Lul dan geen bsquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
boeit me niet zo eigenlijk, ik ben meer met ander nieuws bezig
VW was in het nieuwsquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie een auto ging kopen
Wie weet...quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie een auto ging kopen
Achquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik................ maar boeit me niet zo, dus niet goed gevolgd...........
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aanquote:
wat moet ik vertellen danquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aan
Je wist het ?quote:
Nee hoor het is een discussie forum. Dus vraag ik hetquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
Kelere, jij kan ook niet 20 minuten zonder ruzie te maken heh?
och mens ik wordt moe van je, ja ik weet dat die zooi in het nieuws was en wat moet ik vertellenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
och mens ik wordt moe van je, ja ik weet dat die zooi in het nieuws was en wat moet ik vertellen
ik snap jou niet, ik ga zappen, de groeten...
Ach, ze gaat gewoon graag op oorlogspad. Krijgt te weinig aandacht denk ik.quote:
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
Binnenkort maar eens kijken of de uitverkoop van de Volkswagens Diesels al is begonnen..
Waar in ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ze gaat gewoon graag op oorlogspad. Krijgt te weinig aandacht denk ik.
Kom er maar in.
Is dat van de zaak?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |