Ik zag het ook niet.quote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon in die link die jij net postte hoor
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordigquote:
Weet niet voor wie dit slecht nieuws is.quote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elfletterig en ik denken dan ook vaak hetzelfde over veel dingen.
Behalve dan over liefde voor jou.
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dit slecht nieuws is.
Misschien is dit een goeie oplossing voor alle partijen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.
Hm, het had "of" moeten zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dit een goeie oplossing voor alle partijen.
Nou hup met die sanka naar Voorburg.quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zou je wel denken. Alleen heb ik die niet en tot nu toe kon ik ook alles zelf oplossen.
Oke.quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou hup met sanka naar Voorburg.
Gaan we weer Turks praten?quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou hup met die sanka naar Voorburg.
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat daar alleen FNV Bouw zou zitten.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordig
Als ik mij toch niet had ...quote:Op maandag 21 september 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat daar alleen FNV Bouw zou zitten.
Maar goed dat je hebt meegekeken.
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 21 september 2015 21:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima mag je wel een beetje dankbaar zijn...
Omdat het een zelfstandige gemeente is, Leidschendam-Voorburg.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordig
Ah vandaar. Dacht dat het inmiddels al gewoon onderdeel was van Den Haag.quote:Op maandag 21 september 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het een zelfstandige gemeente is, Leidschendam-Voorburg.
Nee, dat gaat niet gebeuren ook.quote:Op maandag 21 september 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar. Dacht dat het inmiddels al gewoon onderdeel was van Den Haag.
Zijn ze zo eigenwijs dan? Zal niet de eerste keer zijn dat een dorp/stad onderdeel wordt van een grotere stad en dan een wijk wordt namelijk.quote:
Nee, zijn al referenda over geweest. Feit is, dat L'dam-V'burg meer geld heeft en zich dus echt niet laat annexeren.quote:Op maandag 21 september 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze zo eigenwijs dan? Zal niet de eerste keer zijn dat een dorp/stad onderdeel wordt van een grotere stad en dan een wijk wordt namelijk.
Zelfde als met Rijswijk toch?quote:Op maandag 21 september 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zijn al referenda over geweest. Feit is, dat L'dam-V'burg meer geld heeft en zich dus echt niet laat annexeren.
Jup, die zijn wel een klein stukje kwijt aan Ypenburg maar dat was maar een heel klein stukje.quote:
Ga jij eens #schiphol op twitrer volgen. Wie weet heb je een FP primeurtje.quote:Op maandag 21 september 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze zo eigenwijs dan? Zal niet de eerste keer zijn dat een dorp/stad onderdeel wordt van een grotere stad en dan een wijk wordt namelijk.
Knap dat ze dat zo vol kunnen houden dan. Weet van Breda dat die echt zo'n beetje alles annexeren. De wijk Ginneken was vroeger een dorp voor de echt welgestelden en adel, al is dat dan weer wel tijdens de Tweede Wereldoorlog geannexeerd. Maar de afgelopen 20 jaar hebben bijna alle omringende dorpen zich vrijwillig laten annexeren, gaat echt nergens meer over daar https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Bredaquote:Op maandag 21 september 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zijn al referenda over geweest. Feit is, dat L'dam-V'burg meer geld heeft en zich dus echt niet laat annexeren.
74.000 inwoners hè, dus dan heb je op zich nog wel iets te willen als gemeentequote:Op maandag 21 september 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knap dat ze dat zo vol kunnen houden dan. Weet van Breda dat die echt zo'n beetje alles annexeren. De wijk Ginneken was vroeger een dorp voor de echt welgestelden en adel, al is dat dan weer wel tijdens de Tweede Wereldoorlog geannexeerd. Maar de afgelopen 20 jaar hebben bijna alle omringende dorpen zich vrijwillig laten annexeren, gaat echt nergens meer over daar https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Breda
Nu nog wel jaquote:Op maandag 21 september 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
74.000 inwoners hè, dus dan heb je op zich nog wel iets te willen als gemeente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |