Het is bekend dat mijn ex geen vlees at en ik juist vrij veel. Maar wat maakt dat in hemelsnaam uit?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezegt dat
hij niet gescheiden was omdat zijn ex vega was
geen moerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bekend dat mijn ex geen vlees at en ik juist vrij veel. Maar wat maakt dat in hemelsnaam uit?
Ja best kut als je iemands vertrouwen in de sc gooitquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ja... lees maar terug hoe je er op zat te wachten
Ik ga voor de gevulde paprika'squote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker gekookt met peultjes, maar had ik ook al eens gezegd
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best kut als je iemands vertrouwen in de sc gooit
Het was wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Heb ik iets van Mo hier in de SC gegooid dan?
alleen iets wat hij zelf al eerder HIER had verteld.
wat een kutwijf ben je eigenlijk ook
Ik eet soms wortel/sperziebonen/erwten bij elkaar, moet toch ook maar eens met peultjes proberen, klinkt heel lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker gekookt met peultjes, maar had ik ook al eens gezegd
Maak je geen zorgen om mij, ik dop mijn boontjes wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Heb ik iets van Mo hier in de SC gegooid dan?
alleen iets wat hij zelf al eerder HIER had verteld.
wat een kutwijf ben je eigenlijk ook
Bij de lidl hebben ze van die groeten in een zak (vriezer) Lekker en makkelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet soms wortel/sperziebonen/erwten bij elkaar, moet toch ook maar eens met peultjes proberen, klinkt heel lekker.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, ik dop mijn boontjes wel.
Ik ken die zakken met gemengde groenten, zijn indd handig en lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de lidl hebben ze van die groeten in een zak (vriezer) Lekker en makkelijk
Is dat zo ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso alles dat uit voorgaande topics op te graven is, mag wat mij betreft opgegraven worden, maar degene die dat als hobby had heb ik al maanden niet meer gezien.
Van mij mag je graven zoveel je wilt.quote:
Vorige week even kort bij het layout topic...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso alles dat uit voorgaande topics op te graven is, mag wat mij betreft opgegraven worden, maar degene die dat als hobby had heb ik al maanden niet meer gezien.
Ik heb die behoefte niet, je boeit me nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag je graven zoveel je wilt.
Ja daar was ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week even kort bij het layout topic...
Beter.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet, je boeit me niet
Geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen was daar zo'n beetje... Mo niet of ook?
Ik heb even gekeken maar niet het hele topic doorgespit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen was daar zo'n beetje... Mo niet of ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |