Dat weet ik maar ga dan niet klagen over het weer, dat is primaquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ga dan niet klagen over het weer, dat is prima
Bij de mijne kan ik wel een plaatje doen.. Moet ik wel aangeven als ik startquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb je wel bij die googel dinges, niet bij de stappenteller![]()
maar dat plaatje gaat niet naar de mail...moet ik effe bij dinsdag kijken, stond wel de route bij geloof ik...
zal ik effe kijken volgende keer, misschien iets fout gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de mijne kan ik wel een plaatje doen.. Moet ik wel aangeven als ik start
Niet lekkerquote:
Kut is dat ...quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Niet lekker
morgen maar weer eens flink oefeningen gaan doen, knie is ook weer dikker
Wat heb je aan je knie just me?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Niet lekker
morgen maar weer eens flink oefeningen gaan doen, knie is ook weer dikker
voor mijn golfvakantie, toen het nog heel mooi weer was, mijn knie verdraaid, ik dacht dat het helemaal over was maar vorig weekend heel lui op de bank gezeten met mijn voet onder mijn kont en ik heb toen de banden weer geforceerd, lekker dom vanquote:
ai...........quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
voor mijn golfvakantie, toen het nog heel mooi weer was, mijn knie verdraaid, ik dacht dat het helemaal over was maar vorig weekend heel lui op de bank gezeten met mijn voet onder mijn kont en ik heb toen de banden weer geforceerd, lekker dom van![]()
En inderdaad lekker kut Sjoef
ik kan mijn knie ook niet meer recht neer zetten, komt door de zwelling... ik moet weer voor de spiegel gaan staan, en mijn knieschijf omhoog trekken en weer laten zakken, zie je het al voor je, naar je eigen knieën starenquote:
Oh dat is vervelend. Op de WII golfen dan maarquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
voor mijn golfvakantie, toen het nog heel mooi weer was, mijn knie verdraaid, ik dacht dat het helemaal over was maar vorig weekend heel lui op de bank gezeten met mijn voet onder mijn kont en ik heb toen de banden weer geforceerd, lekker dom van![]()
En inderdaad lekker kut Sjoef
ah....... pfffffffff ja klote.... zal wel pijn doen ook...quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan mijn knie ook niet meer recht neer zetten, komt door de zwelling... ik moet weer voor de spiegel gaan staan, en mijn knieschijf omhoog trekken en weer laten zakken, zie je het al voor je, naar je eigen knieën staren
Zijn ze puntigquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan mijn knie ook niet meer recht neer zetten, komt door de zwelling... ik moet weer voor de spiegel gaan staan, en mijn knieschijf omhoog trekken en weer laten zakken, zie je het al voor je, naar je eigen knieën staren
Nee, knokkelig en lelijkquote:
Dan is het goedquote:
komt wel weer goed en zo niet dan heb ik pech, er zit ook slijtage inquote:
ow... da's ook niet fijn, beste van hopen dan maar en blijven oefenen, ook al is dat moeilijk somsquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
komt wel weer goed en zo niet dan heb ik pech, er zit ook slijtage in
klopt helemaal, ik had ook weer terug naar de fysio gemoeten maar mezelf geen tijd gegund om dat te doenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... da's ook niet fijn, beste van hopen dan maar en blijven oefenen, ook al is dat moeilijk soms
hoor, weet iksoms denk je la maar zitten ... maar dan moet je helemaal op de blaren zitten
Ik ken het hoor, maar volhoudenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
klopt helemaal, ik had ook weer terug naar de fysio gemoeten maar mezelf geen tijd gegund om dat te doen
Niks mis meequote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk uit voor je heup met dat springen
zolang ik niet over mijn lekkende tena's begin valt het best meequote:
Nouquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
zolang ik niet over mijn lekkende tena's begin valt het best mee
nee want dan krijg ik weer n opmerking van jequote:
Niet klagen Deesquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
De hele middag op mijn benen gestaan, mijn enkels are killing me
Ik pas me aan aan mijn omgevingquote:
Daarom is het hier ook 40+ hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn omgeving![]()
Maar echt, af en toe kan ik wel merken dat ik geen 38 meer ben
ik heb een wijntje Hutquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
we nemen er nog een
[ afbeelding ]
een beetje water erbijquote:
Whiskey of Whiskyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |