Dat komt dan ook door mij, ik ben wat afwezig de laatste tijd.quote:
Mijn pa heeft nog een oude cybershot digitale camera waar je ook nog aardig plaatjes mee kan schieten, die ga ik volgende maand gebruiken op een meeting voor foto's en mijn telefoon voor filmpjes.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een systeemcamera en ik moet zeggen, het bevalt me prima.
Oraal, niet anaal, in te brengen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best ranzig.
Oh ik dacht dat je dat al deed.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zitten steeds meer regels aan vast, en ik heb nog wat spullen nodig om daar echt mooie beelden mee te kunnen maken. En dat kost veel geld.
Ik neem aan dat Harry meeleest en antwoord geeft op je prangende vraag.quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onze enige echte eigen Harry natuurlijk.
Ik zet de vuilnis niet meer in ondergoed buiten op donderdagavond, dus dat hoefde niet meer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al deed.
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Possequote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn geld ging voornamelijk op aan platen
Al een tijdje niet meer. En ik was een van de eerste en toen ging dat wereldje ineens héél snel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al deed.
Ik heb Kerstfeest met Bert en Ernie.quote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Posse
quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oraal, niet anaal, in te brengen.
quote:No milk today, my love has gone away
The bottle stands for lorn, a symbol of the dawn
No milk today, it seems a common sight
But people passing by don't know the reason why
How could they know just what this message means
The end of my hopes, the end of all my dreams
How could they know the palace there had been
Behind the door where my love reigned as queen
No milk today, it wasn't always so
The company was gay, we'd turn night into day
But all that's left is a place dark and lonely
A terraced house in a mean street back of town
Becomes a shrine when I think of you only
Just two up two down
As music played the faster did we dance
We felt it both at once, the start of our romance
How could they know a palace there had been
No milk today, my love has gone away
The bottle stands forlorn, a symbol of the dawn
Becomes a shrine when I think of you only
Just two up two down
No milk today, my love has gone away
The bottle stands forlorn, a symbol of the dawn
No milk today, it seems a common sight
But people passing by don't know the reason why
How could they know a palace there had been
Oh all that's left is a place dark and lonely
Oh all that's left is a place dark and lonely
Ik heb er denk ik al een jaar of 3 geen meer gekocht, als het al niet langer is ondertussenquote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Posse
quote:Op maandag 21 september 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Kerstfeest met Bert en Ernie.
Prachtnummer.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs de allerslechtste nummers van Basement Jaxx zijn nog 10 keer beter dan dit.
Echt welke limited first edition plaat mensen ook hebben, Kerstfeest met Bert en Ernie is gewoon een klassieker die je niet verslaat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]Die heb ik vroeger gebruikt, en ook met Sinterklaas.. beatjugglen met Bert en Ernie, Sint en Piet op bezoek
Nooit wegdoen!quote:Op maandag 21 september 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt welke limited first edition plaat mensen ook hebben, Kerstfeest met Bert en Ernie is gewoon een klassieker die je niet verslaat.
Doe ik ook niet, ik heb wel de Leidse sleuteltjes afgevoerd, daar had ik als kind al een teringhekel aan.quote:
Ik draaide vroeger veel plaatjes joh, zo ging dat in de jaren 80 heh .. Maar mijn ouders hebben toen alles naar zo'n platenboer gebracht die per kilo opkochtquote:Op maandag 21 september 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik heb wel de Leidse sleuteltjes afgevoerd, daar had ik als kind al een teringhekel aan.
Ik had niet zoveel platen, dus dat viel wel mee. Wel veel casettebandjes, maar die waren zo opgerekt dat het niet meer zuiver wasquote:Op maandag 21 september 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draaide vroeger veel plaatjes joh, zo ging dat in de jaren 80 heh .. Maar mijn ouders hebben toen alles naar zo'n platenboer gebracht die per kilo opkochtDaar zat goud spul tussen. En door dat soort dingen heb ik dus ook moeite om veel spullen weg te doen, gewoon omdat het geschiedenis is en dat je het anders bijna nooit meer terug kan krijgen.
Ik heb geen bandjes en walkmans meer. Of nouja, 1 bandje met een lezing van mijn opa .. voor zijn stem. En mijn moeder heeft een van de laatste limited edition Sony walkman's, zo'n zilveren, in een houten doosje en alles.. dat wordt een collectors item, die gaat nooit weg.quote:Op maandag 21 september 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel platen, dus dat viel wel mee. Wel veel casettebandjes, maar die waren zo opgerekt dat het niet meer zuiver was. Maar ik heb serieus elke walkman nog die ik ooit gehad heb.
Je hebt het toch echt zelf gezegd.quote:Op maandag 21 september 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.
Als antwoord op Die Antwoord, ja. Wat een baggermuziek.quote:Op maandag 21 september 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt het toch echt zelf gezegd.
Die Antwoord is gewoon goed.quote:Op maandag 21 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als antwoord op Die Antwoord, ja. Wat een baggermuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |