakker.
Boterhammetjes vind ik van de warme bakker ook het lekkerstquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, als iets smaakt maakt het me weinig uit waar ik ze koop.
Maar een 'echt' broodje is over het algemeen meestal lekkerder dan dat supermarkt spul.
Ik vind het niet meer dan logisch dat er kwaliteit/smaakverschil tussen die twee zit, daarom is het ook een 'warme bakker'.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boterhammetjes vind ik van de warme bakker ook het lekkerst
Ik was mijn Smoothie aan het makenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik vannacht gemaakt, ik had honger.
Is meer ei dan broodje, maar dat broodje maakt het wel met de handen eetbaar.![]()
En voordat iemand over dat broodje gaat 'naggen', ik weet dat je het ook met meer luxere broodjes kan eten, maar die heb ik niet altijd in huis.
Dus sla je zeurbeurt maar gewoon een keertje over.![]()
Zal wel gezond zijn, maar ik eet liever gewoon spinazie bij mijn aardappels (deze week nog gehad) en mijn smoothy 'gewoon' lekker met fruit en eventueel yoghurt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was mijn Smoothie aan het maken![]()
[ afbeelding ]
Lekker veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spinazie
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag je wel baard noemen, ik noem hem niet voor nop zo.quote:
Best wel schrikken ja... Verbaast me dat ie Frankrijk door gekomen isquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag je wel baard noemen, ik noem hem niet voor nop zo.
Even schrikken hè.
Hun bus werd ook meteen aangehouden, en alles moest eruit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel schrikken ja... Verbaast me dat ie Frankrijk door gekomen is
Is de rest van de band ook zo behaard?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hun bus werd ook meteen aangehouden, en alles moest eruit.![]()
Maakt niet uit, hij is superlief en ik ben supertrots en blij met die jongen.![]()
Neuh, die zien 'normaal' uit, hij is zeg maar de blikvangerquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de rest van de band ook zo behaard?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.dat is pas een hippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is helemaal geen hippie en zijn vader ook niet.quote:
oh nee, dat was ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen hippie en zijn vader ook niet.
Ben jij een hippie? Kan niet, want die hebben nooit 'kort en pittig'.quote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben jij een hippie? Kan niet, want die hebben nooit 'kort en pittig'.
was toch handiger toen het toepje in een nieuw venster laadde maar gaat alsnog als je op YT kliktquote:
Ja nu je het zegt.. je ziet de titel/tekst die er onder staat niet meer..quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
was toch handiger toen het toepje in een nieuw venster laadde maar gaat alsnog als je op YT klikt
Ik zie de verbetering t.o.v. hoe het was ook niet echt, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.. je ziet de titel/tekst die er onder staat niet meer..
quote:
Waarom hebben die mannen op die YT'jes van jou eigenlijk een zonnebril op?quote:
Note:quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
Jose is blind.. Jason Mraz geen idee... Heino was een Albino... met rooie ogen ...
Toevalquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben die mannen op die YT'jes van jou eigenlijk een zonnebril op?
Dan kan deze er ook wel bij.![]()
Ook Mooi!quote:
Sorry, maar ik heb niks met God & Buddha.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Toeval![]()
die andere klik ik niet aan ...
deze wel![]()
knip.
Hé mijn toepje zie je nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook Mooi!![]()
maar ik heb een zwak voor José![]()
https://www.youtube.com/watch?v=2gn9_vAxmw
Maar het is een mooi liedje... klik maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb niks met God & Buddha.![]()
Welke klik je niet aan?
Niks mis met Light My Fire van The Doors, je moet hem alleen niet te vaak horen.
Nee. ging zeker iets fout, maar hij staat er nu welquote:
Zal best, maar bij zulke teksten haak ik bewust af.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar het is een mooi liedje... klik maar![]()
Heino heb ik niet aangeklikt
dan niet hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal best, maar bij zulke teksten haak ik bewust af.
Is niet mijn ding, ik had hem wel aangeklikt en wilde hem weer uitzetten, maar ging op zoek naar een tabblad met de youtube. Blijkt de youtube is je post zelf te openen en daar moet je hem dus ook stoppenquote:
Ja, dat is inderdaad wat handiger, als zoek je je een ongeluk naar de juiste post. Nu is het hier momenteel niet zo heel druk, maar toch .......quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. ging zeker iets fout, maar hij staat er nu wel![]()
Als je op de titel klikt opent hij gewoon in een nieuw scherm is handiger heb ik ondekt
Ja, daarom is het lastigquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is niet mijn ding, ik had hem wel aangeklikt en wilde hem weer uitzetten, maar ging op zoek naar een tabblad met de youtube. Blijkt de youtube is je post zelf te openen en daar moet je hem dus ook stoppen
Wat een nieuwigheden allemaal *zweetdruppelsmiley*
Ik zat net op mijn balkonnetje, maar daar kan geen zon komenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Man, wat was het vanmiddag lekker in de tuin. Ik zat in eerste instantie in mijn spijkerbroek, maar had het al snel ontzettend warm, dus een jurkje aangetrokken.
Tot de zon achter de wolken verdween, toen was het meteen 10 graden kouder.
Zonder foto geloof ik het ook wel, ik had verse tomatensoep gemaakt en een gebakken eitje op brood en een boterham met pindakaas, was lekker, maar ook geen foto's.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat net op mijn balkonnetje, maar daar kan geen zon komen![]()
Welk lekker gegeten, geen foto's gemaakt
Klink niet slecht, alleen de boterham met pindakaas had ik er niet bij verwachtquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder foto geloof ik het ook wel, ik had verse tomatensoep gemaakt en een gebakken eitje op brood en een boterham met pindakaas, was lekker, maar ook geen foto's.
och... arm kind... die tweede danquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:04 schreef Deisyy het volgende:
O ja, nog even over Jim Morrison: Ik ken dus een moeder, zij is groot van van Jim Morrison en moeder van 2 zoontjes. De oudste heet Jim en de jongste heet Morrison
en zo kan je nog 1000 combinaties bedenken, dus is gewoon stomquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dan wel weer een leuke naam voor een kat, maar het gaat mijn meer om de combinatie, Jim en Morrison![]()
Net zoiets als je zoons Marco en Borsato noemen
Borsatoooooo, eten!!!!
Maakt je er toch gewoon kort 'Mo' van.quote:
Dat is 25 keer erger dan Jim & Morrison.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dan wel weer een leuke naam voor een kat, maar het gaat mijn meer om de combinatie, Jim en Morrison![]()
Net zoiets als je zoons Marco en Borsato noemen
Borsatoooooo, eten!!!!
Ah... heb je toevallig een broer die Jim heet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt je er toch gewoon kort 'Mo' van.
Nee, heb ik niet.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... heb je toevallig een broer die Jim heet?![]()
Ik was in slaap gevallen![]()
Of hij zit bij de radio of bij UTOquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shoef zal ook wel in slaap zijn gevallen.....
Ik denk eerder dat ie met de ogen dicht op de bank ligt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Of hij zit bij de radio of bij UTOen anders weet ik het niet
Ik heb geen idee Moquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder dat ie met de ogen dicht op de bank ligt.
tja, wat daarmee moet gebeuren weet ik ook niet, alle ''oude'' users zijn ook foetsiequote:Op zaterdag 26 september 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nog stilletjes hier, maar hey, in die MLN 40+ komt al een tijdje helemaal niemand meer.
2 is ook niet echt handig, vind ik, de meesten van de oude 40+ kijken toch meestal wel even hier.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
tja, wat daarmee moet gebeuren weet ik ook niet, alle ''oude'' users zijn ook foetsie![]()
maar dat zal wel weer een keer opleven
Ja, ik ben ook maar niet gelopen, maar ik had best veel gedaan vandaag eigenlijk,quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 is ook niet echt handig, vind ik, de meesten van de oude 40+ kijken toch meestal wel even hier.
Ik hou vandaag een lekker saaie en luie thuis blijf avond.
Joh, vandeweek zag ik een een vrouw op TV die elke dag met een föhn naast zich op bed sliep. Dat is echt gestoord en ook nog levensgevaarlijk.quote:
Dit vind ik nu een van de beste nummers van The Doors.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
Door Dees zit ik nu helemaal in The Doorsmaar wel lekker nu, misschien omdat ik uitgeslapen ben
![]()
ow?????quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, vandeweek zag ik een een vrouw op TV die elke dag met een föhn naast zich op bed sliep. Dat is echt gestoord en ook nog levensgevaarlijk.
Ja, ze vond de warmte en het geluid lekker en rustgevend.![]()
En er was een vrouw die at dagelijks toilletpapier, dat vind ze lekker.
Sommige mensen doen blijkbaar hele rare dingen....quote:
Ik ben al weer ergens andersquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit vind ik nu een van de beste nummers van The Doors.
Mijn vader was er ook dol op. Ik vind het erg flauw, maar moet er toch telkens weer om lachen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al weer ergens anders![]()
Mijn moeder lag vroeger altijd dubbel als ze Tommy Cooper zag en ik snapte nooit waarom,
nu wel![]()
Nu wel... toen snapte ik er niks vanquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
Tommy... Echt zo droog maar oh so Funny ....
Het is ook flauw, zó flauw dat het grappig wordtquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader was er ook dol op. Ik vind het erg flauw, maar moet er toch telkens weer om lachen.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ook flauw, zó flauw dat het grappig wordt
Weet je wat ik nou eigenlijk niet snap? Om welke eer gaat het eigenlijk?quote:Twee broers zijn vrijdag opgepakt in Tilburg, omdat ze een familielid ernstig hadden bedreigd. De politie zei zaterdag dat het waarschijnlijk gaat om 'eergerelateerd geweld'. Een woordvoerder wilde niet zeggen wie het slachtoffer was en waarom die werd bedreigd.
eerwraak dus.. zal misschien een zus bij zijn betrokken ofzo...quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou eigenlijk niet snap? Om welke eer gaat het eigenlijk?
Persoonlijk vind ik dat weinig eervol, eerder laag bij de grond.
Elke keer als ik zoiets lees erger ik me.
En 'by the way', gisteren hebben ze hier vlakbij ook een man doodgeschoten, heel gek, want ik heb helemaal geen helicopters gehoord...
Erg rustig de laatste maanden hier in deze omstrekenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
eerwraak dus.. zal misschien een zus bij zijn betrokken ofzo...
Hier gebeurd ook wel eens wat, maar het valt mee, effe afkloppen
Hier ook... gelukkig.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg rustig de laatste maanden hier in deze omstreken
huh?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik had die van jou ook bij de mijne meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |