Nope...quote:
Ok dat is wel zo gezellig nog ..quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope...Na het eten rook ik altijd een peukje.
Hij bedacht zich op het laatste moment, wat een lullo zeg.quote:De ex-vriend van verpleegkundige Linda van der Giesen heeft bekend dat hij haar in augustus heeft doodgeschoten op de parkeerplaats van het TweeSteden-ziekenhuis in Waalwijk. Dat heeft zijn advocaat vrijdag aan Omroep Brabant en BN De Stem laten weten.
Volgens zijn raadsman was John F. van plan om zichzelf voor de ogen van zijn voormalige vriendin van het leven te beroven, maar hij zou door een psychose anders gehandeld hebben.
Goede smoes wel om je ontoerekeningsvatbaar te laten verklarenquote:Op zaterdag 26 september 2015 04:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij bedacht zich op het laatste moment, wat een lullo zeg.
Heb je mijn broodjes met spek, ei en ui al bekeken?quote:
Ah... was vannacht dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je mijn broodjes met spek, ei en ui al bekeken?
Stukkie naar boven scrollen.
had ik nog niet gezien, nu welquote:
Ja, die heb ik vannacht gemaakt, ik had honger.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... was vannacht dus
[..]
had ik nog niet gezien, nu wel
Wat is er mis met die broodjes?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik vannacht gemaakt, ik had honger.
Is meer ei dan broodje, maar dat broodje maakt het wel met de handen eetbaar.![]()
En voordat iemand over dat broodje gaat 'naggen', ik weet dat je het ook met meer luxere broodjes kan eten, maar die heb ik niet altijd in huis.
Dus sla je zeurbeurt maar gewoon een keertje over.![]()
Zijn niet van de echte warme bakker, maar gewoon simpele AH broodjes.quote:
Dat zie je toch niet op de fotoquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn niet van de echte warme bakker, maar gewoon simpele AH broodjes.
Dat ook nog eens, als iets smaakt maakt het me weinig uit waar ik ze koop.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op de foto
Btw, ik vind de witte puntjes van Jumbo lekkerder dan die van de warme bakker.
Boterhammetjes vind ik van de warme bakker ook het lekkerstquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, als iets smaakt maakt het me weinig uit waar ik ze koop.
Maar een 'echt' broodje is over het algemeen meestal lekkerder dan dat supermarkt spul.
Ik vind het niet meer dan logisch dat er kwaliteit/smaakverschil tussen die twee zit, daarom is het ook een 'warme bakker'.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boterhammetjes vind ik van de warme bakker ook het lekkerst
Ik was mijn Smoothie aan het makenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik vannacht gemaakt, ik had honger.
Is meer ei dan broodje, maar dat broodje maakt het wel met de handen eetbaar.![]()
En voordat iemand over dat broodje gaat 'naggen', ik weet dat je het ook met meer luxere broodjes kan eten, maar die heb ik niet altijd in huis.
Dus sla je zeurbeurt maar gewoon een keertje over.![]()
Zal wel gezond zijn, maar ik eet liever gewoon spinazie bij mijn aardappels (deze week nog gehad) en mijn smoothy 'gewoon' lekker met fruit en eventueel yoghurt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was mijn Smoothie aan het maken![]()
[ afbeelding ]
Lekker veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spinazie
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag je wel baard noemen, ik noem hem niet voor nop zo.quote:
Best wel schrikken ja... Verbaast me dat ie Frankrijk door gekomen isquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag je wel baard noemen, ik noem hem niet voor nop zo.
Even schrikken hè.
Hun bus werd ook meteen aangehouden, en alles moest eruit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel schrikken ja... Verbaast me dat ie Frankrijk door gekomen is
Is de rest van de band ook zo behaard?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hun bus werd ook meteen aangehouden, en alles moest eruit.![]()
Maakt niet uit, hij is superlief en ik ben supertrots en blij met die jongen.![]()
Neuh, die zien 'normaal' uit, hij is zeg maar de blikvangerquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de rest van de band ook zo behaard?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.dat is pas een hippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is helemaal geen hippie en zijn vader ook niet.quote:
oh nee, dat was ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen hippie en zijn vader ook niet.
Ben jij een hippie? Kan niet, want die hebben nooit 'kort en pittig'.quote:
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben jij een hippie? Kan niet, want die hebben nooit 'kort en pittig'.
was toch handiger toen het toepje in een nieuw venster laadde maar gaat alsnog als je op YT kliktquote:
Ja nu je het zegt.. je ziet de titel/tekst die er onder staat niet meer..quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
was toch handiger toen het toepje in een nieuw venster laadde maar gaat alsnog als je op YT klikt
Ik zie de verbetering t.o.v. hoe het was ook niet echt, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.. je ziet de titel/tekst die er onder staat niet meer..
quote:
Waarom hebben die mannen op die YT'jes van jou eigenlijk een zonnebril op?quote:
Note:quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
Jose is blind.. Jason Mraz geen idee... Heino was een Albino... met rooie ogen ...
Toevalquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben die mannen op die YT'jes van jou eigenlijk een zonnebril op?
Dan kan deze er ook wel bij.![]()
Ook Mooi!quote:
Sorry, maar ik heb niks met God & Buddha.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Toeval![]()
die andere klik ik niet aan ...
deze wel![]()
knip.
Hé mijn toepje zie je nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook Mooi!![]()
maar ik heb een zwak voor José![]()
https://www.youtube.com/watch?v=2gn9_vAxmw
Maar het is een mooi liedje... klik maarquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb niks met God & Buddha.![]()
Welke klik je niet aan?
Niks mis met Light My Fire van The Doors, je moet hem alleen niet te vaak horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |