Dat was ie dus, en hij was met een bezem bezig en ging zonder zijn handen te wassen aan de slag met mijn broodje, als ik zoiets zie vergaat me de honger dus al.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Sommige zijn wel goor ja...
Of er staan van die ongewassen type's
Waarom neem je dat aan als je het smerig vind, en niet direct wat van zeggen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaliter niet nee.
Maar ik ben nogal een zeikerd qua eten, daarom eet ik zelden bij anderen, ik hou ook niet van snackbars e.d.
Eerste dat ik doe, is beoordelen hoe het met hygiëne zit.
Ik bestelde ooit ergens een broodje, en toen ik die gast bezig zag dacht ik, gadverdamme, broodje heb ik buiten direct in de vullisbak gepleurd, en aan mijn bekenden gemeld dat je daar beter niets kan gaan eten.
Doe je best, latersss..quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
![]()
Misschien morgen....
boodschapjes doen!!!!
Geen zin in een (waarschijnlijk zinloze) discussie en ik maak me niet zo druk om die 4 euro. Ik wist iig genoeg, dat zaakje was net nieuw hier om de hoek, ik wilde gewoon een keer proberen, en ben er ook nooit meer geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom neem je dat aan als je het smerig vind, en niet direct wat van zeggen?
Functioneel leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
![]()
Misschien morgen....
boodschapjes doen!!!!
Stukkie kaas Soury?quote:Je lichaam is één grote stinkkaas. Althans, op zweterige plekken als oksels, tussen de tenen en in de navel groeien grotendeels dezelfde bacteriën als die waarvan kaas wordt gemaakt. Normaal gesproken worden in kaas melkzuurbacteriën gebruikt. Maar het leek de Amerikaanse bioloog Christina Agapakis wel aardig om kaas te maken met bacteriën uit het menselijk lichaam. Ze maakte een serie tenen-, oksel- en navelkazen, met micro-organismen van verschillende personen.
Achter een spoiler Mo....quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stukkie kaas Soury?
Lekker ik heb de Franse week van de Lidl ook benut. Het stink wel als ik mijn ijskast open doe.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Stukkie kaas Soury?
Lust je dat niet ?quote:
meer dan normaal?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb de Franse week van de Lidl ook benut. Het stink wel als ik mijn ijskast open doe.
Ik hield me al in, ga jij het hardop zeggen.........quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hield me al in, ga jij het hardop zeggen.........
Lees je alle sc for fun Joezie is tofquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Speciaal voor Joezie
UTO / [UTO SC #1641] Woensdag gehaktdag.
Ja ik lees allesquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees je alle sc for fun Joezie is tof
Er is ook niemand die zegt dat Joezi niet tof is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kaas gedoe is wel zijn schuld.. Daarentegen hebben we daardoor wel een opleving van het topic gekregen..quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zal je wel vervelenquote:
Ja het is een beerput. Zeker als je "werkt" en vroeg op moet. Nu geniet ik er van. Heerlijk die kaas.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat Joezi niet tof is.
Joezi draagt de 40+ ers een warm hart toe, en dat waardeer ik zeer.![]()
Maar hulde voorquote:
Tja het is niet anders, maar KAASquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat en daar baal je van...
Je zal je wel vervelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
hunt van de lapo. Ik ben er bij mee [ afbeelding ]
Ik ga een Croque-monsieur eten straksquote:
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een Croque-monsieur eten straks[ afbeelding ]![]()
KAAAAZZSSSS
Nee ik eet er maar ééntje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.
Die van de Lidl zien er heel anders uitquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie straks de foto van de jouwe dan wel (neem ik gemakshalve maar even aan).quote:
Wel Spaansquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
http://www.juanideanasevi(...)croque-monsieur.html
Ik ga nog even koffie drinken en straks een stukkie lopenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie straks de foto van de jouwe dan wel (neem ik gemakshalve maar even aan).
Ben er even weg van............................
Ik maak wel een fotoquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
14 km. Zijn we even van je afquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog even koffie drinken en straks een stukkie lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |