Ik onthoud me in deze van mening, want ik ken ze niet echt en ik ben te lui om die linkjes te luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Die Antwoord.
Geen goed idee om te kijken vlak voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik onthoud me in deze van mening, want ik ken ze niet echt en ik ben te lui om die linkjes te luisteren.
Hahahaha, next Skype .. oh yes. Whahahaha.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan alle singles uit mijn hoofd nog meezingen...sterker nog, ik heb zaterdag nog Wannabe a-capella gezongen
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahaha, next Skype .. oh yes. Whahahaha.
Nee ik zing alleen als mijn publiek ladderzat is.quote:
Ik doe wel alsofquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik zing alleen als mijn publiek ladderzat is.
Lief en leed hé.quote:Op dinsdag 22 september 2015 01:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vooral Yasmin haar klaagzang was de moeite waard.
Ja terechte opmerking wel. Ik was zo stom om met de motor door het kutweer te banjeren en geen pak aan te doenquote:Op dinsdag 22 september 2015 01:31 schreef moemoe het volgende:
Ik kwam je gele chino (toch?) nog tegen in LIF, nice.
Sp3c vind dit heel erg leuk. Dat kunnen we vast wel eens realiseren.quote:
Jij rijdt toch op een Ducati ding?quote:Op dinsdag 22 september 2015 01:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja terechte opmerking wel. Ik was zo stom om met de motor door het kutweer te banjeren en geen pak aan te doen
Oeh la la.quote:Op maandag 21 september 2015 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
Speciaal voor Johannes zijn league dan.
[ afbeelding ]
Alleen Harry mist nog, voor de ultieme feestvreugdequote:Op dinsdag 22 september 2015 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, Elfje erbij.
Het feest lijkt bijna compleet.
Ja toch? Dat is gewoon een mooi nummer, en als iemand zegt dat dat niet zo is .. die spoort gewoon niet.quote:
Ik voel me ontzettend vrolijkquote:
Elke vluchteling die dit mooi vindt mag bij mij in mijn zolderkamer logeren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is gewoon een mooi nummer, en als iemand zegt dat dat niet zo is .. die spoort gewoon niet.
Dank je wel yokiquote:Op dinsdag 22 september 2015 02:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is gewoon een mooi nummer, en als iemand zegt dat dat niet zo is .. die spoort gewoon niet.
True.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen Harry mist nog, voor de ultieme feestvreugde
Ik kreeg geen enkele reactie op mijn post met het nummer van de Gipsy Kings...quote:
Whehehe, ken het nummer niet. Ff luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jou kan ik vergeven, evil motherfucker
Klinkt als een perfect begin van deze week.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me ontzettend vrolijk
Ik zat zonet ook nog even in het café met wat mensen van een andere vereniging en het was reuzegezellig.
Wie probeerde je daarmee te bereiken? Specularium?quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen enkele reactie op mijn post met het nummer van de Gipsy Kings...
... terwijl ik dat toch echt niet zomaar plaatste...
Gitaren zijn altijd goed, fuck keyboardsquote:Op dinsdag 22 september 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen enkele reactie op mijn post met het nummer van de Gipsy Kings...
... terwijl ik dat toch echt niet zomaar plaatste...
Je kent mij, dan ben ik helemaal nergens. Heb vanavond niemand naar hun sterrenbeeld gevraagd maar ik kon het met iedereen goed vinden dus er zullen geen stieren tussen gezeten hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt als een perfect begin van deze week.
Wat is een tweelingen immers zonder sociale contacten.
En anders zou je tenminste de videoclip credits kunnen geven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, ken het nummer niet. Ff luisteren.
Ik probeerde Uccie en YokiKater te doen inzien dat "Viva Forever" nogal gejat is van dat Gypsy Kings-nummer...quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie probeerde je daarmee te bereiken? Specularium?
Ik hoor het wel ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik probeerde Uccie en YokiKater te doen inzien dat "Viva Forever" nogal gejat is van dat Gypsy Kings-nummer...
Je hoeft alleen het intro maar te luisteren...quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor zelfletterig ga ik even luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |