Maar deze vind ik niet op de fnv site.quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)7:0x71c8679edd78bfde
Elfletterig en ik denken dan ook vaak hetzelfde over veel dingen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering vindt het ook niet mooi, die zit al dagen huilend achter zijn keyboard.
Staat gewoon in die link die jij net postte hoorquote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar deze vind ik niet op de fnv site.
Oh zie em nu ja :pquote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon in die link die jij net postte hoor
Is het niet handig een contactpersoon te hebben om mee te kunnen corresponderen over jouw zaak...quote:
Ja zou je wel denken. Alleen heb ik die niet en tot nu toe kon ik ook alles zelf oplossen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het niet handig een contactpersoon te hebben om mee te kunnen corresponderen over jouw zaak...
Ik zag het ook niet.quote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon in die link die jij net postte hoor
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordigquote:
Weet niet voor wie dit slecht nieuws is.quote:Op maandag 21 september 2015 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elfletterig en ik denken dan ook vaak hetzelfde over veel dingen.
Behalve dan over liefde voor jou.
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet voor wie dit slecht nieuws is.
Misschien is dit een goeie oplossing voor alle partijen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of jij liever mij hebt op Elf.
Hm, het had "of" moeten zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dit een goeie oplossing voor alle partijen.
Nou hup met die sanka naar Voorburg.quote:Op maandag 21 september 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zou je wel denken. Alleen heb ik die niet en tot nu toe kon ik ook alles zelf oplossen.
Oke.quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou hup met sanka naar Voorburg.
Gaan we weer Turks praten?quote:Op maandag 21 september 2015 21:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou hup met die sanka naar Voorburg.
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat daar alleen FNV Bouw zou zitten.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wist ook niet dat ze Voorburg nog apart noemden tegenwoordig
Als ik mij toch niet had ...quote:Op maandag 21 september 2015 21:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel een beetje raar dat daar alleen FNV Bouw zou zitten.
Maar goed dat je hebt meegekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |