dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets andersquote:
Boeit me niet, wel grappig ditquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets anders
zeggen, zou zomaar kunnen
Ja dat is leukquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Grappigwant het gaat weer over Vegatrutten
Nou ga nu maar zappen ofzoquote:
Nee, mij maakt niet uit wat ze at, ze bakte ook gewoon mijn biefjes, nadat ik haar geleerd had hoe het moest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets anders
zeggen, zou zomaar kunnen
Ah...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn scheiding staat volkomen los van het hebben verschillende eetgewoonten.
Tofquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo gaat vertellen waarom het zijn ex is
Ik had een patat en kroket vriendje. Ik vond het wel eens lastig en probeerde wat. Dat viel meestal in goede aarde.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, mij maakt niet uit wat ze at, ze bakte ook gewoon mijn biefjes, nadat ik haar geleerd had hoe het moest.
Ze was gewoon geen keukenprinses (ik heb nu eenmaal een opleiding koken gedaan, dus het was sowieso lastig om mij qua kookkunsten te verslaan), en je moet altijd apart koken enzo en dat is lastig.
Mijn scheiding staat volkomen los van het hebben verschillende eetgewoonten.
Nee, dat is persoonlijk en gaat jullie niets aan, maar het had niets met eten te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo gaat vertellen waarom het zijn ex is
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is persoonlijk en gaat jullie niets aan, maar het had niets met eten te maken.
Wat wilde je dan wel weten?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.
Oei..quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...quote:
Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.
Nee ik zou het ook niet doenquote:
Fannquote:
Alsof een verschillende eetgewoonte een reden zou zijn voor een scheiding na 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...
[..]
Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....
dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof een verschillende eetgewoonte een reden zou zijn voor een scheiding na 20 jaar.
quote:
Ja surequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...
[..]
[b]Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....[/b]
Doorzichtig en domquote:
Je lult jezelf er maar uitquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij heeft het gewoon in dit topic verteld hoor, maar dan een paar topics terug....
Nou jah, was te verwachten dat je weer vals ging wordenquote:
Genoeg gehad. Maar jeetje kijk uit met wie je lult. Het komt zomaar bovenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat maakt het uit dames....
Soury, zeik eens niet zo....en eet je nog wat van je overheerlijke ham.
Nee, ik heb het ooit in het oude 40+ via dm aan 1 persoon verteld die me dat netjes vroeg en ik weet heus wel aan wie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hij heeft het gewoon in dit topic verteld hoor, maar dan een paar topics terug....
Don't worryquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah, was te verwachten dat je weer vals ging worden![]()
Mo mag het zelf gaan opzoeken voor je, ik heb er geen zin in
Ik bedoel dat het niets met haar eten te maken had...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ooit in het oude 40+ via dm aan 1 persoon verteld die me dat netjes vroeg en ik weet heus wel aan wie.
Ik heb niks te verbergen, en mijn echte privézaken deel ik sowieso niet met iedereen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Genoeg gehad. Maar jeetje kijk uit met wie je lult. Het komt zomaar boven
Oh dearquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niets met haar eten te maken had...
zucht...
Dat is beterquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niks te verbergen, en mijn echte privézaken deel ik sowieso niet met iedereen.
Mijn etenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niets met haar eten te maken had...
zucht...
Nee ik snap er geen reet van.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel, maar ja...
Dat vind jij en dat mag, ik zei al eerder zolang ik het maar niet hoef te eten vind ik alles best wat jij onder je neus stopt.quote:
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezegt datquote:
Oh ja het ging over etenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag, ik zei al eerder zolang ik het maar niet hoef te eten vind ik alles best wat jij onder je neus stopt.
Wat ??? kan mij dat boeien. Serieus . Al at ze bomenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezet dat
hij niet gescheiden was omdat zijn ex vega was
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ??? kan mij dat boeien. Serieus . Al at ze bomen
Het is bekend dat mijn ex geen vlees at en ik juist vrij veel. Maar wat maakt dat in hemelsnaam uit?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo legt het wel uit... of niet.... mag ook, ik bedoelde alleen dat hij al eerder had gezegt dat
hij niet gescheiden was omdat zijn ex vega was
geen moerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bekend dat mijn ex geen vlees at en ik juist vrij veel. Maar wat maakt dat in hemelsnaam uit?
Ja best kut als je iemands vertrouwen in de sc gooitquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ja... lees maar terug hoe je er op zat te wachten
Ik ga voor de gevulde paprika'squote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker gekookt met peultjes, maar had ik ook al eens gezegd
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best kut als je iemands vertrouwen in de sc gooit
Het was wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Heb ik iets van Mo hier in de SC gegooid dan?
alleen iets wat hij zelf al eerder HIER had verteld.
wat een kutwijf ben je eigenlijk ook
Ik eet soms wortel/sperziebonen/erwten bij elkaar, moet toch ook maar eens met peultjes proberen, klinkt heel lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, ik dop mijn boontjes wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Heb ik iets van Mo hier in de SC gegooid dan?
alleen iets wat hij zelf al eerder HIER had verteld.
wat een kutwijf ben je eigenlijk ook
Bij de lidl hebben ze van die groeten in een zak (vriezer) Lekker en makkelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet soms wortel/sperziebonen/erwten bij elkaar, moet toch ook maar eens met peultjes proberen, klinkt heel lekker.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, ik dop mijn boontjes wel.
Ik ken die zakken met gemengde groenten, zijn indd handig en lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de lidl hebben ze van die groeten in een zak (vriezer) Lekker en makkelijk
Is dat zo ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso alles dat uit voorgaande topics op te graven is, mag wat mij betreft opgegraven worden, maar degene die dat als hobby had heb ik al maanden niet meer gezien.
Van mij mag je graven zoveel je wilt.quote:
Vorige week even kort bij het layout topic...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso alles dat uit voorgaande topics op te graven is, mag wat mij betreft opgegraven worden, maar degene die dat als hobby had heb ik al maanden niet meer gezien.
Ik heb die behoefte niet, je boeit me nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag je graven zoveel je wilt.
Ja daar was ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week even kort bij het layout topic...
Beter.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet, je boeit me niet
Geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen was daar zo'n beetje... Mo niet of ook?
Ik heb even gekeken maar niet het hele topic doorgespit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen was daar zo'n beetje... Mo niet of ook?
Het zijn er negen inmiddelsquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar niet het hele topic doorgespit.
Dat bedoel ik, geen zin in, ik zie het allemaal wel.quote:
Zegt ze, net uit een overdekt zwembadquote:
Ik lees het verder ook niet... Af en toe een manco posten wat nog fout is en dan kijk ik later wel weerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, geen zin in, ik zie het allemaal wel.
Ik heb het wel min of meer gelezen en wat tips eruit gehaaldquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees het verder ook niet... Af en toe een manco posten wat nog fout is en dan kijk ik later wel weer
Peentjes met peultjesquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel mijn achtergrond veranderd. Leek op een rouwkaartquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de nieuwe layout er mooi uit zien en ondervind er geen hinder van, maar misschien post ik daar te weinig voor.
Ik vind het overbodig, de oude was ook prima, verder zal het me worst wezen, ik roei met de riemen die er zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de nieuwe layout er mooi uit zien en ondervind er geen hinder van, maar misschien post ik daar te weinig voor.
Is dat zo? Wat makkelijk ben je tochquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig, de oude was ook prima, verder zal het me worst wezen, ik roei met de riemen die er zijn.
Ja, dat heb ik ook gedaan, door een donkerdere achtergrondkleur valt de rouwrand minder op.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mijn achtergrond veranderd. Leek op een rouwkaart
Er is zoveel overbodigquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig, de oude was ook prima, verder zal het me worst wezen, ik roei met de riemen die er zijn.
Ik stoor me er ook niet zo aan... Het werkt op een aantal dingetjes naquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zoveel overbodigEn soms is vernieuwing echt wel nodig.
deels!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt ze, net uit een overdekt zwembad
en mijn voetenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je hoofd in het zwembad gelaten?
Alsof erover gaan zeiken enige zin heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat makkelijk ben je toch
nee, voorbereiden dierenpark Emmen morgenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Bubbelbad met olijven en een glaasje wijn?
Op culturele rondreis door het noorden dusquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, voorbereiden dierenpark Emmen morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |