Nee. ging zeker iets fout, maar hij staat er nu welquote:
Zal best, maar bij zulke teksten haak ik bewust af.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar het is een mooi liedje... klik maar![]()
Heino heb ik niet aangeklikt
dan niet hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal best, maar bij zulke teksten haak ik bewust af.
Is niet mijn ding, ik had hem wel aangeklikt en wilde hem weer uitzetten, maar ging op zoek naar een tabblad met de youtube. Blijkt de youtube is je post zelf te openen en daar moet je hem dus ook stoppenquote:
Ja, dat is inderdaad wat handiger, als zoek je je een ongeluk naar de juiste post. Nu is het hier momenteel niet zo heel druk, maar toch .......quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. ging zeker iets fout, maar hij staat er nu wel![]()
Als je op de titel klikt opent hij gewoon in een nieuw scherm is handiger heb ik ondekt
Ja, daarom is het lastigquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is niet mijn ding, ik had hem wel aangeklikt en wilde hem weer uitzetten, maar ging op zoek naar een tabblad met de youtube. Blijkt de youtube is je post zelf te openen en daar moet je hem dus ook stoppen
Wat een nieuwigheden allemaal *zweetdruppelsmiley*
Ik zat net op mijn balkonnetje, maar daar kan geen zon komenquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Man, wat was het vanmiddag lekker in de tuin. Ik zat in eerste instantie in mijn spijkerbroek, maar had het al snel ontzettend warm, dus een jurkje aangetrokken.
Tot de zon achter de wolken verdween, toen was het meteen 10 graden kouder.
Zonder foto geloof ik het ook wel, ik had verse tomatensoep gemaakt en een gebakken eitje op brood en een boterham met pindakaas, was lekker, maar ook geen foto's.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat net op mijn balkonnetje, maar daar kan geen zon komen![]()
Welk lekker gegeten, geen foto's gemaakt
Klink niet slecht, alleen de boterham met pindakaas had ik er niet bij verwachtquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder foto geloof ik het ook wel, ik had verse tomatensoep gemaakt en een gebakken eitje op brood en een boterham met pindakaas, was lekker, maar ook geen foto's.
och... arm kind... die tweede danquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:04 schreef Deisyy het volgende:
O ja, nog even over Jim Morrison: Ik ken dus een moeder, zij is groot van van Jim Morrison en moeder van 2 zoontjes. De oudste heet Jim en de jongste heet Morrison
en zo kan je nog 1000 combinaties bedenken, dus is gewoon stomquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dan wel weer een leuke naam voor een kat, maar het gaat mijn meer om de combinatie, Jim en Morrison![]()
Net zoiets als je zoons Marco en Borsato noemen
Borsatoooooo, eten!!!!
Maakt je er toch gewoon kort 'Mo' van.quote:
Dat is 25 keer erger dan Jim & Morrison.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het dan wel weer een leuke naam voor een kat, maar het gaat mijn meer om de combinatie, Jim en Morrison![]()
Net zoiets als je zoons Marco en Borsato noemen
Borsatoooooo, eten!!!!
Ah... heb je toevallig een broer die Jim heet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt je er toch gewoon kort 'Mo' van.
Nee, heb ik niet.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... heb je toevallig een broer die Jim heet?![]()
Ik was in slaap gevallen![]()
Of hij zit bij de radio of bij UTOquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shoef zal ook wel in slaap zijn gevallen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |