Nee, ik ben al sinds 1997 bezig iets te halen boven HBO niveau, vind je het niet lang genoeg?quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, kun je niet nog tot 2020 of langer wachten?
En ik wil gebak!quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben al sinds 1997 bezig iets te halen boven HBO niveau, vind je het niet lang genoeg?
Ach, dan maken die paar jaartjes extra ook niks meer uit.quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben al sinds 1997 bezig iets te halen boven HBO niveau, vind je het niet lang genoeg?
Daarom en tegen die tijd, bak ik het zelf en kom jij het hier in Den Haag opetenquote:
quote:Op maandag 21 september 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom en tegen die tijd, bak ik het zelf en kom jij het hier in Den Haag opetendubbelfeest.
Nou moemoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Je hebt een hoofdletter en een punt gebruikt, sp3c is nu furieus denk ik.quote:
Zie je perfecte tt voor jou.quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef sp3c het volgende:
dat lijkt me evident, stel niet van die domme vragen
in die quote staan toch ook twee hoofdletters of niet soms?quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt een hoofdletter en een punt gebruikt, sp3c is nu furieus denk ik.
Aightquote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vandaag een awesome dag, ik ging weer eens naar een supermarkt alleen dit keer een betere, en toen ging ik mad shoppen.. Zo heel burgerlijk met een winkelwagentje en alles. En het ging allemaal fantastisch en nu heb ik goede boodschappen gedaan![]()
En meteen maar even een nieuwe broek besteld, en omdat mijn baard nu serieus baard begint te worden moet ik ook aan de verzorgingsproducten en dat heb ik ook even besteld.
En ik heb een computer gered, die van mijn pa. En ben allemaal aan het opruimen en gezond doen en alles.
Fucking nice.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vandaag een awesome dag, ik ging weer eens naar een supermarkt alleen dit keer een betere, en toen ging ik mad shoppen.. Zo heel burgerlijk met een winkelwagentje en alles. En het ging allemaal fantastisch en nu heb ik goede boodschappen gedaan![]()
En meteen maar even een nieuwe broek besteld, en omdat mijn baard nu serieus baard begint te worden moet ik ook aan de verzorgingsproducten en dat heb ik ook even besteld.
En ik heb een computer gered, die van mijn pa. En ben allemaal aan het opruimen en gezond doen en alles.
Fucking nice.
Ik heb per ongeluk een nieuwe lens voor mijn camera besteld, ik wilde hem in het winkelwagentje van de Bol.com doen om te bewaren en toen deed ik zonder nadenken bestel en ok enzo.quote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Fucking nice.
Deze jongen is de laatste tijd goed bezig. Kreeg zelfs een kaartje met complimenten en zo.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze jongen is de laatste tijd goed bezig. Kreeg zelfs een kaartje met complimenten en zo.
Ik zit helemaal op het goede spoor en maak best wel sprongen vooruit. Dat wil ik vasthouden en doorzetten. Daarom ben ik hier ook even wat minder, omdat ik even in een ritme en structuur moet komen en ook eindelijk eens wat zaken gaan doen die ik steeds maar heb uitgesteld.
Zoals die computer weer opbouwen, aan de praat krijgen en alles. Daar moet ik nog aan beginnen maar ik heb inmiddels wel alle spullen in huis.
Die komt vast nog wel van pasquote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een nieuwe lens voor mijn camera besteld, ik wilde hem in het winkelwagentje van de Bol.com doen om te bewaren en toen deed ik zonder nadenken bestel en ok enzo.
Heb nog nooit zoiets stoms gedaan, maar ik wilde hem toch wel hebben en gelukkig was het niet die van ¤999,-
Nee, ga niet annuleren, want anders had ik hem volgende week gekocht...nadat mijn salaris was gestort.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel van pas. Maar anders kan je het altijd nog wel annuleren?
Ik had ook een broek aan, een spijkerbroek zelfs. Gingen mensen op kantoor zelfs iets over zeggen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vandaag een broek aangehad, dat was ook een overwinning.
Ok nice, nog iets van een speciale lens of zo?quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ga niet annuleren, want anders had ik hem volgende week gekocht...nadat mijn salaris was gestort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |