Ah, je hebt de bejaardenclub gevonden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:11 schreef markvanrinsum het volgende:
oke we doen niet moeilijk alles goed ?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je hebt de bejaardenclub gevonden.
Jij als jongere tussen de 'ouderen' en ik als Limbo tussen de A'dammers.quote:
ik ben een boer uit doetinchemquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij als jongere tussen de 'ouderen' en ik als Limbo tussen de A'dammers.
Ah, ik dacht door je UI A'dammer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben een boer uit doetinchem
Dit is een SC over vanalles dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:21 schreef markvanrinsum het volgende:
waar posten jullie over in dit topic ?
ik ben ajacied en ga elke 2 weken ajax kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht door je UI A'dammer.
Maar je woont niet hier... Ik ben ook voor Ajax als het er hier over gaat, maar Nederlands voetbal boeit niet echt... Daarnaast vloeit er ander bloed door mn aderen ...quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben ajacied en ga elke 2 weken ajax kijken
Je mag hier alles kwijt dat je kwijt wil.quote:
en oranje ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je woont niet hier... Ik ben ook voor Ajax als het er hier over gaat, maar Nederlands voetbal boeit niet echt... Daarnaast vloeit er ander bloed door mn aderen ...
quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had het uit shirt gekocht..
ziet er goed uit geen caps van de patat gemaaktquote:
Het smaakt en vult goed.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ziet er goed uit geen caps van de patat gemaakt
quote:
Ovenpatat kan je gewoon ook in de pan doen, andersom lijkt me niet lekker.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
van aviko ovenpatat gewoon in de frituurpan ken jij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |