Mwah..gaat wel als je het uitzicht al bijna elke dag ziet. Net een grote puntenslijper die Markthal.quote:
Maar inmiddels wel water dicht mag ik hopen..quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah..gaat wel als je het uitzicht al bijna elke dag ziet. Net een grote puntenslijper die Markthal.
De miljonair staat voor het raamquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:17 schreef sacha het volgende:
Ik zit mij in het golfslagbad
onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Toon Hermans?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
De miljonair staat voor het raam
de tuinman maait het gras
en toch denkt stiekum de miljonair
'ik wou dat ik de tuinman was'
Kijk !! Bakkie doen met Deissy. De foodhal plunderen Brood halen bij Isegrim en dan kom ik bij je eten. Je mag me ook uit eten nemenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I can see The Markthall from my house"
Ze kwam uit Vinkeveenquote:
Die is flauw.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kwam uit Vinkeveen
En was een meid van klasse
Maar als ze wat gedronken had
Moest de Vinkeveense plassen
Beetje welquote:
Ja ken ik, het is natuurlijk wel waar, maar zo voor de hand liggend, daarom vind ik die van de miljonair en de tuinman leuker. (En ik hou minder van gedichten waar het woord 'bidden' in voorkomt.)quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje wel![]()
Deze ken je vast wel....
Je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt en voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
ik heb een vriend
Ik vind de gedichtjes van Toon vaak leuk en sommige héél erg waar...quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ken ik, het is natuurlijk wel waar, maar zo voor de hand liggend, daarom vind ik die van de miljonair en de tuinman leuker.
Toon heeft wel meerdere leuke dingen gedaan, maar je kan natuurlijk niet alles geweldig vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind de gedichtjes van Toon vaak leuk en sommige héél erg waar...
Ik had járen geleden iets voor mijn moeders verjaardag geknutseld, en daar zat
dit gedichtje in, het heeft 25 jaar bij haar op de kast gestaan en in het verpleegtehuis
naast haar bed, toen ze overleden was kreeg ik het van mijn broer, dat ding eromheen
was allang vergaan,maar ik heb het gedichtje in een lijstje gedaan, aan de andere kant van het vaasje staan de foto van mijn moeder.
[ afbeelding ]
Ga nooit weg zonder te groeten,
ga nooit heen zonder een zoen.
Wie het noodlot zal ontmoeten,
kan het morgen niet meer doen.
Loop nooit weg zonder te praten,
dat doet soms een hart zo pijn.
Wat je 's morgens hebt verlaten,
kan er 's avonds niet meer zijn.
enige souveniertje dat ik hebquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toon heeft wel meerdere leuke dingen gedaan, maar je kan natuurlijk niet alles geweldig vinden.
Ik heb vrij weinig aandenken van mijn vader, het is ook al bijna 35 jr. geleden.![]()
Maar ik denk wel vaak genoeg aan hem en vertel mijn baardaap ook wel af en toe hoe zijn opa was, hij heeft hem nooit gekend, die andere heeft ie wel tot zijn 10e gehad, maar mijn ex-schoonvader en ik waren water en vuur.
(OMG Fann, die vaas!![]()
)
Ken ik niet zo uit mijn hoofd, wél het vervolg op de Miljonair en de Tuinmanquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik herinner me nog een gedicht van toon over een vermoorde tuinkabouter
Kan hem niet vinden
Die is weer grappig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik niet zo uit mijn hoofd, wél het vervolg op de Miljonair en de Tuinman![]()
De tuinman Christoffel
was zat normaliter
hij lag naast zijn schoffel
en was als een gieter
metafoor bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:38 schreef Soury het volgende:
Ohh al die gedichtjes. Toch wel een meteoor?. Beide is alsof ik op een wc zit
Nee we gaan er allemaal aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |