Ik deed het juist andersom, gewoon voor 100 euro 200 platen kopen, degene die ik zelf wilde eruit halen. De paar die echt geld waren (30+ euro) los verkopen, de rest op Discogs gooien voor de verkoop en zo gewoon een flinke stapel leuke platen voor mezelf en ook nog eens winstquote:Op maandag 21 september 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik draaide vroeger veel plaatjes joh, zo ging dat in de jaren 80 heh .. Maar mijn ouders hebben toen alles naar zo'n platenboer gebracht die per kilo opkochtDaar zat goud spul tussen. En door dat soort dingen heb ik dus ook moeite om veel spullen weg te doen, gewoon omdat het geschiedenis is en dat je het anders bijna nooit meer terug kan krijgen.
Als al hun nummers klinken zoals dat nummer dat LTVDK hier plaatste, dan deel ik je mening niet.quote:
Ik zou die collectie nu alleen maar willen hebben voor als ik ooit weer een set zou hebben en dan voor de samples en breaks.quote:Op maandag 21 september 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deed het juist andersom, gewoon voor 100 euro 200 platen kopen, degene die ik zelf wilde eruit halen. De paar die echt geld waren (30+ euro) los verkopen, de rest op Discogs gooien voor de verkoop en zo gewoon een flinke stapel leuke platen voor mezelf en ook nog eens winst
quote:Op maandag 21 september 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als al hun nummers klinken zoals dat nummer dat LTVDK hier plaatste, dan deel ik je mening niet.
En toen deed je gierend van het lachen een Hitlergroet, terwijl de rest van de supermarkt geschokt jouw richting op keek?quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betaalde vandaag een aankoop met een briefje van 50 euro en ik kreeg toen 40,45 euro wisselgeld. Die gebeurtenis wilde ik nog even delen.
Jodenkoeken zeker?quote:Op maandag 21 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betaalde vandaag een aankoop met een briefje van 50 euro en ik kreeg toen 40,45 euro wisselgeld. Die gebeurtenis wilde ik nog even delen.
Dit is bijna net zo slecht als dat filmpje van LTVDK.quote:
Nee, maar ik dacht wel meteen aan FOK! en dat ik het hier moest delen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen deed je gierend van het lachen een Hitlergroet, terwijl de rest van de supermarkt geschokt jouw richting op keek?
We zijn heel blij dat je deze anekdote met ons wilde delen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht wel meteen aan FOK! en dat ik het hier moest delen.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo slecht als dat filmpje van LTVDK.
Het lijkt wel jaren 90-eurohouse, maar dan slechter.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ouders waren heroïne verslaafd, maar ik ben toch best goed terecht gekomen.
Geweldig toch? De openings- en sluitingsceremonie van de Olympische Spelen 2012 zaten vol met fantastische muziek.quote:
En Spice Girls....quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig toch? De openings- en sluitingsceremonie van de Olympische Spelen 2012 zaten vol met fantastische muziek.
Niet zo zuur doen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo slecht als dat filmpje van LTVDK.
Het lijkt wel jaren 90-eurohouse, maar dan slechter.
Nou zo leuk is dat niet hoor. sadbee.jpgquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel iets om te benadrukken, wat was dat geweldig.quote:
Zijn ook gewoon kwaliteit popliedjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger best leuk, en sommige nummers zijn eigenlijk nog steeds best wel goed
Ik kan alle singles uit mijn hoofd nog meezingen...sterker nog, ik heb zaterdag nog Wannabe a-capella gezongenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger best leuk, en sommige nummers zijn eigenlijk nog steeds best wel goed
Ik klik niet meer, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |