Ik denk dat ik serieus 3 weken nodig heb om over deze shock heen te komen....quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Levert het fiscaal nog een beetje voordeel op dan?
Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers. Toen had je mensen op FOK! die echt dachten dat ze mijn vrouw was. Helaas ben ik inmiddels te zuur bevonden door het kattenvrouwtje in kwestie.
Onze zuurheid past anders prima bij elkaar, dus ik ben bij deze voorstander.quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers. Toen had je mensen op FOK! die echt dachten dat ze mijn vrouw was. Helaas ben ik inmiddels te zuur bevonden door het kattenvrouwtje in kwestie.
Misschien is Ouder1 nog een optie?quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fotoboeken? Oude fotoboeken en dat je dat ziet en denkt WOW.. ik wil momenten vast gaan leggen? Want ik deed dat vroeger en ook filmen, had een camcorder en zo.. maar ik ben zoveel kwijtquote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis het met rolletje schieten en dan vol spanning naar de afdrukcentrale gaan wel een beetje.
Dat zorgde er ook voor dat ik eigenlijk met mijn overpriced compactcamera nooit echt ben gaan fotograferen, terwijl ik daarvoor met mijn ultra-simpele point-and-shoot echt veel deed.
Maar nu ben ik er heel anders mee bezig, dus dan is het ook wel anders. En ik heb inmiddels de fotoboeken ontdekt. Dat geeft een beetje hetzelfde effect.
Gebruik je drone.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fotoboeken? Oude fotoboeken en dat je dat ziet en denkt WOW.. ik wil momenten vast gaan leggen? Want ik deed dat vroeger en ook filmen, had een camcorder en zo.. maar ik ben zoveel kwijt. En dan zit het wel in mijn hoofd maar ik wil het "tastbaar" hebben.
Ik moet zelf ook veel meer foto's en filmpjes gaan maken van momenten.
Nee, juist die nieuwe fotoboeken. Dat je het bestand opstuurt en een week later bij de HEMA ofzo kan ophalen en ziet hoe het echt geworden is.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fotoboeken? Oude fotoboeken en dat je dat ziet en denkt WOW.. ik wil momenten vast gaan leggen? Want ik deed dat vroeger en ook filmen, had een camcorder en zo.. maar ik ben zoveel kwijt. En dan zit het wel in mijn hoofd maar ik wil het "tastbaar" hebben.
Ik moet zelf ook veel meer foto's en filmpjes gaan maken van momenten.
Het "huwelijk" is eenzijdig opgezegd.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik serieus 3 weken nodig heb om over deze shock heen te komen....
Ik ben helemaal niet zuur. Harry wel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze zuurheid past anders prima bij elkaar, dus ik ben bij deze voorstander.
Fiscale voordelen meegenomen.
Hmmm.. Ik had 2 stuks Vestax PDX2000quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Citronic, was destijds de enige die een klein beetje in de buurt kwam van de sublieme Technics, alleen die waren maar 300 ipv 500 per stuk
Nu je het zegt, ik vraag me af hoe het met mijn huwelijk is, volgens mij zijn we nog gewoon bij elkaar. Maar ik kan iets gemist hebben.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het "huwelijk" is eenzijdig opgezegd.
Wie is de gelukkige in deze zaak?quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vraag me af hoe het met mijn huwelijk is, volgens mij zijn we nog gewoon bij elkaar. Maar ik kan iets gemist hebben.
Ja mijn geld ging voornamelijk op aan platenquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik had 2 stuks Vestax PDX2000
Onze enige echte eigen Harry natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige in deze zaak?
Dan ben jij de melk voor mijn maagzuur.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zuur. Harry wel.
Oh zo, ja dat kan ook leuk uitpakken. Ik heb zelf geen camera meer, alleen mijn smartphone maar daar kan je ook wel redelijk momentjes mee vastleggen. Ooit komt er nog wel een leuke EOS of zo maar daar heb ik nu nog te weinig aan.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, juist die nieuwe fotoboeken. Dat je het bestand opstuurt en een week later bij de HEMA ofzo kan ophalen en ziet hoe het echt geworden is.
Niet echte hete zaken, dit.quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vraag me af hoe het met mijn huwelijk is, volgens mij zijn we nog gewoon bij elkaar. Maar ik kan iets gemist hebben.
Ik heb een systeemcamera en ik moet zeggen, het bevalt me prima.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat kan ook leuk uitpakken. Ik heb zelf geen camera meer, alleen mijn smartphone maar daar kan je ook wel redelijk momentjes mee vastleggen. Ooit komt er nog wel een leuke EOS of zo maar daar heb ik nu nog te weinig aan.
Dat klinkt eigenlijk best ranzig.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ben jij de melk voor mijn maagzuur.
Daar zitten steeds meer regels aan vast, en ik heb nog wat spullen nodig om daar echt mooie beelden mee te kunnen maken. En dat kost veel geld.quote:
Dat komt dan ook door mij, ik ben wat afwezig de laatste tijd.quote:
Mijn pa heeft nog een oude cybershot digitale camera waar je ook nog aardig plaatjes mee kan schieten, die ga ik volgende maand gebruiken op een meeting voor foto's en mijn telefoon voor filmpjes.quote:Op maandag 21 september 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een systeemcamera en ik moet zeggen, het bevalt me prima.
Oraal, niet anaal, in te brengen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best ranzig.
Oh ik dacht dat je dat al deed.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zitten steeds meer regels aan vast, en ik heb nog wat spullen nodig om daar echt mooie beelden mee te kunnen maken. En dat kost veel geld.
Ik neem aan dat Harry meeleest en antwoord geeft op je prangende vraag.quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onze enige echte eigen Harry natuurlijk.
Ik zet de vuilnis niet meer in ondergoed buiten op donderdagavond, dus dat hoefde niet meer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al deed.
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Possequote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn geld ging voornamelijk op aan platen
Al een tijdje niet meer. En ik was een van de eerste en toen ging dat wereldje ineens héél snel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al deed.
Ik heb Kerstfeest met Bert en Ernie.quote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 plaat.. de scratch/sample plaat van Seda van de Osdorp Posse
quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oraal, niet anaal, in te brengen.
quote:No milk today, my love has gone away
The bottle stands for lorn, a symbol of the dawn
No milk today, it seems a common sight
But people passing by don't know the reason why
How could they know just what this message means
The end of my hopes, the end of all my dreams
How could they know the palace there had been