Lul dan geen bsquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
boeit me niet zo eigenlijk, ik ben meer met ander nieuws bezig
VW was in het nieuwsquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie een auto ging kopen
Wie weet...quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie een auto ging kopen
Achquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik................ maar boeit me niet zo, dus niet goed gevolgd...........
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aanquote:
wat moet ik vertellen danquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aan
Je wist het ?quote:
Nee hoor het is een discussie forum. Dus vraag ik hetquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
Kelere, jij kan ook niet 20 minuten zonder ruzie te maken heh?
och mens ik wordt moe van je, ja ik weet dat die zooi in het nieuws was en wat moet ik vertellenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
och mens ik wordt moe van je, ja ik weet dat die zooi in het nieuws was en wat moet ik vertellen
ik snap jou niet, ik ga zappen, de groeten...
Ach, ze gaat gewoon graag op oorlogspad. Krijgt te weinig aandacht denk ik.quote:
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of de uitverkoop van de Volkswagens Diesels al is begonnen..
Waar in ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ze gaat gewoon graag op oorlogspad. Krijgt te weinig aandacht denk ik.
Kom er maar in.
Is dat van de zaak?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.
Mokkel probeert een discussiequote:
Ja dat las ik, ga je nog korting bedingen? Ook al is het geen dieselquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.
Ik heb de indruk dat het niet boeit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ga je nog korting bedingen? Ook al is het geen diesel
Dan zal het wel een leasebak zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het niet boeit.
Ik denk het ookquote:
dit is geen discussie dit is ruzie zoekenquote:
en Piet is degene met een topicquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aan
en je hebt alle aandacht weerquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is geen discussie dit is ruzie zoeken
[..]
en Piet is degene met een topic
[..]
en je hebt alle aandacht weer
Nee het is gerookt. Dat is zondequote:
Ik kan niet zeggen dat ik direct honger krijg als ik die pic zie.quote:
Deze ham tot 2 november. Is bijna een kiloquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er mee wilt gaan kokkerellen wel..
Kilo van die shit weg tikken is ook een gavequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik direct honger krijg als ik die pic zie.
Heb zelf ook al gegeten, straks nog 2 broodjes......
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kilo van die shit weg tikken is ook een gave
Komt wel goedquote:
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik foutquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je koopt niet voor nop een kilo.
Nee zijn exquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik fout
Ik begrijp dat het zijn ex isquote:
Hoe kom je daar toch bij? Ik ben op en top vleeseter, mijn ex is vegetarisch, en dat was een drama.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik fout
Ik snap het sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Ik ben op en top vleeseter, mijn ex is vegetarisch, en dat was een drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |