Ja dat las ik, ga je nog korting bedingen? Ook al is het geen dieselquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn audi wordt vrijdag geleverd.
Ik heb de indruk dat het niet boeit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik, ga je nog korting bedingen? Ook al is het geen diesel
Dan zal het wel een leasebak zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het niet boeit.
Ik denk het ookquote:
dit is geen discussie dit is ruzie zoekenquote:
en Piet is degene met een topicquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom. Slinger Google maar aan
en je hebt alle aandacht weerquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is geen discussie dit is ruzie zoeken
[..]
en Piet is degene met een topic
[..]
en je hebt alle aandacht weer
Nee het is gerookt. Dat is zondequote:
Ik kan niet zeggen dat ik direct honger krijg als ik die pic zie.quote:
Deze ham tot 2 november. Is bijna een kiloquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er mee wilt gaan kokkerellen wel..
Kilo van die shit weg tikken is ook een gavequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik direct honger krijg als ik die pic zie.
Heb zelf ook al gegeten, straks nog 2 broodjes......
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kilo van die shit weg tikken is ook een gave
Komt wel goedquote:
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik foutquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je koopt niet voor nop een kilo.
Nee zijn exquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik fout
Ik begrijp dat het zijn ex isquote:
Hoe kom je daar toch bij? Ik ben op en top vleeseter, mijn ex is vegetarisch, en dat was een drama.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, vele mogelijkheden. Blijft lang goed. Maar jij bent toch ook zo'n vega jurk. Of zit ik fout
Ik snap het sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Ik ben op en top vleeseter, mijn ex is vegetarisch, en dat was een drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |