Nee kloptquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Moge het wel even duidelijk zijn dat ik er niks mee te maken heb.
Werk?quote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik snap alleen niet hoe iemand zich zo kan opstellen... Serieus niet
Ja je kent die roddeltantes hier he ...quote:
Ja. En als dit zo blijft ziet het er naar uit dat ik het alleen kan oplossen met een advocaat...quote:
Vast een hoerquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik snap alleen niet hoe iemand zich zo kan opstellen... Serieus niet
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom rechtsbijstand.quote:Op maandag 21 september 2015 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. En als dit zo blijft ziet het er naar uit dat ik het alleen kan oplossen met een advocaat...
Heb ik vandaag gebeld. Zij zeggen wacht op de fnv. Die hebben natuurlijk nog niet gereageerd.quote:Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daarom rechtsbijstand.
Je kan ook nog naar een juridisch loket met je vraag, zij kunnen je verwijzen naar betaalbare juristen.
Heb je al een afspraak gemaakt met de Bond?quote:Op maandag 21 september 2015 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik vandaag gebeld. Zij zeggen wacht op de fnv. Die hebben natuurlijk nog niet gereageerd.
Nee want ze reageren niet. Kijk maar op de fb hoe tevreden mensen met ze zijn :pquote:Op maandag 21 september 2015 20:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak gemaakt met de Bond?
James?quote:Op maandag 21 september 2015 20:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je al een afspraak gemaakt met de Bond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |