Ik denk eerder dat ie met de ogen dicht op de bank ligt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Of hij zit bij de radio of bij UTOen anders weet ik het niet
Ik heb geen idee Moquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder dat ie met de ogen dicht op de bank ligt.
tja, wat daarmee moet gebeuren weet ik ook niet, alle ''oude'' users zijn ook foetsiequote:Op zaterdag 26 september 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is nog stilletjes hier, maar hey, in die MLN 40+ komt al een tijdje helemaal niemand meer.
2 is ook niet echt handig, vind ik, de meesten van de oude 40+ kijken toch meestal wel even hier.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
tja, wat daarmee moet gebeuren weet ik ook niet, alle ''oude'' users zijn ook foetsie![]()
maar dat zal wel weer een keer opleven
Ja, ik ben ook maar niet gelopen, maar ik had best veel gedaan vandaag eigenlijk,quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 is ook niet echt handig, vind ik, de meesten van de oude 40+ kijken toch meestal wel even hier.
Ik hou vandaag een lekker saaie en luie thuis blijf avond.
Joh, vandeweek zag ik een een vrouw op TV die elke dag met een föhn naast zich op bed sliep. Dat is echt gestoord en ook nog levensgevaarlijk.quote:
Dit vind ik nu een van de beste nummers van The Doors.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
Door Dees zit ik nu helemaal in The Doorsmaar wel lekker nu, misschien omdat ik uitgeslapen ben
![]()
ow?????quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, vandeweek zag ik een een vrouw op TV die elke dag met een föhn naast zich op bed sliep. Dat is echt gestoord en ook nog levensgevaarlijk.
Ja, ze vond de warmte en het geluid lekker en rustgevend.![]()
En er was een vrouw die at dagelijks toilletpapier, dat vind ze lekker.
Sommige mensen doen blijkbaar hele rare dingen....quote:
Ik ben al weer ergens andersquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit vind ik nu een van de beste nummers van The Doors.
Mijn vader was er ook dol op. Ik vind het erg flauw, maar moet er toch telkens weer om lachen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al weer ergens anders![]()
Mijn moeder lag vroeger altijd dubbel als ze Tommy Cooper zag en ik snapte nooit waarom,
nu wel![]()
Nu wel... toen snapte ik er niks vanquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
Tommy... Echt zo droog maar oh so Funny ....
Het is ook flauw, zó flauw dat het grappig wordtquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader was er ook dol op. Ik vind het erg flauw, maar moet er toch telkens weer om lachen.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ook flauw, zó flauw dat het grappig wordt
Weet je wat ik nou eigenlijk niet snap? Om welke eer gaat het eigenlijk?quote:Twee broers zijn vrijdag opgepakt in Tilburg, omdat ze een familielid ernstig hadden bedreigd. De politie zei zaterdag dat het waarschijnlijk gaat om 'eergerelateerd geweld'. Een woordvoerder wilde niet zeggen wie het slachtoffer was en waarom die werd bedreigd.
eerwraak dus.. zal misschien een zus bij zijn betrokken ofzo...quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou eigenlijk niet snap? Om welke eer gaat het eigenlijk?
Persoonlijk vind ik dat weinig eervol, eerder laag bij de grond.
Elke keer als ik zoiets lees erger ik me.
En 'by the way', gisteren hebben ze hier vlakbij ook een man doodgeschoten, heel gek, want ik heb helemaal geen helicopters gehoord...
Erg rustig de laatste maanden hier in deze omstrekenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
eerwraak dus.. zal misschien een zus bij zijn betrokken ofzo...
Hier gebeurd ook wel eens wat, maar het valt mee, effe afkloppen
Hier ook... gelukkig.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg rustig de laatste maanden hier in deze omstreken
huh?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik had die van jou ook bij de mijne meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |