Ook best lastig als je strak wil eten nu al een foto neemt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.
12 minuten op 210 gradenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto [ afbeelding ]
Ja dat kan wel kloppen. Even Haarlem aandoenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze komt halverwege ff hier buurten
Kaas broodje erbijquote:
Ik verwacht binnen het uur en replyquote:
Zo snel loopt ze niet...quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen het uur en reply
Mo heeft de trein gemist en blijft thuisquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik neem aan dat Mo muffig ook mee loopt
Stelletje ASO'squote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Treehut362 het volgende:
360 deg. filmpjes op Youtube
https://en.wikipedia.org/wiki/Circle-Vision_360%C2%B0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Voor alle dames hier die een ABO hebben...
Dit missen jullie dusABO opgezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Mmmm bij nader inzien vind ik ze niet zo mooiquote:
Ik ga denk maar een abo nemen .... als die gasten blijven komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm bij nader inzien vind ik ze niet zo mooi
je bent er niet zo van hčquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga denk maar een abo nemen .... als die gasten blijven komen
Ik bedank ookquote:
ik ben aan het opruimen en schoonmaken, ik krijg morgen een mede-oldbie te logeren hier, een vrouwquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Te jong ...?
Ik ga zo The Voice kijken en eens zien wat Anouk daar nu allemaal van denkt
Yvonne?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben aan het opruimen en schoonmaken, ik krijg morgen een mede-oldbie te logeren hier, een vrouw
oh ja dat is ook een oldbie, time flies, 5 oktober 1999quote:
Zij was eerst toen moest je als moeder natuurlijk ook om de boel in de smiezen te houden ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja dat is ook een oldbie, time flies, 5 oktober 1999
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Voor alle dames hier die een ABO hebben...
Dit missen jullie duswat de neuk moet ik met heren ondergoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Jij hebt ook al genoeg in huis ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:58 schreef sacha het volgende:
[..]
wat de neuk moet ik met heren ondergoed
Draai jij ?quote:
Nicequote:
Bij nadere inspectie toch maar niet opgezegdquote:
Ik ben geen pedo en heb dus ook geen tellertjequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 4,25 km
Duur: 01 uren 08 minuten 41 seconden
At: 25.09.15 20:05
![]()
het is nog niet snel, maar toch al iets
Nou ja, beter dan niksquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Bij n
[..]
Ik ben geen pedo en heb dus ook geen tellertje
maar wel goed van je!!
ik vind het hartstikke dapper om dat te doen, ik doe het je niet naquote:
Maar jij golft toch enzo? dat is ook lopen.. en bewegen...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het hartstikke dapper om dat te doen, ik doe het je niet na
ja maar dat staat nu even stil, ben beetje golfmoe momenteelquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij golft toch enzo? dat is ook lopen.. en bewegen...
Ah... als het zonnetje weer schijnt moet ik juist in mijn hokquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar dat staat nu even stil, ben beetje golfmoe momenteel![]()
komt wel weer als de dagen weer langer zijn en het zonnetje veel schijnt.
Mijn god het is september. Stelletje ouwe wijvenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar dat staat nu even stil, ben beetje golfmoe momenteel![]()
komt wel weer als de dagen weer langer zijn en het zonnetje veel schijnt.
Volgende keer een plaatje van de route erbij OKquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 4,25 km
Duur: 01 uren 08 minuten 41 seconden
At: 25.09.15 20:05
![]()
het is nog niet snel, maar toch al iets
Ik ben ook een oud wijfquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god het is september. Stelletje ouwe wijven
dat heb je wel bij die googel dinges, niet bij de stappentellerquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer een plaatje van de route erbij OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |