Echt leuk is het niet hier he?quote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb meer dan een kwartier gewacht.... Niemand
Sorry, ik had niet gezien dat ik de lapo had.quote:
OK dat kan gebeurenquote:Op zondag 20 september 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet gezien dat ik de lapo had.
Dat multitasken is ook niks voor mij.....quote:
Is gewoon vermoeiend en je laat steken vallen zo simpel is hetquote:Op maandag 21 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat multitasken is ook niks voor mij.....
Ik was tussendoor ook nog mijn haren aan het verven.quote:Op maandag 21 september 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon vermoeiend en je laat steken vallen zo simpel is het
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...quote:Op maandag 21 september 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was tussendoor ook nog mijn haren aan het verven.
quote:Op maandag 21 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...
Lach maar, maar ik zie er weer toppie uit.quote:Op maandag 21 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...
All aangepastquote:Op maandag 21 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
Chuf... kappen nou daaro, anders krijgen we op onze kloten dat we off topic zijn
Ben jij van origine ook donkerblond en heb je het nu weer lichtblond? Of zijn de grijze haren weer verdwenenquote:Op maandag 21 september 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lach maar, maar ik zie er weer toppie uit.
Alleen de grijze haren weg, ik gebruik exact mijn voormalige eigen kleur.quote:Op maandag 21 september 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij van origine ook donkerblond en heb je het nu weer lichtblond? Of zijn de grijze haren weer verdwenen
slaap lekker Fannquote:Op maandag 21 september 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, ik geef je Spaans muziek topic wel effe een schoppie![]()
met deze...
Oei weer een bezemquote:Op maandag 21 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
Chuf... kappen nou daaro, anders krijgen we op onze kloten dat we off topic zijn
Welk kleurtje?quote:
Ik heb een kleur voor mezelf en voor de TS verder ben je kleurloosquote:Op maandag 21 september 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2e post van mij hierboven. Syoss
Dat heet blont.quote:Op maandag 21 september 2015 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een kleur voor mezelf en voor de TS verder ben je kleurloos
Blijkbaarquote:
Ga jij even op je kontquote:
Heeft die al een kleurtjequote:
Gewoon blank en bleek. Ben ik mee geboren.quote:
Juist. En ik heb meestal toch een broek aan.quote:
Volgens mij is dat varkentje dan niet meer geschikt voor consumptie.quote:De Britse premier David Cameron die volgens de Britse krant Daily Mail ooit zijn geslachtsdeel in de bek van een varkentje stak.
Het betreffende varken zou op het moment van de schennispleging al dood zijn geweest.
Iik denk dat dat beestje al decennia geleden is opgegetenquote:Op maandag 21 september 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij is dat varkentje dan niet meer geschikt voor consumptie.
Die gast is jonger dan ik, ik had eigenlijk geen idee hoe oud ie was, politici hebben meestal een 'ouwe kop'.quote:Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Iik denk dat dat beestje al decennia geleden is opgegeten
Ik probeer meestal wel bio vlees te kopen.. Maar als je er inderdaad over gaat nadenken zal de trek je gauw vergaan...quote:Op maandag 21 september 2015 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast is jonger dan ik, ik had eigenlijk geen idee hoe oud ie was, politici hebben meestal een 'ouwe kop'.
Ik zal met grote waarschijnlijkheid ook wel geen deel van dat beest op mijn bord gehad hebben.
Maar 'god mag weten' wat ik wel allemaal al gegeten heb, zolang je het niet ziet valt het wel mee, ik heb wel af en toe van die dagen dat van allerlei misstanden m.b.t. voeding door mijn kop zwerven en op zulke dagen heb ik meestal ook meteen minder trek.
Dat hele bio gebeuren garandeert ook helemaal niks, het is een labeltje, die kan je ook verwisselen, en dan weet je nog net niks.quote:Op maandag 21 september 2015 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel bio vlees te kopen.. Maar als je er inderdaad over gaat nadenken zal de trek je gauw vergaan...
Ik heb momenteel 12.50E te besteden aan duurzame produkten bij de AH, (van de Postcode lot,) Ik weet zeker dat dat niet aan vers vlees of vis op gaat. Eerder aan wat langer houdbare dingen..quote:Op maandag 21 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hele bio gebeuren garandeert ook helemaal niks, het is een labeltje, die kan je ook verwisselen, en dan weet je nog net niks.
En daarbij, iedereen die wel eens Chinees of van de shoarmaboer eet, heeft helemaal geen idee van wat ie eet, hoe zou je dat überhaupt kunnen controleren? Je vertrouwd op de NVWA, maar ook die kunnen nooit alles controleren.
Kortom, in feite maakt het helemaal geen zak uit, behalve dan dat je de volle prijs mag betalen voor iets dat een of ander vaag labeltje heeft.
Tering, wat ben ik weer negatief.....
Kan beter, broodje met worstquote:
Een nep chinees of een echte. Ga voor eendquote:
Verse eend uit de eendekooiquote:Op maandag 21 september 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nep chinees of een echte. Ga voor eend
Of babi pangang speenvarken. Zo lekkerquote:
We horen het later misschien welquote:Op maandag 21 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Of babi pangang speenvarken. Zo lekker
Chong Kee komt die ook bij jou? Dat is een aanrader. Maar volgens mij heb ik dat al eerder gevraagdquote:
Als ik voor 50 Euro bestel, maar zoveel krijg ik nooit op in mn eentje. Bij jouw in de buurt is dat minimum 15 Euro ....quote:Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Chong Kee komt die ook bij jou? Dat is een aanrader. Maar volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd
Oh ja, nou mocht je een groot gezelschap hebben is het één van de bestequote:Op maandag 21 september 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik voor 50 Euro bestel, maar zoveel krijg ik nooit op in mn eentje. Bij jouw in de buurt is dat minimum 15 Euro ....
Volgens jou dan natuurlijk, 4 sterren geen 5quote:Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, nou mocht je een groot gezelschap hebben is het één van de beste
Ohh bummer, Maar eerlijk is eerlijk je gaat er niet "gezellig" uit eten. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 21 september 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens jou dan natuurlijk, 4 sterren geen 5
Op Katendrecht in Rotterdam zit een geweldig Chinees restaurant, het ziet er binnen niet uit, rode kleedjes, gouden kandelaars nog net als 40 jaar geleden, maar hij heeft heerlijk etenquote:Op maandag 21 september 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh bummer, Maar eerlijk is eerlijk je gaat er niet "gezellig" uit eten. Het ziet er niet uit.
Doe je ook niet bij de beste Chinese restaurants in de roze buurt.
Ik laat het bezorgen... 1 keer in het drijvende Chinees restaurant bij CS gegeten.. Dat was wel lekker , maar ok we zaten slechts begane grondquote:Op maandag 21 september 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh bummer, Maar eerlijk is eerlijk je gaat er niet "gezellig" uit eten. Het ziet er niet uit.
Doe je ook niet bij de beste Chinese restaurants in de roze buurt.
Dit is meer plastic tafels en neon licht, maar de Chinesen eten daar zelf, dat is meestal een goed tekenquote:Op maandag 21 september 2015 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Katendrecht in Rotterdam zit een geweldig Chinees restaurant, het ziet er binnen niet uit, rode kleedjes, gouden kandelaars nog net als 40 jaar geleden, maar hij heeft heerlijk eten
Ik met mijn werk een keer met wat Denen. Ik vond dat dus niksquote:Op maandag 21 september 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het bezorgen... 1 keer in het drijvende Chinees restaurant bij CS gegeten.. Dat was wel lekker , maar ok we zaten slechts begane grond
In Rotterdam hebben we ook een drijvend Chinees restaurant, gebouwd door het bedrijf waar ik werkquote:Op maandag 21 september 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het bezorgen... 1 keer in het drijvende Chinees restaurant bij CS gegeten.. Dat was wel lekker , maar ok we zaten slechts begane grond
Dat lijkt op die drijvende tent in Amsterdam. Nasie en bamie dingquote:Op maandag 21 september 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we ook een drijvend Chinees restaurant, gebouwd door het bedrijf waar ik werk
[ afbeelding ]
De Euromast is getuige dat deze echt in Rotterdam ligtquote:Op maandag 21 september 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt op die drijvende tent in Amsterdam. Nasie en bamie ding
Dat geloof ik graag, maar ik zou er niet naar toe gaan voor het etenquote:Op maandag 21 september 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Euromast is getuige dat deze echt in Rotterdam ligt
Sambal?quote:Op maandag 21 september 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we ook een drijvend Chinees restaurant, gebouwd door het bedrijf waar ik werk
[ afbeelding ]
Daar moet je ook niet heen voor de kwaliteit voor het eten, maar om het uitzichtquote:Op maandag 21 september 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik zou er niet naar toe gaan voor het eten
Dat is dan weer leuk idd. Smaakt die loempia ook bestquote:Op maandag 21 september 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet heen voor de kwaliteit voor het eten, maar om het uitzicht
Dus jou bedrijf heeft daar gewoon een Chinese snackbar met uitzicht neer geknald...quote:Op maandag 21 september 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet heen voor de kwaliteit voor het eten, maar om het uitzicht
Yep, zo'n 30 jaar geledenquote:Op maandag 21 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jou bedrijf heeft daar gewoon een Chinese snackbar met uitzicht neer geknald...
Nee, die hebben wij niet gebouwd, dat weet ik zeker .quote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is die in Amsterdam ook wel van jullie.. Die ligt er volgens mij ook al eeuwen
Bedoel je de nieuwe Markthal?quote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
Ooit wil ik een keer naar Rotterdam, voor de foodmarkt en de brood winkel van Isegrim
Ik wist net de kogels te ontwijken toen ik daar liep. Chinees en zijn dame doorzeefdquote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is die in Amsterdam ook wel van jullie.. Die ligt er volgens mij ook al eeuwen
Uit 1984 las ik net, was de eerste in Europaquote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die hebben wij niet gebouwd, dat weet ik zeker .
Die van ons was in 1986 klaar, ik weet dat nog omdat we met de 60e verjaardag van mijn vader daar zijn wezen eten, ook omdat hij eraan mee heeft helpen bouwen.quote:Op maandag 21 september 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit 1984 las ik net, was de eerste in Europa
Lijkt me leuk, ja dezequote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel je de nieuwe Markthal?
Als je deze kant op komt moet je het even laten weten, kunnen we drankje doen als je het leuk vindt.
Ik ben er een paar maanden geleden geweest en je kijkt er echt je ogen uit, maar een tip: ga er niet in het weekend heen, want dan is het gigadruk.quote:Op maandag 21 september 2015 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, ja deze [ afbeelding ]
Dat is een feestje. En Isegrim volg ik stiekem al maanden CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #17 - Het lijkt wel werk!
Maar juist dan is Isegrim dr bakkerij open ....quote:Op maandag 21 september 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er een paar maanden geleden geweest en je kijkt er echt je ogen uit, maar een tip: ga er niet in het weekend heen, want dan is het gigadruk.
Alleen op zaterdag?quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar juist dan is Isegrim dr bakkerij open ....
Dat wel ja, maar die gaan wel vaker open zoals ik dat leesquote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar juist dan is Isegrim dr bakkerij open ....
Vrijdag ook dus geen probleemquote:
Dat is zo...quote:Op maandag 21 september 2015 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die is toch al gehakt?
Radio.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo...
BTW : youtube bug op de nieuwe layout is nog niet opgelost
quote:Op maandag 21 september 2015 20:59 schreef Soury het volgende:
Lijkt me leuk, ja deze
Dat is een feestje. En Isegrim volg ik stiekem al maanden CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #17 - Het lijkt wel werk!
Geen dank!quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:33 schreef sacha het volgende:
oeh wat fijn, ik hoef niet meer naar onderen te swipen
Je bent ook gek als je in deze tijd nog zulke risicolanden gaat bezoeken.quote:Het aantal toeristen dat naar Tunesië gaat is met 20 procent gedaald in de eerste acht maanden van dit jaar tot 4 miljoen. De daling is een gevolg van de terreuraanslagen die extremisten uitvoerden op westerse bezoekers, zei de minister van Toerisme maandag.
Toerisme vormt een belangrijke bron van inkomsten in het land, waar sinds de aanslagen de noodtoestand geldt. Toeristische trekpleisters en belangrijke plekken in de hoofdstad Tunis krijgen extra bewaking, maar de toeristen blijven uit.
Met als gevolg dat nog meer Tunesiërs ook hun geluk elders (Europa) gaan zoeken...quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je in deze tijd nog zulke risicolanden gaat bezoeken.
Maar goed, voor de 'normale' mensen die er wonen is dit dus een flinke strop (verkeerd woord), zulke onzin komt een land nooit ten goede.
Alles voor de religie.![]()
Die apen snappen er werkelijk niets van, hoe maak ik de economie van een land kapot? Nou, zo dus.....
Mwah..gaat wel als je het uitzicht al bijna elke dag ziet. Net een grote puntenslijper die Markthal.quote:
Maar inmiddels wel water dicht mag ik hopen..quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah..gaat wel als je het uitzicht al bijna elke dag ziet. Net een grote puntenslijper die Markthal.
De miljonair staat voor het raamquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:17 schreef sacha het volgende:
Ik zit mij in het golfslagbad
onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Toon Hermans?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
De miljonair staat voor het raam
de tuinman maait het gras
en toch denkt stiekum de miljonair
'ik wou dat ik de tuinman was'
Kijk !! Bakkie doen met Deissy. De foodhal plunderen Brood halen bij Isegrim en dan kom ik bij je eten. Je mag me ook uit eten nemenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I can see The Markthall from my house"
Ze kwam uit Vinkeveenquote:
Die is flauw.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kwam uit Vinkeveen
En was een meid van klasse
Maar als ze wat gedronken had
Moest de Vinkeveense plassen
Beetje welquote:
Ja ken ik, het is natuurlijk wel waar, maar zo voor de hand liggend, daarom vind ik die van de miljonair en de tuinman leuker. (En ik hou minder van gedichten waar het woord 'bidden' in voorkomt.)quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje wel![]()
Deze ken je vast wel....
Je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt en voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
ik heb een vriend
Ik vind de gedichtjes van Toon vaak leuk en sommige héél erg waar...quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ken ik, het is natuurlijk wel waar, maar zo voor de hand liggend, daarom vind ik die van de miljonair en de tuinman leuker.
Toon heeft wel meerdere leuke dingen gedaan, maar je kan natuurlijk niet alles geweldig vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind de gedichtjes van Toon vaak leuk en sommige héél erg waar...
Ik had járen geleden iets voor mijn moeders verjaardag geknutseld, en daar zat
dit gedichtje in, het heeft 25 jaar bij haar op de kast gestaan en in het verpleegtehuis
naast haar bed, toen ze overleden was kreeg ik het van mijn broer, dat ding eromheen
was allang vergaan,maar ik heb het gedichtje in een lijstje gedaan, aan de andere kant van het vaasje staan de foto van mijn moeder.
[ afbeelding ]
Ga nooit weg zonder te groeten,
ga nooit heen zonder een zoen.
Wie het noodlot zal ontmoeten,
kan het morgen niet meer doen.
Loop nooit weg zonder te praten,
dat doet soms een hart zo pijn.
Wat je 's morgens hebt verlaten,
kan er 's avonds niet meer zijn.
enige souveniertje dat ik hebquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toon heeft wel meerdere leuke dingen gedaan, maar je kan natuurlijk niet alles geweldig vinden.
Ik heb vrij weinig aandenken van mijn vader, het is ook al bijna 35 jr. geleden.![]()
Maar ik denk wel vaak genoeg aan hem en vertel mijn baardaap ook wel af en toe hoe zijn opa was, hij heeft hem nooit gekend, die andere heeft ie wel tot zijn 10e gehad, maar mijn ex-schoonvader en ik waren water en vuur.
(OMG Fann, die vaas!![]()
)
Ken ik niet zo uit mijn hoofd, wél het vervolg op de Miljonair en de Tuinmanquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik herinner me nog een gedicht van toon over een vermoorde tuinkabouter
Kan hem niet vinden
Die is weer grappig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik niet zo uit mijn hoofd, wél het vervolg op de Miljonair en de Tuinman![]()
De tuinman Christoffel
was zat normaliter
hij lag naast zijn schoffel
en was als een gieter
metafoor bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:38 schreef Soury het volgende:
Ohh al die gedichtjes. Toch wel een meteoor?. Beide is alsof ik op een wc zit
Nee we gaan er allemaal aanquote:
Dat weet ik niet precies. NASA wil het niet zeggen ivm met paniek enzquote:
Misschien wil ik het ook niet eens weten ... Druk maken om niksquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. NASA wil het niet zeggen ivm met paniek enz![]()
Als ik maar donderdag haal, de Franse week bij de Lidlquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wil ik het ook niet eens weten ... Druk maken om niks
Als zo'n ding komt, dan komt ie, wat maakt het dan uit of je dat van tevoren weet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wil ik het ook niet eens weten ... Druk maken om niks
Het is gelul btw.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als zo'n ding komt, dan komt ie, wat maakt het dan uit of je dat van tevoren weet.
Ik zit er helemaal klaar voor.
Hebben die ook worsten ? Die Fransen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik maar donderdag haal, de Franse week bij de Lidl
Zo niet dan wel, of zowel dan jammer.quote:
Laatst is er nog iets langsgekomen. Een maat van mij houdt dat allemaal bij, die volgt alles over de ruimte.quote:
Ja http://flyer.lidl.nl/7226(...)19f1be5dfe2/?ar=4#/1quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben die ook worsten ? Die Fransen.
Ik vind het wel fascinerend, maar het maakt me ook wel nietig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatst is er nog iets langsgekomen. Een maat van mij houdt dat allemaal bij, die volgt alles over de ruimte.
Mij zal het eerlijk gezegd weer ..... wezen.
Alsof je dat niet al lang wist.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend, maar het maakt me ook wel nietig.
Het heelal maakt me soms met beide benen op de grond. Ik sta daar echt niet dagelijks bij stilquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof je dat niet al lang wist.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Als drs. in de Natuurwetenschappen blijft het altijd boeien en is het duidelijk dat we maar weinig kunnen doen om het tegen te gaan
De aarde is al miljoenen/jarden oud. Ik zit mijn tijd wel uitquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
Als drs. in de Natuurwetenschappen blijft het altijd boeien en is het duidelijk dat we maar weinig kunnen doen om het tegen te gaan
quote:
Goeie mijn APK is ook snel. Zuchtquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of de uitverkoop van de Volkswagens Diesels al is begonnen..
Ga je een auto kopen dan?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of de uitverkoop van de Volkswagens Diesels al is begonnen..
Je moet nieuws eens lezenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik ben niet achterlijk, heb ik allang gezien, is ook alweer een topic over.
Lul dan geen bsquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
boeit me niet zo eigenlijk, ik ben meer met ander nieuws bezig
VW was in het nieuwsquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie een auto ging kopen
Wie weet...quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie een auto ging kopen
Achquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik................ maar boeit me niet zo, dus niet goed gevolgd...........
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aanquote:
wat moet ik vertellen danquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aan
Je wist het ?quote:
Nee hoor het is een discussie forum. Dus vraag ik hetquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
Kelere, jij kan ook niet 20 minuten zonder ruzie te maken heh?
och mens ik wordt moe van je, ja ik weet dat die zooi in het nieuws was en wat moet ik vertellenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
och mens ik wordt moe van je, ja ik weet dat die zooi in het nieuws was en wat moet ik vertellen
ik snap jou niet, ik ga zappen, de groeten...
Ach, ze gaat gewoon graag op oorlogspad. Krijgt te weinig aandacht denk ik.quote:
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
Waar in ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ze gaat gewoon graag op oorlogspad. Krijgt te weinig aandacht denk ik.
Kom er maar in.
Is dat van de zaak?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.
Mokkel probeert een discussiequote:
Ja dat las ik, ga je nog korting bedingen? Ook al is het geen dieselquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.
Ik heb de indruk dat het niet boeit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ga je nog korting bedingen? Ook al is het geen diesel
Dan zal het wel een leasebak zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het niet boeit.
Ik denk het ookquote:
dit is geen discussie dit is ruzie zoekenquote:
en Piet is degene met een topicquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aan
en je hebt alle aandacht weerquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is geen discussie dit is ruzie zoeken
[..]
en Piet is degene met een topic
[..]
en je hebt alle aandacht weer
Nee het is gerookt. Dat is zondequote:
Ik kan niet zeggen dat ik direct honger krijg als ik die pic zie.quote:
Deze ham tot 2 november. Is bijna een kiloquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er mee wilt gaan kokkerellen wel..
Kilo van die shit weg tikken is ook een gavequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik direct honger krijg als ik die pic zie.
Heb zelf ook al gegeten, straks nog 2 broodjes......
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kilo van die shit weg tikken is ook een gave
Komt wel goedquote:
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik foutquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je koopt niet voor nop een kilo.
Nee zijn exquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik fout
Ik begrijp dat het zijn ex isquote:
Hoe kom je daar toch bij? Ik ben op en top vleeseter, mijn ex is vegetarisch, en dat was een drama.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik fout
Ik snap het sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Ik ben op en top vleeseter, mijn ex is vegetarisch, en dat was een drama.
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets andersquote:
Boeit me niet, wel grappig ditquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets anders
zeggen, zou zomaar kunnen
Ja dat is leukquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Grappigwant het gaat weer over Vegatrutten
Nou ga nu maar zappen ofzoquote:
Nee, mij maakt niet uit wat ze at, ze bakte ook gewoon mijn biefjes, nadat ik haar geleerd had hoe het moest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets anders
zeggen, zou zomaar kunnen
Ah...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn scheiding staat volkomen los van het hebben verschillende eetgewoonten.
Tofquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo gaat vertellen waarom het zijn ex is
Ik had een patat en kroket vriendje. Ik vond het wel eens lastig en probeerde wat. Dat viel meestal in goede aarde.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, mij maakt niet uit wat ze at, ze bakte ook gewoon mijn biefjes, nadat ik haar geleerd had hoe het moest.
Ze was gewoon geen keukenprinses (ik heb nu eenmaal een opleiding koken gedaan, dus het was sowieso lastig om mij qua kookkunsten te verslaan), en je moet altijd apart koken enzo en dat is lastig.
Mijn scheiding staat volkomen los van het hebben verschillende eetgewoonten.
Nee, dat is persoonlijk en gaat jullie niets aan, maar het had niets met eten te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo gaat vertellen waarom het zijn ex is
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is persoonlijk en gaat jullie niets aan, maar het had niets met eten te maken.
Wat wilde je dan wel weten?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.
Oei..quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...quote:
Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.
Nee ik zou het ook niet doenquote:
Fannquote:
Alsof een verschillende eetgewoonte een reden zou zijn voor een scheiding na 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...
[..]
Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....
dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof een verschillende eetgewoonte een reden zou zijn voor een scheiding na 20 jaar.
quote:
Ja surequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...
[..]
[b]Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....[/b]
Doorzichtig en domquote:
Je lult jezelf er maar uitquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij heeft het gewoon in dit topic verteld hoor, maar dan een paar topics terug....
Nou jah, was te verwachten dat je weer vals ging wordenquote:
Genoeg gehad. Maar jeetje kijk uit met wie je lult. Het komt zomaar bovenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat maakt het uit dames....
Soury, zeik eens niet zo....en eet je nog wat van je overheerlijke ham.
Nee, ik heb het ooit in het oude 40+ via dm aan 1 persoon verteld die me dat netjes vroeg en ik weet heus wel aan wie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij heeft het gewoon in dit topic verteld hoor, maar dan een paar topics terug....
Don't worryquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, was te verwachten dat je weer vals ging worden![]()
Mo mag het zelf gaan opzoeken voor je, ik heb er geen zin in
Ik bedoel dat het niets met haar eten te maken had...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ooit in het oude 40+ via dm aan 1 persoon verteld die me dat netjes vroeg en ik weet heus wel aan wie.
Ik heb niks te verbergen, en mijn echte privézaken deel ik sowieso niet met iedereen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Genoeg gehad. Maar jeetje kijk uit met wie je lult. Het komt zomaar boven
Oh dearquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niets met haar eten te maken had...
zucht...
Dat is beterquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks te verbergen, en mijn echte privézaken deel ik sowieso niet met iedereen.
Mijn etenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niets met haar eten te maken had...
zucht...
Nee ik snap er geen reet van.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel, maar ja...
Dat vind jij en dat mag, ik zei al eerder zolang ik het maar niet hoef te eten vind ik alles best wat jij onder je neus stopt.quote:
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezegt datquote:
Oh ja het ging over etenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag, ik zei al eerder zolang ik het maar niet hoef te eten vind ik alles best wat jij onder je neus stopt.
Wat ??? kan mij dat boeien. Serieus . Al at ze bomenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezet dat
hij niet gescheiden was omdat zijn ex vega was
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ??? kan mij dat boeien. Serieus . Al at ze bomen
Het is bekend dat mijn ex geen vlees at en ik juist vrij veel. Maar wat maakt dat in hemelsnaam uit?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezegt dat
hij niet gescheiden was omdat zijn ex vega was
geen moerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bekend dat mijn ex geen vlees at en ik juist vrij veel. Maar wat maakt dat in hemelsnaam uit?
Ja best kut als je iemands vertrouwen in de sc gooitquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ja... lees maar terug hoe je er op zat te wachten
Ik ga voor de gevulde paprika'squote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker gekookt met peultjes, maar had ik ook al eens gezegd
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best kut als je iemands vertrouwen in de sc gooit
Het was wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Heb ik iets van Mo hier in de SC gegooid dan?
alleen iets wat hij zelf al eerder HIER had verteld.
wat een kutwijf ben je eigenlijk ook
Ik eet soms wortel/sperziebonen/erwten bij elkaar, moet toch ook maar eens met peultjes proberen, klinkt heel lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, ik dop mijn boontjes wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Heb ik iets van Mo hier in de SC gegooid dan?
alleen iets wat hij zelf al eerder HIER had verteld.
wat een kutwijf ben je eigenlijk ook
Bij de lidl hebben ze van die groeten in een zak (vriezer) Lekker en makkelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet soms wortel/sperziebonen/erwten bij elkaar, moet toch ook maar eens met peultjes proberen, klinkt heel lekker.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, ik dop mijn boontjes wel.
Ik ken die zakken met gemengde groenten, zijn indd handig en lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de lidl hebben ze van die groeten in een zak (vriezer) Lekker en makkelijk
Is dat zo ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso alles dat uit voorgaande topics op te graven is, mag wat mij betreft opgegraven worden, maar degene die dat als hobby had heb ik al maanden niet meer gezien.
Van mij mag je graven zoveel je wilt.quote:
Vorige week even kort bij het layout topic...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso alles dat uit voorgaande topics op te graven is, mag wat mij betreft opgegraven worden, maar degene die dat als hobby had heb ik al maanden niet meer gezien.
Ik heb die behoefte niet, je boeit me nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag je graven zoveel je wilt.
Ja daar was ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week even kort bij het layout topic...
Beter.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet, je boeit me niet
Geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen was daar zo'n beetje... Mo niet of ook?
Ik heb even gekeken maar niet het hele topic doorgespit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen was daar zo'n beetje... Mo niet of ook?
Het zijn er negen inmiddelsquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar niet het hele topic doorgespit.
Dat bedoel ik, geen zin in, ik zie het allemaal wel.quote:
Zegt ze, net uit een overdekt zwembadquote:
Ik lees het verder ook niet... Af en toe een manco posten wat nog fout is en dan kijk ik later wel weerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, geen zin in, ik zie het allemaal wel.
Ik heb het wel min of meer gelezen en wat tips eruit gehaaldquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees het verder ook niet... Af en toe een manco posten wat nog fout is en dan kijk ik later wel weer
Peentjes met peultjesquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel mijn achtergrond veranderd. Leek op een rouwkaartquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de nieuwe layout er mooi uit zien en ondervind er geen hinder van, maar misschien post ik daar te weinig voor.
Ik vind het overbodig, de oude was ook prima, verder zal het me worst wezen, ik roei met de riemen die er zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de nieuwe layout er mooi uit zien en ondervind er geen hinder van, maar misschien post ik daar te weinig voor.
Is dat zo? Wat makkelijk ben je tochquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig, de oude was ook prima, verder zal het me worst wezen, ik roei met de riemen die er zijn.
Ja, dat heb ik ook gedaan, door een donkerdere achtergrondkleur valt de rouwrand minder op.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mijn achtergrond veranderd. Leek op een rouwkaart
Er is zoveel overbodigquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig, de oude was ook prima, verder zal het me worst wezen, ik roei met de riemen die er zijn.
Ik stoor me er ook niet zo aan... Het werkt op een aantal dingetjes naquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zoveel overbodigEn soms is vernieuwing echt wel nodig.
deels!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt ze, net uit een overdekt zwembad
en mijn voetenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je hoofd in het zwembad gelaten?
Alsof erover gaan zeiken enige zin heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat makkelijk ben je toch
nee, voorbereiden dierenpark Emmen morgenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Bubbelbad met olijven en een glaasje wijn?
Op culturele rondreis door het noorden dusquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, voorbereiden dierenpark Emmen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |