quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Nog maar 2520 stukjes. Had er een stuk of 80, 90 gemaakt. En al bijnameer dan 30 pizzaatjes verkocht vandaag!
Als er wat condens op zit: het heeft in de koeling gestaan. Volgende keer niet doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:49 schreef Chell het volgende:
De pizza was lekker! Ik was er ook eindelijk eens. Ik vergat alleen te zeggen dat ik ik wasOh en de fudge is trouwens ook heerlijk. Ik heb alleen een klein stukje in de winkel geproefd nog, maar dat was genoeg om meteen een zakje mee te kapen
Had je de dulce zelf gemaakt of kan je die hier ook kopen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:26 schreef Isegrim het volgende:
Oh en de fudge is te lekker.Het hebben van een bakkerij is niet goed voor de lijn.
quote:
Zodat je je alsnog 3 uur kunt vervelen? Je hoeft er niet bij te blijven staan om te kijken hoe het kookt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:23 schreef computergirl het volgende:
Net vandaag ook zo'n blikje gekocht, voor als ik me eens 3 uur verveel![]()
Nou, wel regelmatig controleren of er nog genoeg water in de pan zit toch? Anders boemquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodat je je alsnog 3 uur kunt vervelen? Je hoeft er niet bij te blijven staan om te kijken hoe het kookt.
Even je eigenste topic doorscrollenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:27 schreef Isegrim het volgende:
Yep!We hadden eigenlijk vanaf het begin een lijst moeten bijhouden van welke fokkers allemaal hier zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mooi resultaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know
Tabasco gedaan ipv cayennepeper. Lékker!!!quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat mag altijd natuurlijk!
De fudge gaat nog maar eens in de herhaling wegens groot succes. Ditmaal pure chocola 'gewoon' en pure chocola met een spicy twist (cayennepeper).
Ik moet van mijn vriendin even mededelen dat Tabasco nog de minste van de pepersauzen is. Experimenteer de volgende keer eens met Louisiana en Louisiana Gold, beiden verkrijgbaar bij de (grotere?) Appie Heijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tabasco gedaan ipv cayennepeper. Lékker!!!
Maak eens warme chocomel en strooi er wat chili-vlokken doorheen. Deden de oude Azteken alquote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik houd ook van tabasco, maar ik kan me de combinatie met chocola zo slecht voorstellen.Wat is daar zo lekker aan?
Ai, dat is een tegenvaller. Gaan jullie binnenkort de meter aanpassen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Hodver.Niet door gehad dat wij 3 x 35 ampère hebben in het pand terwijl we maar 3 x 25 nodig hebben. Komen we achter bij het ontvangen van de jaarnota. 600 euro down the drain.
Plus nog ff paar honderd betalen voor de aanpassing.
Heeft geen zin. Hele volksstammen hebben een te zware aansluiting.quote:Op zaterdag 26 september 2015 07:57 schreef RobinOok het volgende:
Zielige brief naar stedin sturen en vragen om coulance?
Startend ondernemertje enzo, leren, bladiebla.
Niet geschoten, altijd mis.
Dan nog. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Hele volksstammen hebben een te zware aansluiting.
Isegrim is niet een hele volkstam maar een aardige, startende ondernemer. Je weet echt nooit wie je tegenover je treft. Niet alle bedrijven zijn altijd maar klootzakken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Hele volksstammen hebben een te zware aansluiting.
Doe " blond" en kijk eens of je zo'n Stedin meneer ter plekke kunt spreken???quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:28 schreef Isegrim het volgende:
Stedin kennende... Maar LHO wil het graag proberen.
Die ovens van ons zijn niet zo mega.
De faciliteit zit er, maar is niet benut.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de diensten zijn toch geleverd? Ik zou het hetzelfde vinden als wanneer iemand zijn brood niet heeft opgegeten en terug zou komen om zijn geld terug te vragen. Maar goed, inderdaad, niet geschoten is altijd mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat kan me mijn baan kosten, als ik dat via mijn werk ga spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doe " blond" en kijk eens of je zo'n Stedin meneer ter plekke kunt spreken???
Of misschien zit die wel in je netwerk?
Het brood is gekocht, maar niet opgegeten. Ik zie echt en oprecht het verschil niet. Wat niet wegneemt dat het lullig is hoor, daar niet van, en erg balen natuurlijk. Maar niet hun probleem of verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De faciliteit zit er, maar is niet benut.
Het gaat om de maximaal doorlaatbare stroom. Een gewoon huishouden is 1*35A 230V =8050watt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de diensten zijn toch geleverd? Ik zou het hetzelfde vinden als wanneer iemand zijn brood niet heeft opgegeten en terug zou komen om zijn geld terug te vragen. Maar goed, inderdaad, niet geschoten is altijd mis.
Tot onze klanten een rekening thuis krijgen van 25 euro omdat het brood in een extra stevig zakje zat :ppquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het brood is gekocht, maar niet opgegeten. Ik zie echt en oprecht het verschil niet. Wat niet wegneemt dat het lullig is hoor, daar niet van, en erg balen natuurlijk. Maar niet hun probleem of verantwoordelijkheid.
Ja, maar nogmaals, dat is toch niet het probleem of de verantwoordelijkheid van Stedin? Zij krijgen ook betaald voor je werkelijke verbruik, maar ook voor het ter beschikking stellen van het netwerk. Dat jij er geen gebruik van maakt, maakt nog niet dat je er geen gebruik van had kunnen maken. En dus is de dienst geleverd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het gaat om de maximaal doorlaatbare stroom. Een gewoon huishouden is 1*35A 230V =8050watt.
Driefase zoals wij nodig hebben valt binnen hetzelfde tarief en is 3 maal 25A 230V (= 1*400 volt). Drie maal 5750 watt dus. Wij blijven ruimschoots daarbinnen, De ovens zijn 3300W, de kneedmachine is 2000 verdeeld over drie fasen en de koelkast 1100.
De faciliteit is er dus wel maar volledig nutteloos voor ons.
Dat argument had wellicht op kunnen gaan indien je geen bericht had gehad van Stedin. Dat heb je wel, maar ongelezen in een map gestopt. Again, niet hun probleem.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tot onze klanten een rekening thuis krijgen van 25 euro omdat het brood in een extra stevig zakje zat :p
Wat ben je streng!quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat argument had wellicht op kunnen gaan indien je geen bericht had gehad van Stedin. Dat heb je wel, maar ongelezen in een map gestopt. Again, niet hun probleem.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:42 schreef Molo het volgende:
Pics!
Het is dat ik hier niet weg kan, anders was ik er eentje komen halen
Het is mijn werk om met dit soort types te onderhandelen. Als ze werkelijk over hun hart strijken zou het de eerste x zijn dat ik er weet van heb.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:48 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Isegrim is niet een hele volkstam maar een aardige, startende ondernemer. Je weet echt nooit wie je tegenover je treft. Niet alle bedrijven zijn altijd maar klootzakken.
Ruikt ook te lekker maar ik heb mezelf verboden er eentje te nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
Pizza ziet er erg lekker uit trouwens.
Gebeurt vast niet bij de broodafdeling van Appie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:46 schreef NedKelly het volgende:
Wat leuk! Dat zijn de mooie dingen aan het hebben van een eigen zaak
Wat leuk zeg, zo'n reactiequote:Op zaterdag 26 september 2015 12:44 schreef Isegrim het volgende:
Net een serieus geëmotioneerde Duitse dame die ons beide wilde omhelzen en ons bedankte voor het bakken van ons brood. Ze hoefde nu niet meer naar Duitsland voor brood.![]()
Ja, ze was echt aangedaan. Mooi toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, zo'n reactie
Maar nu is het echt bijna, heb nog maar 4 kleine en een grote.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:05 schreef Elleska het volgende:
[..]
SSST dat zei je 2 week geleden ook
Nou, ik heb nog wel fudge, koeken en pizza.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:10 schreef Elleska het volgende:
Dat is wel echt bijna ja. als het op is gaat de winkel dan ook echt dicht?
Ha!quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:10 schreef Isegrim het volgende:
En nadat ik dat postte kwam er iemand die 3 broden meenam.De ban is dus gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gedaan en blij toe!!! Ik las het ook.quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef NedKelly het volgende:
Isegrim, hebben jullie nog op dat festival in de gevangenis op de Noordsingel gestaan?
Lees net op fb van Swanmarket een bak ontevreden reacties erover. Slechte organisatie door dat festival (dure kaarten, geen rondleiding zoals was beloofd) en alles heel erg smerig van een feest gisteren.
Nou beter.quote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet gedaan en blij toe!!! Ik las het ook.
Zeker! Ben er 2 jaar terug met open monumentendag geweest, erg gaaf om eindelijk van binnen te zien. En ben ook benieuwd wat de mensen van de klushuizen daar gaan maken. De voorbeelden zagen er tof uit.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel zonde want het is zo'n toffe locatie.
"Dodged a bullet there...."quote:Op maandag 28 september 2015 08:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees net bij Swan Market dat de organisatie van dat In de bak-festival hun Facebook-pagina heeft gedeactiveerd. Zoooo blij dat we daar niet hebben gestaan.
Nooit bericht gehad. Wij worden ondertussen aangemoedigd om volgend jaar op Fabrique Magnifique in Veghel te gaan staan. 70.000 bezoekers in 3 dagen. Ehm....quote:Op maandag 28 september 2015 12:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Had ze nog wel getipt dat ze jullie ook wel konden vragen. Gelukkig niet gedaan?
Gezellig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef Kaas- het volgende:
Woon op slechts enkele straten afstand, zal eens langskomen om te proeven.
Wow Rob... Volgens mij heb je Fok nodigquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nooit bericht gehad. Wij worden ondertussen aangemoedigd om volgend jaar op Fabrique Magnifique in Veghel te gaan staan. 70.000 bezoekers in 3 dagen. Ehm....
Ik denk dat hij bedoelt dat Rob jouw bezoekers wegkaaptquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gezellig!
Vandaag o.a. fudge pure chocola / sinaasappel.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik wilde alles bewaren voor in de trein, maar ik heb het allemaal al opgegeten voordat ik daar uberhaupt aangekomen ben.
Achteraf had ik wel meer van die witte met aardbei willen hebben, was erg lekker!
Zwaar leven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik doormaak. Ik sta daar dus de hele dag naar te kijken.
Wil je morgen nog meer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Bewaar wat voor mij voor morgen
Misschien dat ik morgenochtend nog een keertje komquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:05 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn iets platter dan je idealiter zou willen (voor hamburgers juist wel handig) maar de structuur is prima en ze smaken heerlijk.
Heeft Iwanius de rest van de voorraad gekocht?quote:
Ik weet niet eens of hij binnen is geweest of iets heeft gekocht. Ik breek me het hoofd over wie het zou kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Iwanius de rest van de voorraad gekocht?
Helaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat goed dat het zo goed loopt
Bezorgen jullie in Vlaardingen? Dat is m'n enige kans om binnen aanzienlijke tijd weer eens jullie brood te eten
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou altijd van jullie als ik het lees. Klinkt weer goed!
Aah, dangit!quote:
Een dikke man met een sigaar? Niet gezien?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet eens of hij binnen is geweest of iets heeft gekocht. Ik breek me het hoofd over wie het zou kunnen zijn geweest.
Ik heb geen sigaren gezien. Ook geen dikke mannen volgens mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dikke man met een sigaar? Niet gezien?
Heeft ie alleen maar de buitenkant gefotografeerd?
Dit ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:36 schreef Knexpert het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als de korst opengemaakt wordt het uitdrogen snel gaat.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 08:38 schreef RobinOok het volgende:
Vraagje : wat kosten 2 kleine broden en 2 chocolade chunk cookies bij elkaar..![]()
Kleine gevulde geloof ik. 3,75.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:00 schreef RobinOok het volgende:
Nou ja, you tell me! :-)
Het was 10,25 voor 2 kleine broodjes, waarvan 1 met karwij (die niet naar karwij smaakte, dus ik denk dat ik per ongeluk een gewone heb gepakt) en de andere weet ik niet meer, die is recht de diepvries in gegaan. Ik geloof met nee, ik weet het echt niet meer. En dus 2 koeken.
Maakt verder ook niet uit hoor. Echt niet, maar ik zag het bedrag toevallig, ik kijk noooooit op mijn rekening, maar moest iets opzoeken over de vakantie en toen downloadde ik de afschrijvingen en toen stond de komma verkeerd en zag ik 1025 en dacht ik huh, raar bedrag voor een lening en toen realiseerde ik me 10,25 en toen dacht ik nog weer, bladiebladiebla, nou, zo dus. :-)
Okay dan. :-)quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Als je twee kleine broodjes en twee koekjes had, heb je dan sowieso teveel betaald, dan moet ik iets verkeerd hebben aangeslagen.
Het klopte wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Okay dan. :-)
Maakt verder ook niks uit. Normaal was het me nooit opgevallen.
Maar als je dit vaker doet, dan snap ik wel dat jullie zulke hoge omzetten draaien. Hahahahhaa.
Huh? Dat is toch bij elkaar 8,75?quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Okay dan. :-)
Maakt verder ook niks uit.
Haha, ja, daar lijkt het wel op.quote:
Ja, die zijn ¤ 1,50 per stuk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch bij elkaar 8,75?
Of waren de koeken 1,50 per stuk?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het zelf opgegeten hebt is het niet mislukt hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:25 schreef Isegrim het volgende:
Overigens is er gisteren 2kg fudge faliekant mislukt.
Prullenbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je het zelf opgegeten hebt is het niet mislukt he
Ik ga vanmiddag toch maar weer eens langs komen denk ik. Die fudge met hazelnoten moet ik hebbenquote:
Al Enig idee waarom?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:25 schreef Isegrim het volgende:
Overigens is er gisteren 2kg fudge faliekant mislukt.
Denk dat mijn pannetje wat te warm was. Helemaal geschift. Schijnen wel truucjes te zijn om dat weer goed te krijgen, maar dat moet ik even researchen. Gelukkig is de nieuwe batch wel gewoon gelukt en was dit voor het eerst dat er fudge mislukte.quote:
11:20 ongeveerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:56 schreef pl4kkie het volgende:
Vanaf hoe laat zijn jullie open vandaag m?
Man man. De chocolade fudge met hazelnoten is echt goddelijk lekkerquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Man man. De chocolade fudge met hazelnoten is echt goddelijk lekker. Sluit je ogen, neem een hap en laat het al wegdromend smelten op je tong. Omnomnom.
Klopt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Dat was er, in de Markthal, dat is nu die kermiskraam. Ze hebben het nog steeds. Maar dat is geen lekkere fudge. Plastic-achtig.
Zeker, lijkt me geweldig! In Amerika hebben we echt geweldige fudge gegeten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Klopt!
Nou ja, een winkeltje met alleen goeie fudge zou volgens mij nog best wel lopen dan
Net als echt goede doughnuts.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker, lijkt me geweldig! In Amerika hebben we echt geweldige fudge gegeten.
Ja daar heb je gelijk in. Bij de 'gewone' bakker ligt het ook onverpakt natuurlijk. Niet aan gedacht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 08:29 schreef Isegrim het volgende:
Tot nu toe heeft er nog niemand op ons brood geniesd hoor.
De manier van presenteren is een hele bewuste keus. Bij een 'gewone' bakker ligt alles achter een balie, op afstand. Dat vinden wij niet leuk.
Uitdrogen valt wel wat mee, zeker met het harde brood. De kleine broodjes komen nog in manden ipv los op de tafel, maar die manden moeten we nog even halen.
wel de enige juiste beslissing gemaaktquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:40 schreef Isegrim het volgende:
En dan kom je er tijdens het kneden achter dat er een stukje van een plastic schraper is afgebroken.Jeroen vond het onzin, maar we hebben de degen opnieuw gemaakt.
Dagje voor Jan Joker gewerkt, zeg maar.
Wel met als gevolg dat een deel van de degen simpelweg té weinig tijd heeft gehad en totaal mislukt nu. Alle witte broden en alle bolletjes kunnen linea recta de vuilnisbak in...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 04:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
wel de enige juiste beslissing gemaakt
Hebben jullie wel brood nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:43 schreef Isegrim het volgende:
Wel met als gevolg dat een deel van de degen simpelweg té weinig tijd heeft gehad en totaal mislukt nu. Alle witte broden en alle bolletjes kunnen linea recta de vuilnisbak in...
Wat een kutdag.
Oh wat zullen jullie balenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Ja, we hebben wel brood. Maar niet zo veel.
Kop op! Verkopen wat je hebt en geniet gewoon van iets meer vrije tijd op deze zaterdag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan wel janken.Ik wil het liefst de deur dicht gooien en weggaan.
1 kleine kamut, 2 kleine boerenbruin en nog een paar karwij. Ik kan iets opzij zetten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:09 schreef Tem het volgende:
Wat hebben jullie wel? Misschien dat ik dan zo nog even langskom.
Cool, doe die kleine kamut en 2 kleine boerenbruin maar. Kom ik ze straks ophalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
1 kleine kamut, 2 kleine boerenbruin en nog een paar karwij. Ik kan iets opzij zetten.
Okee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool, doe die kleine kamut en 2 kleine boerenbruin maar. Kom ik ze straks ophalen.
Dat is wel een tandje erger nog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:44 schreef praadje het volgende:
Inderdaad, beter zo dan dat er iemand met een gescheurd gehemelte binnenkomt en dat je dan moet zeggen 'ja we waren al een stuk kwijt'. Zoals ik ooit meemaakte 4 weken na de bevalling en een halve naald uit mijn onderste regionen trok.
Kennelijk is het niet van de bakker als het niet in zo'n zak met zo'n wit plastic clipje zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Elleska het volgende:
het is brood van de bakker![]()
graag of niet, de pauluskerk is er tenminste wel blij mee.
Nouja gewonden.. het stukje is/was 3x4x6mm grootquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed besluit, kan ook niet anders... met een "gewonde" kan je de zaak sowieso opdoeken...
En dat kan natuurlijk niet want ik moet ook nog eens langskomen
Deze zelfde opvang ook. Of althans, dat was het plan. Identitair Verzet was er naartoe onderweg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Misschien durven ze het niet te eten omdat ze dan niet goed weten wat er in zit of bang zijn dat mensen ze expres ziek willen maken? Of zoiets vaags? Ik bedoel, net zo'n tijdelijk opvang aangevallen door een stel idioten, je weet het niet
Die mensen zijn gewoon bangquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze zelfde opvang ook. Of althans, dat was het plan. Identitair Verzet was er naartoe onderweg.
De policy is: geen huisgemaakt voedsel. We zullen het maar als een compliment opvatten dat ons voedsel er huisgemaakt uitziet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Misschien durven ze het niet te eten omdat ze dan niet goed weten wat er in zit of bang zijn dat mensen ze expres ziek willen maken? Of zoiets vaags? Ik bedoel, net zo'n tijdelijk opvang aangevallen door een stel idioten, je weet het niet
Oooh, je hebt ook fudge!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:57 schreef Tem het volgende:
Brood -> top
fudge -> top
Boterkoek -> ga ik straks proberen maar zag er ook top uit.
een broodzak met clipje is ook makkelijk te openen door kwaadwillende dus als dat het probleem is zouden ze helemaal geen eten moeten aannemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Isabeau het volgende:
dat was de discussie toch niet? het brood van jeroen is met het openen van de bakkerij geen huisgemaakt eten meer te noemen. en ook geen compleet vreemde bakker maar eentje die 500meter verderop zit...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
Is hygiëne ding. Mensen zijn vaak gewoon vies, 1 lijn in trekken, geen huisgemaakt eten, klaar, einde discussie
Het zit in papieren zak, zij kunnen niet controleren (of wellicht snappen) dat het een echte bakker is. Ik snap het welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:05 schreef Elleska het volgende:
[..]
dat was de discussie toch niet? het brood van jeroen is met het openen van de bakkerij geen huisgemaakt eten meer te noemen. en ook geen compleet vreemde bakker maar eentje die 500meter verderop zit...
onbekend maakt onbemind.
Je zou de volgende keer als er een stuk broodschraper of een trouwring in het deeg terecht komt alle broden kunnen verkruimelen tot je het vindt, met een beetje geluk hou je nog flink wat over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja gewonden.. het stukje is/was 3x4x6mm groot
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zou de volgende keer als er een stuk broodschraper of een trouwring in het deeg terecht komt alle broden kunnen verkruimelen tot je het vindt, met een beetje geluk hou je nog flink wat over.
Ik kreeg een brief in de bus dat ze zelfs helemaal niets aan wilden nemen. Als we toch iets wilden doneren dan moest dat maar in de kledingbakken of bij een verzamelpunt van het COA. Klonk niet echt uitnodigend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef Isegrim het volgende:
We dachten dat het wel aardig zou zijn om de overgebleven rozijnenbroodjes en zoetigheid naar de vluchtelingennoodopvang 500m verderop te brengen. Ze namen het alleen niet aan, want 'geen zelfgemaakte dingen, alleen brood van de bakker enzo'.
Bij de Pauluskerk werden we verheugd welkom geheten. Die kennen ons inmiddels.
Daar sta je dan met je goeie gedrag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief in de bus dat ze zelfs helemaal niets aan wilden nemen. Als we toch iets wilden doneren dan moest dat maar in de kledingbakken of bij een verzamelpunt van het COA. Klonk niet echt uitnodigend.
Dankuquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:46 schreef verita het volgende:
Ziet er erg lekker uit allemaal! Zie het topic nu pas, van harte gefeliciteerd met jullie onderneming!
Ik ben er dol op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:27 schreef computergirl het volgende:
Ga je ook je eigen geitenkaas maken?![]()
Ik heb laatst eens geitenyoghurt gekocht, in de standaard ontbijtcombinatie met fruit en haver vind ik de hartige geitensmaak zelf erg wennen.
Is dat trouwens normaal in de stad dat je niet eens weet wat er 500 meter verderop zit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef Isegrim het volgende:
We dachten dat het wel aardig zou zijn om de overgebleven rozijnenbroodjes en zoetigheid naar de vluchtelingennoodopvang 500m verderop te brengen. Ze namen het alleen niet aan, want 'geen zelfgemaakte dingen, alleen brood van de bakker enzo'.
Bij de Pauluskerk werden we verheugd welkom geheten. Die kennen ons inmiddels.
Ik heb de eerste dag wat sigaretten uitgedeeld. Gesprek lukte niet echt, want ze konden geen engels. Verder heb ik er geen last van dus ben ik allang blij. Ik woon er dus echt 50m vandaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je goeie gedrag.
Het waren medewerkers van een privaat beveiligingsbedrijf. Denk niet dat ze uit de buurt kwamen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is dat trouwens normaal in de stad dat je niet eens weet wat er 500 meter verderop zit?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt erop dat we wellicht al heel gauw fulltime open gaan
Oh.quote:LHO zijn bedrijf wil namelijk van hem af.
Nou, als ze hem goed afkopen met een flinke oprotpremie hebben jullie weer wat kapitaal achter de hand.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt erop dat we wellicht al heel gauw fulltime open gaan. LHO zijn bedrijf wil namelijk van hem af.
Die regelingen zijn wel wat ongunstiger geworden, maar de rechtsbijstand mag daar nu over gaan vechtenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, als ze hem goed afkopen met een flinke oprotpremie hebben jullie weer wat kapitaal achter de hand.
Je zit toch in de IT?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die regelingen zijn wel wat ongunstiger geworden, maar de rechtsbijstand mag daar nu over gaan vechten
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Net als echt goede doughnuts.Shipley's.
Ik zou toch gaan voor alles verkruimelen. En dan de hele dag verse bread-and-butter-pudding verkopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hadden er ook een wedstrijd van kunnen maken: wie het vindt krijgt een jaar gratis brood.
Wij mochten achter de schermen in de oudste Shipley's van Texas.quote:
Oh ja, ik zal het nog even hier opladen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Kom ik jullie zomaar in de Radar+ tegen!![]()
Leuk stukje! Ik miste alleen de reclame voor FOK!
Hoop dat ik niet voor m'n beurt spreek, maar toen ik er was kon je gewoon pinnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:48 schreef Aure het volgende:
Cheesecake geitenkaas en citroen, fudge puur en fudge sugar 'n spice
Kan ik bij jullie pinnen isegrim?
Zetten we erbij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:34 schreef minilot het volgende:
Zet je er wel bij dat er geitenkaas in je cheesecake zit, of laat je het een blijde verrassing zijn voor je nietsvermoedende klanten?
zit daar ook geitenkaas in?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:40 schreef minilot het volgende:
Voor de Spotifyers onder ons.. Probeer de nieuwste plaat van Ott eens: 'Fairchildren'. Zo lekker!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:03 schreef Myraela het volgende:
Lijken wel flinke punten.
Zou het niet lekker zijn om er nog iets op te doen? Dan ziet het er ook direct nog lekkerder uit. Vind ik tenminste altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |