Ow... die kan wel in de koffiequote:Op vrijdag 25 september 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou tis de goedkoopste die ik heb .. Ierse Jameson
Als die niet post weet je dat toch?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer iemand te ergeren, maar die is juist op een zuip-weekend in de bossen... denk ik
Dat weet je nooit.....quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als die niet post weet je dat toch?
we zitten bij de radio HUt, dus YT posten heeft geen zin vandaagquote:
Afijn je foutje was expresquote:
quote:
Je had over een beetje (scheutje leest) niet over een paar druppelsquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[quote]
Dat is vies TH
Adding water
By adding a few drops of water to a whisky, you can open up different, new and subtle flavours that you previously had not experienced. This is especially true when drinking cask strength whiskies that have higher alcohol levels (these can be up to and over 60% ABV in some cases). With cask strength whisky the alcohol and resulting burning in your mouth can overpower even the most prominent flavours. By adding some water, this dilutes the alcohol and reduces its effect, giving both the prominent and more subtle flavours a chance to shine. Imagine drinking a fruit cordial or concentrate without any water and then with water - it is essentially the same idea. How much water you then add is entirely dependent on your taste.
http://www.whiskyforevery(...)ng_water_or_ice.html
M.a.w. niet doen. Ik drink zelden whiskey. Daar gaat dan ook geen ijs inquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had over een beetje (scheutje leest) niet over een paar druppels
THs verhaal ging over de sterkere Whisky's boven de 60" Die heb ik zelf nog nog nooit gehad.. 56" is het hoogste volgens mij wat ik in huis heb gehad..quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
M.a.w. niet doen. Ik drink zelden whiskey. Daar gaat dan ook geen ijs in
misschien... ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden iets van 6 min de tijd... Komt vanzelf wel weer... Sas kennende
Misschien horen we het morgenquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee, nog even rond gesnuffeld maar niets met een aanleiding..
Je was er gewoon bij in de vooravond, je bent toch niet dement aan het worden, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen idee, nog even rond gesnuffeld maar niets met een aanleiding..
Nee Mo.. Ja ik was er bij en ik was eerder verrast door jouw vraag op R49 over de tosti van onze muis.. Net als Fann heb ik niets gezien met een vervolg op haar beloftequote:Op zaterdag 26 september 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was er gewoon bij in de vooravond, je bent toch niet dement aan het worden, mag ik hopen.
Ik wil gewoon dat ding graag zien.......quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Mo.. Ja ik was er bij en ik was eerder verrast door jouw vraag op R49 over de tosti van onze muis.. Net als Fann heb ik niets gezien met een vervolg op haar belofte
Ik had er een deze ochtend , geen foto van gemaakt... Maar niets bijzonders Mo.. Donkerbruine bovenkant... Normale tostis zijn lekkerder..quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ding graag zien.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |