dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets andersquote:
Boeit me niet, wel grappig ditquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets anders
zeggen, zou zomaar kunnen
Ja dat is leukquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Grappigwant het gaat weer over Vegatrutten
Nou ga nu maar zappen ofzoquote:
Nee, mij maakt niet uit wat ze at, ze bakte ook gewoon mijn biefjes, nadat ik haar geleerd had hoe het moest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was niet om het eten had ik eerder begrepen, maar misschien gaat hij nu iets anders
zeggen, zou zomaar kunnen
Ah...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn scheiding staat volkomen los van het hebben verschillende eetgewoonten.
Tofquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo gaat vertellen waarom het zijn ex is
Ik had een patat en kroket vriendje. Ik vond het wel eens lastig en probeerde wat. Dat viel meestal in goede aarde.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, mij maakt niet uit wat ze at, ze bakte ook gewoon mijn biefjes, nadat ik haar geleerd had hoe het moest.
Ze was gewoon geen keukenprinses (ik heb nu eenmaal een opleiding koken gedaan, dus het was sowieso lastig om mij qua kookkunsten te verslaan), en je moet altijd apart koken enzo en dat is lastig.
Mijn scheiding staat volkomen los van het hebben verschillende eetgewoonten.
Nee, dat is persoonlijk en gaat jullie niets aan, maar het had niets met eten te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo gaat vertellen waarom het zijn ex is
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is persoonlijk en gaat jullie niets aan, maar het had niets met eten te maken.
Wat wilde je dan wel weten?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer hoefde ik ook niet te weten want je had het al een keer verteld.
Oei..quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...quote:
Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk ik niet, heb dat op Fok! maar aan 1 persoon verteld, en ik hoop dat die dat voor zichzelf houdt of het vergeten is.
Nee ik zou het ook niet doenquote:
Fannquote:
Alsof een verschillende eetgewoonte een reden zou zijn voor een scheiding na 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat het niet om het eten ging, want dat dacht jij wél...
[..]
Klopt... je had ook alleen verteld dat het niet met het eten te maken had, meer niet, don't worry ....
dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof een verschillende eetgewoonte een reden zou zijn voor een scheiding na 20 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |