Dat kaas gedoe is wel zijn schuld.. Daarentegen hebben we daardoor wel een opleving van het topic gekregen..quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees je alle sc for fun Joezie is tof
Je zal je wel vervelenquote:
Ja het is een beerput. Zeker als je "werkt" en vroeg op moet. Nu geniet ik er van. Heerlijk die kaas.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat Joezi niet tof is.
Joezi draagt de 40+ ers een warm hart toe, en dat waardeer ik zeer.![]()
Maar hulde voorquote:
Tja het is niet anders, maar KAASquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat en daar baal je van...
Je zal je wel vervelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
hunt van de lapo. Ik ben er bij mee [ afbeelding ]
Ik ga een Croque-monsieur eten straksquote:
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga een Croque-monsieur eten straks[ afbeelding ]![]()
KAAAAZZSSSS
Nee ik eet er maar ééntje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij deze van de foto hebt gemaakt.
Die van de Lidl zien er heel anders uitquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie straks de foto van de jouwe dan wel (neem ik gemakshalve maar even aan).quote:
Wel Spaansquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
http://www.juanideanasevi(...)croque-monsieur.html
Ik ga nog even koffie drinken en straks een stukkie lopenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie straks de foto van de jouwe dan wel (neem ik gemakshalve maar even aan).
Ben er even weg van............................
Ik maak wel een fotoquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
14 km. Zijn we even van je afquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog even koffie drinken en straks een stukkie lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |