Heeft Iwanius de rest van de voorraad gekocht?quote:
Ik weet niet eens of hij binnen is geweest of iets heeft gekocht. Ik breek me het hoofd over wie het zou kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Iwanius de rest van de voorraad gekocht?
Helaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat goed dat het zo goed loopt
Bezorgen jullie in Vlaardingen? Dat is m'n enige kans om binnen aanzienlijke tijd weer eens jullie brood te eten
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou altijd van jullie als ik het lees. Klinkt weer goed!
Aah, dangit!quote:
Een dikke man met een sigaar? Niet gezien?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet eens of hij binnen is geweest of iets heeft gekocht. Ik breek me het hoofd over wie het zou kunnen zijn geweest.
Ik heb geen sigaren gezien. Ook geen dikke mannen volgens mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dikke man met een sigaar? Niet gezien?
Heeft ie alleen maar de buitenkant gefotografeerd?
Dit ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:36 schreef Knexpert het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als de korst opengemaakt wordt het uitdrogen snel gaat.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 08:38 schreef RobinOok het volgende:
Vraagje : wat kosten 2 kleine broden en 2 chocolade chunk cookies bij elkaar..![]()
Kleine gevulde geloof ik. 3,75.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:00 schreef RobinOok het volgende:
Nou ja, you tell me! :-)
Het was 10,25 voor 2 kleine broodjes, waarvan 1 met karwij (die niet naar karwij smaakte, dus ik denk dat ik per ongeluk een gewone heb gepakt) en de andere weet ik niet meer, die is recht de diepvries in gegaan. Ik geloof met nee, ik weet het echt niet meer. En dus 2 koeken.
Maakt verder ook niet uit hoor. Echt niet, maar ik zag het bedrag toevallig, ik kijk noooooit op mijn rekening, maar moest iets opzoeken over de vakantie en toen downloadde ik de afschrijvingen en toen stond de komma verkeerd en zag ik 1025 en dacht ik huh, raar bedrag voor een lening en toen realiseerde ik me 10,25 en toen dacht ik nog weer, bladiebladiebla, nou, zo dus. :-)
Okay dan. :-)quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Als je twee kleine broodjes en twee koekjes had, heb je dan sowieso teveel betaald, dan moet ik iets verkeerd hebben aangeslagen.
Het klopte wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Okay dan. :-)
Maakt verder ook niks uit. Normaal was het me nooit opgevallen.
Maar als je dit vaker doet, dan snap ik wel dat jullie zulke hoge omzetten draaien. Hahahahhaa.
Huh? Dat is toch bij elkaar 8,75?quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Okay dan. :-)
Maakt verder ook niks uit.
Haha, ja, daar lijkt het wel op.quote:
Ja, die zijn ¤ 1,50 per stuk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch bij elkaar 8,75?
Of waren de koeken 1,50 per stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het zelf opgegeten hebt is het niet mislukt hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:25 schreef Isegrim het volgende:
Overigens is er gisteren 2kg fudge faliekant mislukt.
Prullenbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je het zelf opgegeten hebt is het niet mislukt he
Ik ga vanmiddag toch maar weer eens langs komen denk ik. Die fudge met hazelnoten moet ik hebbenquote:
Al Enig idee waarom?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:25 schreef Isegrim het volgende:
Overigens is er gisteren 2kg fudge faliekant mislukt.
Denk dat mijn pannetje wat te warm was. Helemaal geschift. Schijnen wel truucjes te zijn om dat weer goed te krijgen, maar dat moet ik even researchen. Gelukkig is de nieuwe batch wel gewoon gelukt en was dit voor het eerst dat er fudge mislukte.quote:
11:20 ongeveerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:56 schreef pl4kkie het volgende:
Vanaf hoe laat zijn jullie open vandaag m?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |