quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Nog maar 2520 stukjes. Had er een stuk of 80, 90 gemaakt. En al bijnameer dan 30 pizzaatjes verkocht vandaag!
Als er wat condens op zit: het heeft in de koeling gestaan. Volgende keer niet doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:49 schreef Chell het volgende:
De pizza was lekker! Ik was er ook eindelijk eens. Ik vergat alleen te zeggen dat ik ik wasOh en de fudge is trouwens ook heerlijk. Ik heb alleen een klein stukje in de winkel geproefd nog, maar dat was genoeg om meteen een zakje mee te kapen
Had je de dulce zelf gemaakt of kan je die hier ook kopen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:26 schreef Isegrim het volgende:
Oh en de fudge is te lekker.Het hebben van een bakkerij is niet goed voor de lijn.
quote:
Zodat je je alsnog 3 uur kunt vervelen? Je hoeft er niet bij te blijven staan om te kijken hoe het kookt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:23 schreef computergirl het volgende:
Net vandaag ook zo'n blikje gekocht, voor als ik me eens 3 uur verveel![]()
Nou, wel regelmatig controleren of er nog genoeg water in de pan zit toch? Anders boemquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodat je je alsnog 3 uur kunt vervelen? Je hoeft er niet bij te blijven staan om te kijken hoe het kookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |