Nee kloptquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Moge het wel even duidelijk zijn dat ik er niks mee te maken heb.
Werk?quote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik snap alleen niet hoe iemand zich zo kan opstellen... Serieus niet
Ja je kent die roddeltantes hier he ...quote:
Ja. En als dit zo blijft ziet het er naar uit dat ik het alleen kan oplossen met een advocaat...quote:
Vast een hoerquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik snap alleen niet hoe iemand zich zo kan opstellen... Serieus niet
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom rechtsbijstand.quote:Op maandag 21 september 2015 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. En als dit zo blijft ziet het er naar uit dat ik het alleen kan oplossen met een advocaat...
Heb ik vandaag gebeld. Zij zeggen wacht op de fnv. Die hebben natuurlijk nog niet gereageerd.quote:Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daarom rechtsbijstand.
Je kan ook nog naar een juridisch loket met je vraag, zij kunnen je verwijzen naar betaalbare juristen.
Heb je al een afspraak gemaakt met de Bond?quote:Op maandag 21 september 2015 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag gebeld. Zij zeggen wacht op de fnv. Die hebben natuurlijk nog niet gereageerd.
Nee want ze reageren niet. Kijk maar op de fb hoe tevreden mensen met ze zijn :pquote:Op maandag 21 september 2015 20:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak gemaakt met de Bond?
James?quote:Op maandag 21 september 2015 20:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak gemaakt met de Bond?
Ik ben ook geen fan hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee want ze reageren niet. Kijk maar op de fb hoe tevreden mensen met ze zijn :p
Ja was van plan om dit eerst op te lossen, En dan rechtsbijstand nemen en fnv opzeggen.quote:Op maandag 21 september 2015 20:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan hoor.
Dan beter rechtsbijstand.
Je kan alvast de aanvraag van rechtsbijstand in gang zetten.quote:Op maandag 21 september 2015 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was van plan om dit eerst op te lossen, En dan rechtsbijstand nemen en fnv opzeggen.
Ja dit zij die rechtshulp vandaag ook maar pas na of een loonvordering die niks uithaalt of de fnv die het af laat weten.quote:Op maandag 21 september 2015 20:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je kan alvast de aanvraag van rechtsbijstand in gang zetten.
http://www.rechtsbijstand.nl
Moet ik zo ff bekijken.quote:Op maandag 21 september 2015 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft die Bond geen spreekuren?
quote:Op maandag 21 september 2015 20:04 schreef d4v1d het volgende:
Traumaheli belaagd in WeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil jij m'n bijtje zijn?quote:Op maandag 21 september 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Je kan beter bij een juridisch loket langsgaan.quote:Op maandag 21 september 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
¤ 823 eigen bijdrage...
Dat is meer dan waar het over gaat...
Ik ga spontaan een AZC openen.quote:Op maandag 21 september 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dit gelukszoekers zijn.
[ afbeelding ]
Ze hebben er 1 in Den Haag maar die is alleen voor bouw?quote:Op maandag 21 september 2015 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Verder zou ik ff kijken of die Bond een spreekuur heeft en daar langs gaan met je verhaal. De ernst van de situatie ff overbrengen, als die boodschap nog niet is aangekomen.
En dit zsm eigenlijk.
Vind je de nieuwe lay-out wel een beetje mooi?quote:Op maandag 21 september 2015 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga spontaan een AZC openen.
Nee, en het is traag.quote:Op maandag 21 september 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je de nieuwe lay-out wel een beetje mooi?
Voorburg?quote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben er 1 in Den Haag maar die is alleen voor bouw?
http://www.fnv.nl/in-jouw-regio/Zuid-Holland/
Ja.quote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben er 1 in Den Haag maar die is alleen voor bouw?
http://www.fnv.nl/in-jouw-regio/Zuid-Holland/
Nee..?quote:Op maandag 21 september 2015 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.
Heb je een vaste contactpersoon?
Maar deze vind ik niet op de fnv site.quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)7:0x71c8679edd78bfde
Elfletterig en ik denken dan ook vaak hetzelfde over veel dingen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering vindt het ook niet mooi, die zit al dagen huilend achter zijn keyboard.
Staat gewoon in die link die jij net postte hoorquote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar deze vind ik niet op de fnv site.
Oh zie em nu ja :pquote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon in die link die jij net postte hoor
Is het niet handig een contactpersoon te hebben om mee te kunnen corresponderen over jouw zaak...quote:
Ja zou je wel denken. Alleen heb ik die niet en tot nu toe kon ik ook alles zelf oplossen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het niet handig een contactpersoon te hebben om mee te kunnen corresponderen over jouw zaak...
Ik zag het ook niet.quote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon in die link die jij net postte hoor
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordigquote:
Weet niet voor wie dit slecht nieuws is.quote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elfletterig en ik denken dan ook vaak hetzelfde over veel dingen.
Behalve dan over liefde voor jou.
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dit slecht nieuws is.
Misschien is dit een goeie oplossing voor alle partijen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.
Hm, het had "of" moeten zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dit een goeie oplossing voor alle partijen.
Nou hup met die sanka naar Voorburg.quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zou je wel denken. Alleen heb ik die niet en tot nu toe kon ik ook alles zelf oplossen.
Oke.quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou hup met sanka naar Voorburg.
Gaan we weer Turks praten?quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou hup met die sanka naar Voorburg.
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat daar alleen FNV Bouw zou zitten.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordig
Als ik mij toch niet had ...quote:Op maandag 21 september 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat daar alleen FNV Bouw zou zitten.
Maar goed dat je hebt meegekeken.
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 21 september 2015 21:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima mag je wel een beetje dankbaar zijn...
Omdat het een zelfstandige gemeente is, Leidschendam-Voorburg.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordig
Ah vandaar. Dacht dat het inmiddels al gewoon onderdeel was van Den Haag.quote:Op maandag 21 september 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het een zelfstandige gemeente is, Leidschendam-Voorburg.
Nee, dat gaat niet gebeuren ook.quote:Op maandag 21 september 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar. Dacht dat het inmiddels al gewoon onderdeel was van Den Haag.
Zijn ze zo eigenwijs dan? Zal niet de eerste keer zijn dat een dorp/stad onderdeel wordt van een grotere stad en dan een wijk wordt namelijk.quote:
Nee, zijn al referenda over geweest. Feit is, dat L'dam-V'burg meer geld heeft en zich dus echt niet laat annexeren.quote:Op maandag 21 september 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze zo eigenwijs dan? Zal niet de eerste keer zijn dat een dorp/stad onderdeel wordt van een grotere stad en dan een wijk wordt namelijk.
Zelfde als met Rijswijk toch?quote:Op maandag 21 september 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zijn al referenda over geweest. Feit is, dat L'dam-V'burg meer geld heeft en zich dus echt niet laat annexeren.
Jup, die zijn wel een klein stukje kwijt aan Ypenburg maar dat was maar een heel klein stukje.quote:
Ga jij eens #schiphol op twitrer volgen. Wie weet heb je een FP primeurtje.quote:Op maandag 21 september 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze zo eigenwijs dan? Zal niet de eerste keer zijn dat een dorp/stad onderdeel wordt van een grotere stad en dan een wijk wordt namelijk.
Knap dat ze dat zo vol kunnen houden dan. Weet van Breda dat die echt zo'n beetje alles annexeren. De wijk Ginneken was vroeger een dorp voor de echt welgestelden en adel, al is dat dan weer wel tijdens de Tweede Wereldoorlog geannexeerd. Maar de afgelopen 20 jaar hebben bijna alle omringende dorpen zich vrijwillig laten annexeren, gaat echt nergens meer over daar https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Bredaquote:Op maandag 21 september 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zijn al referenda over geweest. Feit is, dat L'dam-V'burg meer geld heeft en zich dus echt niet laat annexeren.
74.000 inwoners hè, dus dan heb je op zich nog wel iets te willen als gemeentequote:Op maandag 21 september 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knap dat ze dat zo vol kunnen houden dan. Weet van Breda dat die echt zo'n beetje alles annexeren. De wijk Ginneken was vroeger een dorp voor de echt welgestelden en adel, al is dat dan weer wel tijdens de Tweede Wereldoorlog geannexeerd. Maar de afgelopen 20 jaar hebben bijna alle omringende dorpen zich vrijwillig laten annexeren, gaat echt nergens meer over daar https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Breda
Nu nog wel jaquote:Op maandag 21 september 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
74.000 inwoners hè, dus dan heb je op zich nog wel iets te willen als gemeente
Nou dan ben ik er misschien niet eens meer, dus daar ga ik me niet druk over maken.quote:Op maandag 21 september 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog wel jaVraag me alleen af hoe dat over een jaar of 50 zal zijn, zie het nog best een 'super-city' worden die dan ook nog Delft en Zoetermeer erbij pakt.
Nee inderdaad. Of misschien is de wereld dan wel vergaan en heb je er sowieso geen last van.quote:Op maandag 21 september 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ben ik er misschien niet eens meer, dus daar ga ik me niet druk over maken.
Dat gebeurt de dag nadat ik afstudeer, daarom doe ik daar ook 100 jr over.quote:Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Of misschien is de wereld dan wel vergaan en heb je er sowieso geen last van.
Dus als jij niet afstudeert ben je onsterfelijk?quote:Op maandag 21 september 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat gebeurt de dag nadat ik afstudeer, daarom doe ik daar ook 100 jr over.
Nee, dan vergaat de wereld in elk geval niet.quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als jij niet afstudeert ben je onsterfelijk?
Zolang ik leef vergaat de wereld al eeuwig.quote:Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Of misschien is de wereld dan wel vergaan en heb je er sowieso geen last van.
Beetje matig dan wel, had eigenlijk op wat spektakel gehoopt.quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan vergaat de wereld in elk geval niet.
Nou ja ik ga een poging doen, dus als je optimistisch bent, dan hebben we nog tot najaar 2017.quote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje matig dan wel, had eigenlijk op wat spektakel gehoopt.
Hmm, kun je niet nog tot 2020 of langer wachten?quote:Op maandag 21 september 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik ga een poging doen, dus als je optimistisch bent, dan hebben we nog tot najaar 2017.
Nee, ik ben al sinds 1997 bezig iets te halen boven HBO niveau, vind je het niet lang genoeg?quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, kun je niet nog tot 2020 of langer wachten?
En ik wil gebak!quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben al sinds 1997 bezig iets te halen boven HBO niveau, vind je het niet lang genoeg?
Ach, dan maken die paar jaartjes extra ook niks meer uit.quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben al sinds 1997 bezig iets te halen boven HBO niveau, vind je het niet lang genoeg?
Daarom en tegen die tijd, bak ik het zelf en kom jij het hier in Den Haag opetenquote:
quote:Op maandag 21 september 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom en tegen die tijd, bak ik het zelf en kom jij het hier in Den Haag opetendubbelfeest.
Nou moemoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Je hebt een hoofdletter en een punt gebruikt, sp3c is nu furieus denk ik.quote:
Zie je perfecte tt voor jou.quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef sp3c het volgende:
dat lijkt me evident, stel niet van die domme vragen
in die quote staan toch ook twee hoofdletters of niet soms?quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt een hoofdletter en een punt gebruikt, sp3c is nu furieus denk ik.
Aightquote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vandaag een awesome dag, ik ging weer eens naar een supermarkt alleen dit keer een betere, en toen ging ik mad shoppen.. Zo heel burgerlijk met een winkelwagentje en alles. En het ging allemaal fantastisch en nu heb ik goede boodschappen gedaan![]()
En meteen maar even een nieuwe broek besteld, en omdat mijn baard nu serieus baard begint te worden moet ik ook aan de verzorgingsproducten en dat heb ik ook even besteld.
En ik heb een computer gered, die van mijn pa. En ben allemaal aan het opruimen en gezond doen en alles.
Fucking nice.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vandaag een awesome dag, ik ging weer eens naar een supermarkt alleen dit keer een betere, en toen ging ik mad shoppen.. Zo heel burgerlijk met een winkelwagentje en alles. En het ging allemaal fantastisch en nu heb ik goede boodschappen gedaan![]()
En meteen maar even een nieuwe broek besteld, en omdat mijn baard nu serieus baard begint te worden moet ik ook aan de verzorgingsproducten en dat heb ik ook even besteld.
En ik heb een computer gered, die van mijn pa. En ben allemaal aan het opruimen en gezond doen en alles.
Fucking nice.
Ik heb per ongeluk een nieuwe lens voor mijn camera besteld, ik wilde hem in het winkelwagentje van de Bol.com doen om te bewaren en toen deed ik zonder nadenken bestel en ok enzo.quote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Fucking nice.
Deze jongen is de laatste tijd goed bezig. Kreeg zelfs een kaartje met complimenten en zo.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze jongen is de laatste tijd goed bezig. Kreeg zelfs een kaartje met complimenten en zo.
Ik zit helemaal op het goede spoor en maak best wel sprongen vooruit. Dat wil ik vasthouden en doorzetten. Daarom ben ik hier ook even wat minder, omdat ik even in een ritme en structuur moet komen en ook eindelijk eens wat zaken gaan doen die ik steeds maar heb uitgesteld.
Zoals die computer weer opbouwen, aan de praat krijgen en alles. Daar moet ik nog aan beginnen maar ik heb inmiddels wel alle spullen in huis.
Die komt vast nog wel van pasquote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een nieuwe lens voor mijn camera besteld, ik wilde hem in het winkelwagentje van de Bol.com doen om te bewaren en toen deed ik zonder nadenken bestel en ok enzo.
Heb nog nooit zoiets stoms gedaan, maar ik wilde hem toch wel hebben en gelukkig was het niet die van ¤999,-
Nee, ga niet annuleren, want anders had ik hem volgende week gekocht...nadat mijn salaris was gestort.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel van pas. Maar anders kan je het altijd nog wel annuleren?
Ik had ook een broek aan, een spijkerbroek zelfs. Gingen mensen op kantoor zelfs iets over zeggen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vandaag een broek aangehad, dat was ook een overwinning.
Ok nice, nog iets van een speciale lens of zo?quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ga niet annuleren, want anders had ik hem volgende week gekocht...nadat mijn salaris was gestort.
Een 50mm F1.8 maar ik wilde graag een portretlens.quote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok nice, nog iets van een speciale lens of zo?
Naja, lensen zijn altijd handig. De vraag is alleen in hoeverre het compatible is in de toekomst, kan je ze bijvoorbeeld gebruiken als je een betere camera/body koopt?quote:Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een 50mm F1.8 maar ik wilde graag een portretlens.
Deze niet, want het is een crop en als ik upgrade, ga ik naar Full-Frame.quote:Op maandag 21 september 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Naja, lensen zijn altijd handig. De vraag is alleen in hoeverre het compatible is in de toekomst, kan je ze bijvoorbeeld gebruiken als je een betere camera/body koopt?
En wat gebeurde er toen?quote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook bijna een nieuwe broek besteld maar ik deed het toch niet
Oh ja, nou ja.. het is een goed en mooi beginquote:Op maandag 21 september 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze niet, want het is een crop en als ik upgrade, ga ik naar Full-Frame.
Maar ik heb deze pas een jaar en ik verwacht nog wel een aantal jaar hiermee te doen, ik begin net hè.
vraag dat maar aan je moederquote:
En trouwens...ik kan niet zo goed afscheid nemen van dingen, dus als ik upgrade doe ik waarschijnlijk mijn oude spul nooit wegquote:Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, nou ja.. het is een goed en mooi begin.
Oh maar dat is niet erg, dat is voor mij heel herkenbaar. En oud spul hoeft geen slecht spul te zijnquote:Op maandag 21 september 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
En trouwens...ik kan niet zo goed afscheid nemen van dingen, dus als ik upgrade doe ik waarschijnlijk mijn oude spul nooit weg
Nee daarom, al betekent dat wel dat je af en toe wat groter moet gaan wonen, maar ik heb dit huis gekocht...._O-quote:Op maandag 21 september 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet erg, dat is voor mij heel herkenbaar. En oud spul hoeft geen slecht spul te zijn.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee daarom, al betekent dat wel dat je af en toe wat groter moet gaan wonen, maar ik heb dit huis gekocht...._O-
Ja, dat laatste inderdaad. Weet je hoeveel ik daar aan heb uitgegeven bla bla bla.quote:Op maandag 21 september 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb nog 12 verhuisdozen vol met spullen staan op mijn slaapkamer en mijn schuur is een pakhuis
. Ik moet gaan sorteren en zo maar dan zie ik dingen en heb ik er ook meteen plannen voor of ik vind het gewoon zonde om weg te doen. Zo'n oud moederbord bijvoorbeeld, dat is een prachtig schilderij/wallpiece in een nerdisch computerhoek
Ik heb 2 oude joysticks, Microsoft sidewinders .. goud! oud topspul met oude aansluiting maar ik heb zoiets van .. daar zou ik mijn drone mee kunnen besturen en anders is het gewoon nostalgie.
In mijn schuur staat onder andere een complete playseat racestoel met stuur, pedalen, versnellingspook .. ik gebruik het niet en heb er eigenlijk ook geen ruimte voor. Maar dat ga ik toch niet wegdoen? Ik ben geen horder maar ik ga niet onnodig spullen wegdoen die te gaaf zijn of te veel hebben gekost en waar ik altijd nog wel wat mee kan.
Ja en voor het gros heb ik ook gewoon nog plannen, en die zijn niet tijdsgebonden. Ik hou er ook van om later terug te kunnen kijken op oude technologie. Ik moet gewoon zelfs nog een stereo videorecorder hebben, omdat de mijne kapot is en ik nog wat VHS banden heb die ik wil checken op content en eventueel digitaliseren.quote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat laatste inderdaad. Weet je hoeveel ik daar aan heb uitgegeven bla bla bla.
Wacht effe...quote:Op maandag 21 september 2015 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en voor het gros heb ik ook gewoon nog plannen, en die zijn niet tijdsgebonden. Ik hou er ook van om later terug te kunnen kijken op oude technologie. Ik moet gewoon zelfs nog een stereo videorecorder hebben, omdat de mijne kapot is en ik nog wat VHS banden heb die ik wil checken op content en eventueel digitaliseren.
Maar daarnaast speelt ook nog het idee van hoe gaaf is het als je over 20 jaar nog steeds de mogelijkheid hebt om VHS banden af te kunnen spelen? Dat doe je toch niet weg?
Ik heb er nog 1, althans mijn moeder, en zo kan ik wel al die banden kijken of er nog materiaal op staat wat mij dierbaar is.. En ik weet zeker dat dat het geval is. Dan wil ik dat digitaliseren maar dat ding van mijn moeder is niet in stereo geluid.. En dat vind ik wel belangrijk, want het gaat bijvoorbeeld om beelden en dus ook geluid van mijn auto's en zo .. Maar ik vind nog wel wat hoor, bij een kringloop of zo inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wacht effe...
Kut, hij is weg. Ik dacht dat ik de mijne nog had staan, maar is naar de kringloop gegaan.
Ja die was stereo, als ik hem had gehad, had je hem zo kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, althans mijn moeder, en zo kan ik wel al die banden kijken of er nog materiaal op staat wat mij dierbaar is.. En ik weet zeker dat dat het geval is. Dan wil ik dat digitaliseren maar dat ding van mijn moeder is niet in stereo geluid.. En dat vind ik wel belangrijk, want het gaat bijvoorbeeld om beelden en dus ook geluid van mijn auto's en zo .. Maar ik vind nog wel wat hoor, bij een kringloop of zo inderdaad.
Yep, ik moet ook dingen wegdoen.. Maar echt niet alles, soms is iets gewoon echt pure nostalgie of echt iets waard, zeker als je dat over 20 jaar nog steeds hebt of zo.quote:Op maandag 21 september 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die was stereo, als ik hem had gehad, had je hem zo kunnen krijgen.
Maar goed, zul je dus net zien...alhoewel ik denk dat hij al 1,5jr weg is.
Soms doe ik dus wel iets weg omdat ik het gewoon echt niet gebruik. Komende week zal ik ook wel e.e.a. wegdoen, maar dat is meer papierwerk.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had wel betere kwaliteit bandjes dan dat
Zo heb ik hier ook nog een goede 600 platen staan die ik eigenlijk wil digitaliseren, maar daar gaat nogal wat tijd in zitten vrees ikquote:Op maandag 21 september 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1, althans mijn moeder, en zo kan ik wel al die banden kijken of er nog materiaal op staat wat mij dierbaar is.. En ik weet zeker dat dat het geval is. Dan wil ik dat digitaliseren maar dat ding van mijn moeder is niet in stereo geluid.. En dat vind ik wel belangrijk, want het gaat bijvoorbeeld om beelden en dus ook geluid van mijn auto's en zo .. Maar ik vind nog wel wat hoor, bij een kringloop of zo inderdaad.
Mijn vader heeft dia's en nog een projector.quote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meer zoiets
[ afbeelding ]
Maar dat oude spul is ook zo gaaf heh, net als dia's en zo, maar daar begin ik allemaal niet meer aan.
Maar platen zijn gewoon weer hipquote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik hier ook nog een goede 600 platen staan die ik eigenlijk wil digitaliseren, maar daar gaat nogal wat tijd in zitten vrees ik
Gewoon een goede platenspeler kopen met een goede naald en gaan.. Nooit weg doen die dingen!quote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik hier ook nog een goede 600 platen staan die ik eigenlijk wil digitaliseren, maar daar gaat nogal wat tijd in zitten vrees ik
Klopt, maar helaas is het veel muziek die gewoon niet digitaal te krijgen is. En dat kan soms best handig zijn, heb geen platenspeler in de auto helaasquote:
Niet? Valt me nou weer tegen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, maar helaas is het veel muziek die gewoon niet digitaal te krijgen is. En dat kan soms best handig zijn, heb geen platenspeler in de auto helaas
Mijn platenspeler kan nog 78-toeren platen spelenquote:Op maandag 21 september 2015 23:02 schreef Kauai het volgende:
Laatst nog een plaat gekocht
inb4 hipster tiener
Daar heb ik er nog 2 van staan zelfs (al staan ze nog steeds bij mijn ouders). Maar die platen gaan nooit weg nee, dat is gewoon mijn collectie en daar zit toch een emotionele waarde aan. Was zelfs een van de eerste dingen die verhuisde, lekker tig dozen met platen op en af de trap zeulenquote:Op maandag 21 september 2015 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon een goede platenspeler kopen met een goede naald en gaan.. Nooit weg doen die dingen!
Mijn ouders hebben dat ook nog. Ik veel oude dingen die zijn weggedaan hoor, soms wel zonde.quote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dia's en nog een projector.
Die bandrecorder is wel pas weggegaan, daar deden we al 30 jr niets meer mee geloof ik.
Apparatuur en alles heb ik gewoon, maar het is nogal een gedoequote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet? Valt me nou weer tegen.
Maar een USB-platenspeler is toch best betaalbaar, als je er elke dag 2 platen doet, dan kost het je maar een jaar
Dit is wel één van je meest onhandige typfouten...quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.
Ja, en dat is met veel dingen.. En in die fase heb ik heel lang gezeten.. Joh, sluit die shit aan en doe af en toe een plaatje digitaliseren. Kan rustig stap voor stap, maar als je geen enkele stap zet dan kom je ook niet vooruitquote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Apparatuur en alles heb ik gewoon, maar het is nogal een gedoe
Ik moest er anders wel een beetje om lachen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is wel één van je meest onhandige typfouten...
Mijn vader heeft vorig jaar zijn analoge SLR weggedaan, ik heb nog wel overwogen het te houden. Nu natuurlijk een beetje spijt van, maar ik zie mezelf geen doka bouwen in de eetkamer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat ook nog. Ik veel oude dingen die zijn weggedaan hoor, soms wel zonde.
Mijn pa deed vroeger veel met fotografie, analoog natuurlijk en die had gewoon alle spullen voor een DoKa, deed hij niets meer mee en dat hebben we toen cadeau gedaan aan een toendertijd goede vriendin van mij die op de foto academie zat.
Nee, dat is gewoon een kutsmoes natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Apparatuur en alles heb ik gewoon, maar het is nogal een gedoe
Door deze quote is hij wel legendarischer geworden.quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en dat is met veel dingen.. En in die fase heb ik heel lang gezeten.. Joh, sluit die shit aan en doe af en toe een plaatje digitaliseren. Kan rustig stap voor stap, maar als je geen enkele stap zet dan kom je ook niet vooruit. Uitstellen is kut man.
Ja misschien moet ik mijn TT's wel een keer ophalen bij mijn oudersquote:Op maandag 21 september 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een kutsmoes natuurlijk
Als je echt wilt...
Nee precies, je moet er wel de ruimte voor hebben. En in een wereld van waar alles digitaal is en je photoshop hebt en alles .. mjah, dan is het allemaal wel een beetje raar. Maar toch is het ook gewoon hartstikke gaaf! Maar dat gaat dus de geschiedenis in heh, handjevol mensen die het in ere houden en daar houdt het bij op.quote:Op maandag 21 september 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vorig jaar zijn analoge SLR weggedaan, ik heb nog wel overwogen het te houden. Nu natuurlijk een beetje spijt van, maar ik zie mezelf geen doka bouwen in de eetkamer.
Toch hou ik van je.quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heb je voor TT's? Ook die sowieso nooit wegdoen! Ik heb fucking veel spijt dat ik mijn set heb weggedaan.quote:Op maandag 21 september 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Ja misschien moet ik mijn TT's wel een keer ophalen bij mijn ouders
Ja, maar mijn imago lijdt er ook onder.quote:Op maandag 21 september 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Door deze quote is hij wel legendarischer geworden.
Denk dat jouw imago niet veel slechter kan Elf.quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar mijn imago lijdt er ook onder.
Ik mis het met rolletje schieten en dan vol spanning naar de afdrukcentrale gaan wel een beetje.quote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee precies, je moet er wel de ruimte voor hebben. En in een wereld van waar alles digitaal is en je photoshop hebt en alles .. mjah, dan is het allemaal wel een beetje raar. Maar toch is het ook gewoon hartstikke gaaf! Maar dat gaat dus de geschiedenis in heh, handjevol mensen die het in ere houden en daar houdt het bij op.
Trouwen?quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat jouw imago niet veel slechter kan Elf.
Ach, je kan slechter treffen dan Voorgevel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welk imago?quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Citronic, was destijds de enige die een klein beetje in de buurt kwam van de sublieme Technics, alleen die waren maar 300 ipv 500 per stukquote:Op maandag 21 september 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat heb je voor TT's? Ook die sowieso nooit wegdoen! Ik heb fucking veel spijt dat ik mijn set heb weggedaan.
Ik vind het prima hoor. Levert het fiscaal nog een beetje voordeel op dan?quote:
Ik denk dat ik serieus 3 weken nodig heb om over deze shock heen te komen....quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Levert het fiscaal nog een beetje voordeel op dan?
Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers. Toen had je mensen op FOK! die echt dachten dat ze mijn vrouw was. Helaas ben ik inmiddels te zuur bevonden door het kattenvrouwtje in kwestie.
Onze zuurheid past anders prima bij elkaar, dus ik ben bij deze voorstander.quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers. Toen had je mensen op FOK! die echt dachten dat ze mijn vrouw was. Helaas ben ik inmiddels te zuur bevonden door het kattenvrouwtje in kwestie.
Misschien is Ouder1 nog een optie?quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fotoboeken? Oude fotoboeken en dat je dat ziet en denkt WOW.. ik wil momenten vast gaan leggen? Want ik deed dat vroeger en ook filmen, had een camcorder en zo.. maar ik ben zoveel kwijtquote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis het met rolletje schieten en dan vol spanning naar de afdrukcentrale gaan wel een beetje.
Dat zorgde er ook voor dat ik eigenlijk met mijn overpriced compactcamera nooit echt ben gaan fotograferen, terwijl ik daarvoor met mijn ultra-simpele point-and-shoot echt veel deed.
Maar nu ben ik er heel anders mee bezig, dus dan is het ook wel anders. En ik heb inmiddels de fotoboeken ontdekt. Dat geeft een beetje hetzelfde effect.
Gebruik je drone.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fotoboeken? Oude fotoboeken en dat je dat ziet en denkt WOW.. ik wil momenten vast gaan leggen? Want ik deed dat vroeger en ook filmen, had een camcorder en zo.. maar ik ben zoveel kwijt. En dan zit het wel in mijn hoofd maar ik wil het "tastbaar" hebben.
Ik moet zelf ook veel meer foto's en filmpjes gaan maken van momenten.
Nee, juist die nieuwe fotoboeken. Dat je het bestand opstuurt en een week later bij de HEMA ofzo kan ophalen en ziet hoe het echt geworden is.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fotoboeken? Oude fotoboeken en dat je dat ziet en denkt WOW.. ik wil momenten vast gaan leggen? Want ik deed dat vroeger en ook filmen, had een camcorder en zo.. maar ik ben zoveel kwijt. En dan zit het wel in mijn hoofd maar ik wil het "tastbaar" hebben.
Ik moet zelf ook veel meer foto's en filmpjes gaan maken van momenten.
Het "huwelijk" is eenzijdig opgezegd.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik serieus 3 weken nodig heb om over deze shock heen te komen....
Ik ben helemaal niet zuur. Harry wel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze zuurheid past anders prima bij elkaar, dus ik ben bij deze voorstander.
Fiscale voordelen meegenomen.
Hmmm.. Ik had 2 stuks Vestax PDX2000quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Citronic, was destijds de enige die een klein beetje in de buurt kwam van de sublieme Technics, alleen die waren maar 300 ipv 500 per stuk
Nu je het zegt, ik vraag me af hoe het met mijn huwelijk is, volgens mij zijn we nog gewoon bij elkaar. Maar ik kan iets gemist hebben.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het "huwelijk" is eenzijdig opgezegd.
Wie is de gelukkige in deze zaak?quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vraag me af hoe het met mijn huwelijk is, volgens mij zijn we nog gewoon bij elkaar. Maar ik kan iets gemist hebben.
Ja mijn geld ging voornamelijk op aan platenquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik had 2 stuks Vestax PDX2000
Onze enige echte eigen Harry natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige in deze zaak?
Dan ben jij de melk voor mijn maagzuur.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zuur. Harry wel.
Oh zo, ja dat kan ook leuk uitpakken. Ik heb zelf geen camera meer, alleen mijn smartphone maar daar kan je ook wel redelijk momentjes mee vastleggen. Ooit komt er nog wel een leuke EOS of zo maar daar heb ik nu nog te weinig aan.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, juist die nieuwe fotoboeken. Dat je het bestand opstuurt en een week later bij de HEMA ofzo kan ophalen en ziet hoe het echt geworden is.
Niet echte hete zaken, dit.quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vraag me af hoe het met mijn huwelijk is, volgens mij zijn we nog gewoon bij elkaar. Maar ik kan iets gemist hebben.
Ik heb een systeemcamera en ik moet zeggen, het bevalt me prima.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat kan ook leuk uitpakken. Ik heb zelf geen camera meer, alleen mijn smartphone maar daar kan je ook wel redelijk momentjes mee vastleggen. Ooit komt er nog wel een leuke EOS of zo maar daar heb ik nu nog te weinig aan.
Dat klinkt eigenlijk best ranzig.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ben jij de melk voor mijn maagzuur.
Daar zitten steeds meer regels aan vast, en ik heb nog wat spullen nodig om daar echt mooie beelden mee te kunnen maken. En dat kost veel geld.quote:
Dat komt dan ook door mij, ik ben wat afwezig de laatste tijd.quote:
Mijn pa heeft nog een oude cybershot digitale camera waar je ook nog aardig plaatjes mee kan schieten, die ga ik volgende maand gebruiken op een meeting voor foto's en mijn telefoon voor filmpjes.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een systeemcamera en ik moet zeggen, het bevalt me prima.
Oraal, niet anaal, in te brengen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best ranzig.
Oh ik dacht dat je dat al deed.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zitten steeds meer regels aan vast, en ik heb nog wat spullen nodig om daar echt mooie beelden mee te kunnen maken. En dat kost veel geld.
Ik neem aan dat Harry meeleest en antwoord geeft op je prangende vraag.quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onze enige echte eigen Harry natuurlijk.
Ik zet de vuilnis niet meer in ondergoed buiten op donderdagavond, dus dat hoefde niet meer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al deed.
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Possequote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn geld ging voornamelijk op aan platen
Al een tijdje niet meer. En ik was een van de eerste en toen ging dat wereldje ineens héél snel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al deed.
Ik heb Kerstfeest met Bert en Ernie.quote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Posse
quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oraal, niet anaal, in te brengen.
quote:No milk today, my love has gone away
The bottle stands for lorn, a symbol of the dawn
No milk today, it seems a common sight
But people passing by don't know the reason why
How could they know just what this message means
The end of my hopes, the end of all my dreams
How could they know the palace there had been
Behind the door where my love reigned as queen
No milk today, it wasn't always so
The company was gay, we'd turn night into day
But all that's left is a place dark and lonely
A terraced house in a mean street back of town
Becomes a shrine when I think of you only
Just two up two down
As music played the faster did we dance
We felt it both at once, the start of our romance
How could they know a palace there had been
No milk today, my love has gone away
The bottle stands forlorn, a symbol of the dawn
Becomes a shrine when I think of you only
Just two up two down
No milk today, my love has gone away
The bottle stands forlorn, a symbol of the dawn
No milk today, it seems a common sight
But people passing by don't know the reason why
How could they know a palace there had been
Oh all that's left is a place dark and lonely
Oh all that's left is a place dark and lonely
Ik heb er denk ik al een jaar of 3 geen meer gekocht, als het al niet langer is ondertussenquote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Posse
quote:Op maandag 21 september 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Kerstfeest met Bert en Ernie.
Prachtnummer.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs de allerslechtste nummers van Basement Jaxx zijn nog 10 keer beter dan dit.
Echt welke limited first edition plaat mensen ook hebben, Kerstfeest met Bert en Ernie is gewoon een klassieker die je niet verslaat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]Die heb ik vroeger gebruikt, en ook met Sinterklaas.. beatjugglen met Bert en Ernie, Sint en Piet op bezoek
Nooit wegdoen!quote:Op maandag 21 september 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt welke limited first edition plaat mensen ook hebben, Kerstfeest met Bert en Ernie is gewoon een klassieker die je niet verslaat.
Doe ik ook niet, ik heb wel de Leidse sleuteltjes afgevoerd, daar had ik als kind al een teringhekel aan.quote:
Ik draaide vroeger veel plaatjes joh, zo ging dat in de jaren 80 heh .. Maar mijn ouders hebben toen alles naar zo'n platenboer gebracht die per kilo opkochtquote:Op maandag 21 september 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik heb wel de Leidse sleuteltjes afgevoerd, daar had ik als kind al een teringhekel aan.
Ik had niet zoveel platen, dus dat viel wel mee. Wel veel casettebandjes, maar die waren zo opgerekt dat het niet meer zuiver wasquote:Op maandag 21 september 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draaide vroeger veel plaatjes joh, zo ging dat in de jaren 80 heh .. Maar mijn ouders hebben toen alles naar zo'n platenboer gebracht die per kilo opkochtDaar zat goud spul tussen. En door dat soort dingen heb ik dus ook moeite om veel spullen weg te doen, gewoon omdat het geschiedenis is en dat je het anders bijna nooit meer terug kan krijgen.
Ik heb geen bandjes en walkmans meer. Of nouja, 1 bandje met een lezing van mijn opa .. voor zijn stem. En mijn moeder heeft een van de laatste limited edition Sony walkman's, zo'n zilveren, in een houten doosje en alles.. dat wordt een collectors item, die gaat nooit weg.quote:Op maandag 21 september 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel platen, dus dat viel wel mee. Wel veel casettebandjes, maar die waren zo opgerekt dat het niet meer zuiver was. Maar ik heb serieus elke walkman nog die ik ooit gehad heb.
Je hebt het toch echt zelf gezegd.quote:Op maandag 21 september 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.
Als antwoord op Die Antwoord, ja. Wat een baggermuziek.quote:Op maandag 21 september 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt het toch echt zelf gezegd.
Die Antwoord is gewoon goed.quote:Op maandag 21 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als antwoord op Die Antwoord, ja. Wat een baggermuziek.
Ik deed het juist andersom, gewoon voor 100 euro 200 platen kopen, degene die ik zelf wilde eruit halen. De paar die echt geld waren (30+ euro) los verkopen, de rest op Discogs gooien voor de verkoop en zo gewoon een flinke stapel leuke platen voor mezelf en ook nog eens winstquote:Op maandag 21 september 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draaide vroeger veel plaatjes joh, zo ging dat in de jaren 80 heh .. Maar mijn ouders hebben toen alles naar zo'n platenboer gebracht die per kilo opkochtDaar zat goud spul tussen. En door dat soort dingen heb ik dus ook moeite om veel spullen weg te doen, gewoon omdat het geschiedenis is en dat je het anders bijna nooit meer terug kan krijgen.
Als al hun nummers klinken zoals dat nummer dat LTVDK hier plaatste, dan deel ik je mening niet.quote:
Ik zou die collectie nu alleen maar willen hebben voor als ik ooit weer een set zou hebben en dan voor de samples en breaks.quote:Op maandag 21 september 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deed het juist andersom, gewoon voor 100 euro 200 platen kopen, degene die ik zelf wilde eruit halen. De paar die echt geld waren (30+ euro) los verkopen, de rest op Discogs gooien voor de verkoop en zo gewoon een flinke stapel leuke platen voor mezelf en ook nog eens winst
quote:Op maandag 21 september 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als al hun nummers klinken zoals dat nummer dat LTVDK hier plaatste, dan deel ik je mening niet.
En toen deed je gierend van het lachen een Hitlergroet, terwijl de rest van de supermarkt geschokt jouw richting op keek?quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betaalde vandaag een aankoop met een briefje van 50 euro en ik kreeg toen 40,45 euro wisselgeld. Die gebeurtenis wilde ik nog even delen.
Jodenkoeken zeker?quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betaalde vandaag een aankoop met een briefje van 50 euro en ik kreeg toen 40,45 euro wisselgeld. Die gebeurtenis wilde ik nog even delen.
Dit is bijna net zo slecht als dat filmpje van LTVDK.quote:
Nee, maar ik dacht wel meteen aan FOK! en dat ik het hier moest delen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen deed je gierend van het lachen een Hitlergroet, terwijl de rest van de supermarkt geschokt jouw richting op keek?
We zijn heel blij dat je deze anekdote met ons wilde delen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht wel meteen aan FOK! en dat ik het hier moest delen.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo slecht als dat filmpje van LTVDK.
Het lijkt wel jaren 90-eurohouse, maar dan slechter.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ouders waren heroïne verslaafd, maar ik ben toch best goed terecht gekomen.
Geweldig toch? De openings- en sluitingsceremonie van de Olympische Spelen 2012 zaten vol met fantastische muziek.quote:
En Spice Girls....quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig toch? De openings- en sluitingsceremonie van de Olympische Spelen 2012 zaten vol met fantastische muziek.
Niet zo zuur doen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo slecht als dat filmpje van LTVDK.
Het lijkt wel jaren 90-eurohouse, maar dan slechter.
Nou zo leuk is dat niet hoor. sadbee.jpgquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel iets om te benadrukken, wat was dat geweldig.quote:
Zijn ook gewoon kwaliteit popliedjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger best leuk, en sommige nummers zijn eigenlijk nog steeds best wel goed
Ik kan alle singles uit mijn hoofd nog meezingen...sterker nog, ik heb zaterdag nog Wannabe a-capella gezongenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger best leuk, en sommige nummers zijn eigenlijk nog steeds best wel goed
Ik klik niet meer, sorry.quote:
Ik onthoud me in deze van mening, want ik ken ze niet echt en ik ben te lui om die linkjes te luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Die Antwoord.
Geen goed idee om te kijken vlak voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik onthoud me in deze van mening, want ik ken ze niet echt en ik ben te lui om die linkjes te luisteren.
Hahahaha, next Skype .. oh yes. Whahahaha.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan alle singles uit mijn hoofd nog meezingen...sterker nog, ik heb zaterdag nog Wannabe a-capella gezongen
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahaha, next Skype .. oh yes. Whahahaha.
Nee ik zing alleen als mijn publiek ladderzat is.quote:
Ik doe wel alsofquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik zing alleen als mijn publiek ladderzat is.
Lief en leed hé.quote:Op dinsdag 22 september 2015 01:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vooral Yasmin haar klaagzang was de moeite waard.
Ja terechte opmerking wel. Ik was zo stom om met de motor door het kutweer te banjeren en geen pak aan te doenquote:Op dinsdag 22 september 2015 01:31 schreef moemoe het volgende:
Ik kwam je gele chino (toch?) nog tegen in LIF, nice.
Sp3c vind dit heel erg leuk. Dat kunnen we vast wel eens realiseren.quote:
Jij rijdt toch op een Ducati ding?quote:Op dinsdag 22 september 2015 01:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja terechte opmerking wel. Ik was zo stom om met de motor door het kutweer te banjeren en geen pak aan te doen
Oeh la la.quote:Op maandag 21 september 2015 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
Speciaal voor Johannes zijn league dan.
[ afbeelding ]
Alleen Harry mist nog, voor de ultieme feestvreugdequote:Op dinsdag 22 september 2015 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, Elfje erbij.
Het feest lijkt bijna compleet.
Ja toch? Dat is gewoon een mooi nummer, en als iemand zegt dat dat niet zo is .. die spoort gewoon niet.quote:
Ik voel me ontzettend vrolijkquote:
Elke vluchteling die dit mooi vindt mag bij mij in mijn zolderkamer logeren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is gewoon een mooi nummer, en als iemand zegt dat dat niet zo is .. die spoort gewoon niet.
Dank je wel yokiquote:Op dinsdag 22 september 2015 02:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is gewoon een mooi nummer, en als iemand zegt dat dat niet zo is .. die spoort gewoon niet.
True.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen Harry mist nog, voor de ultieme feestvreugde
Ik kreeg geen enkele reactie op mijn post met het nummer van de Gipsy Kings...quote:
Whehehe, ken het nummer niet. Ff luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jou kan ik vergeven, evil motherfucker
Klinkt als een perfect begin van deze week.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me ontzettend vrolijk
Ik zat zonet ook nog even in het café met wat mensen van een andere vereniging en het was reuzegezellig.
Wie probeerde je daarmee te bereiken? Specularium?quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen enkele reactie op mijn post met het nummer van de Gipsy Kings...
... terwijl ik dat toch echt niet zomaar plaatste...
Gitaren zijn altijd goed, fuck keyboardsquote:Op dinsdag 22 september 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen enkele reactie op mijn post met het nummer van de Gipsy Kings...
... terwijl ik dat toch echt niet zomaar plaatste...
Je kent mij, dan ben ik helemaal nergens. Heb vanavond niemand naar hun sterrenbeeld gevraagd maar ik kon het met iedereen goed vinden dus er zullen geen stieren tussen gezeten hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt als een perfect begin van deze week.
Wat is een tweelingen immers zonder sociale contacten.
En anders zou je tenminste de videoclip credits kunnen geven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, ken het nummer niet. Ff luisteren.
Ik probeerde Uccie en YokiKater te doen inzien dat "Viva Forever" nogal gejat is van dat Gypsy Kings-nummer...quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie probeerde je daarmee te bereiken? Specularium?
Ik hoor het wel ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik probeerde Uccie en YokiKater te doen inzien dat "Viva Forever" nogal gejat is van dat Gypsy Kings-nummer...
Je hoeft alleen het intro maar te luisteren...quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor zelfletterig ga ik even luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |