Echt leuk is het niet hier he?quote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb meer dan een kwartier gewacht.... Niemand
Sorry, ik had niet gezien dat ik de lapo had.quote:
OK dat kan gebeurenquote:Op zondag 20 september 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet gezien dat ik de lapo had.
Dat multitasken is ook niks voor mij.....quote:
Is gewoon vermoeiend en je laat steken vallen zo simpel is hetquote:Op maandag 21 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat multitasken is ook niks voor mij.....
Ik was tussendoor ook nog mijn haren aan het verven.quote:Op maandag 21 september 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gewoon vermoeiend en je laat steken vallen zo simpel is het
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...quote:Op maandag 21 september 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was tussendoor ook nog mijn haren aan het verven.
quote:Op maandag 21 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...
Lach maar, maar ik zie er weer toppie uit.quote:Op maandag 21 september 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was mn teennagels aan het lakken en had nog een paar muffins in de oven staan...
All aangepastquote:Op maandag 21 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
Chuf... kappen nou daaro, anders krijgen we op onze kloten dat we off topic zijn
Ben jij van origine ook donkerblond en heb je het nu weer lichtblond? Of zijn de grijze haren weer verdwenenquote:Op maandag 21 september 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lach maar, maar ik zie er weer toppie uit.
Alleen de grijze haren weg, ik gebruik exact mijn voormalige eigen kleur.quote:Op maandag 21 september 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij van origine ook donkerblond en heb je het nu weer lichtblond? Of zijn de grijze haren weer verdwenen
slaap lekker Fannquote:Op maandag 21 september 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, ik geef je Spaans muziek topic wel effe een schoppie![]()
met deze...
Oei weer een bezemquote:Op maandag 21 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
Chuf... kappen nou daaro, anders krijgen we op onze kloten dat we off topic zijn
Welk kleurtje?quote:
Ik heb een kleur voor mezelf en voor de TS verder ben je kleurloosquote:Op maandag 21 september 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2e post van mij hierboven. Syoss
Dat heet blont.quote:Op maandag 21 september 2015 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een kleur voor mezelf en voor de TS verder ben je kleurloos
Blijkbaarquote:
Ga jij even op je kontquote:
Heeft die al een kleurtjequote:
Gewoon blank en bleek. Ben ik mee geboren.quote:
Juist. En ik heb meestal toch een broek aan.quote:
Volgens mij is dat varkentje dan niet meer geschikt voor consumptie.quote:De Britse premier David Cameron die volgens de Britse krant Daily Mail ooit zijn geslachtsdeel in de bek van een varkentje stak.
Het betreffende varken zou op het moment van de schennispleging al dood zijn geweest.
Iik denk dat dat beestje al decennia geleden is opgegetenquote:Op maandag 21 september 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij is dat varkentje dan niet meer geschikt voor consumptie.
Die gast is jonger dan ik, ik had eigenlijk geen idee hoe oud ie was, politici hebben meestal een 'ouwe kop'.quote:Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Iik denk dat dat beestje al decennia geleden is opgegeten
Ik probeer meestal wel bio vlees te kopen.. Maar als je er inderdaad over gaat nadenken zal de trek je gauw vergaan...quote:Op maandag 21 september 2015 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast is jonger dan ik, ik had eigenlijk geen idee hoe oud ie was, politici hebben meestal een 'ouwe kop'.
Ik zal met grote waarschijnlijkheid ook wel geen deel van dat beest op mijn bord gehad hebben.
Maar 'god mag weten' wat ik wel allemaal al gegeten heb, zolang je het niet ziet valt het wel mee, ik heb wel af en toe van die dagen dat van allerlei misstanden m.b.t. voeding door mijn kop zwerven en op zulke dagen heb ik meestal ook meteen minder trek.
Dat hele bio gebeuren garandeert ook helemaal niks, het is een labeltje, die kan je ook verwisselen, en dan weet je nog net niks.quote:Op maandag 21 september 2015 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel bio vlees te kopen.. Maar als je er inderdaad over gaat nadenken zal de trek je gauw vergaan...
Ik heb momenteel 12.50E te besteden aan duurzame produkten bij de AH, (van de Postcode lot,) Ik weet zeker dat dat niet aan vers vlees of vis op gaat. Eerder aan wat langer houdbare dingen..quote:Op maandag 21 september 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hele bio gebeuren garandeert ook helemaal niks, het is een labeltje, die kan je ook verwisselen, en dan weet je nog net niks.
En daarbij, iedereen die wel eens Chinees of van de shoarmaboer eet, heeft helemaal geen idee van wat ie eet, hoe zou je dat überhaupt kunnen controleren? Je vertrouwd op de NVWA, maar ook die kunnen nooit alles controleren.
Kortom, in feite maakt het helemaal geen zak uit, behalve dan dat je de volle prijs mag betalen voor iets dat een of ander vaag labeltje heeft.
Tering, wat ben ik weer negatief.....
Kan beter, broodje met worstquote:
Een nep chinees of een echte. Ga voor eendquote:
Verse eend uit de eendekooiquote:Op maandag 21 september 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nep chinees of een echte. Ga voor eend
Of babi pangang speenvarken. Zo lekkerquote:
We horen het later misschien welquote:Op maandag 21 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Of babi pangang speenvarken. Zo lekker
Chong Kee komt die ook bij jou? Dat is een aanrader. Maar volgens mij heb ik dat al eerder gevraagdquote:
Als ik voor 50 Euro bestel, maar zoveel krijg ik nooit op in mn eentje. Bij jouw in de buurt is dat minimum 15 Euro ....quote:Op maandag 21 september 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Chong Kee komt die ook bij jou? Dat is een aanrader. Maar volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd
Oh ja, nou mocht je een groot gezelschap hebben is het één van de bestequote:Op maandag 21 september 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik voor 50 Euro bestel, maar zoveel krijg ik nooit op in mn eentje. Bij jouw in de buurt is dat minimum 15 Euro ....
Volgens jou dan natuurlijk, 4 sterren geen 5quote:Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, nou mocht je een groot gezelschap hebben is het één van de beste
Ohh bummer, Maar eerlijk is eerlijk je gaat er niet "gezellig" uit eten. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 21 september 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens jou dan natuurlijk, 4 sterren geen 5
Op Katendrecht in Rotterdam zit een geweldig Chinees restaurant, het ziet er binnen niet uit, rode kleedjes, gouden kandelaars nog net als 40 jaar geleden, maar hij heeft heerlijk etenquote:Op maandag 21 september 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh bummer, Maar eerlijk is eerlijk je gaat er niet "gezellig" uit eten. Het ziet er niet uit.
Doe je ook niet bij de beste Chinese restaurants in de roze buurt.
Ik laat het bezorgen... 1 keer in het drijvende Chinees restaurant bij CS gegeten.. Dat was wel lekker , maar ok we zaten slechts begane grondquote:Op maandag 21 september 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh bummer, Maar eerlijk is eerlijk je gaat er niet "gezellig" uit eten. Het ziet er niet uit.
Doe je ook niet bij de beste Chinese restaurants in de roze buurt.
Dit is meer plastic tafels en neon licht, maar de Chinesen eten daar zelf, dat is meestal een goed tekenquote:Op maandag 21 september 2015 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Katendrecht in Rotterdam zit een geweldig Chinees restaurant, het ziet er binnen niet uit, rode kleedjes, gouden kandelaars nog net als 40 jaar geleden, maar hij heeft heerlijk eten
Ik met mijn werk een keer met wat Denen. Ik vond dat dus niksquote:Op maandag 21 september 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het bezorgen... 1 keer in het drijvende Chinees restaurant bij CS gegeten.. Dat was wel lekker , maar ok we zaten slechts begane grond
In Rotterdam hebben we ook een drijvend Chinees restaurant, gebouwd door het bedrijf waar ik werkquote:Op maandag 21 september 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat het bezorgen... 1 keer in het drijvende Chinees restaurant bij CS gegeten.. Dat was wel lekker , maar ok we zaten slechts begane grond
Dat lijkt op die drijvende tent in Amsterdam. Nasie en bamie dingquote:Op maandag 21 september 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we ook een drijvend Chinees restaurant, gebouwd door het bedrijf waar ik werk
[ afbeelding ]
De Euromast is getuige dat deze echt in Rotterdam ligtquote:Op maandag 21 september 2015 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt op die drijvende tent in Amsterdam. Nasie en bamie ding
Dat geloof ik graag, maar ik zou er niet naar toe gaan voor het etenquote:Op maandag 21 september 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Euromast is getuige dat deze echt in Rotterdam ligt
Sambal?quote:Op maandag 21 september 2015 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we ook een drijvend Chinees restaurant, gebouwd door het bedrijf waar ik werk
[ afbeelding ]
Daar moet je ook niet heen voor de kwaliteit voor het eten, maar om het uitzichtquote:Op maandag 21 september 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik zou er niet naar toe gaan voor het eten
Dat is dan weer leuk idd. Smaakt die loempia ook bestquote:Op maandag 21 september 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet heen voor de kwaliteit voor het eten, maar om het uitzicht
Dus jou bedrijf heeft daar gewoon een Chinese snackbar met uitzicht neer geknald...quote:Op maandag 21 september 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet heen voor de kwaliteit voor het eten, maar om het uitzicht
Yep, zo'n 30 jaar geledenquote:Op maandag 21 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jou bedrijf heeft daar gewoon een Chinese snackbar met uitzicht neer geknald...
Nee, die hebben wij niet gebouwd, dat weet ik zeker .quote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is die in Amsterdam ook wel van jullie.. Die ligt er volgens mij ook al eeuwen
Bedoel je de nieuwe Markthal?quote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
Ooit wil ik een keer naar Rotterdam, voor de foodmarkt en de brood winkel van Isegrim
Ik wist net de kogels te ontwijken toen ik daar liep. Chinees en zijn dame doorzeefdquote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is die in Amsterdam ook wel van jullie.. Die ligt er volgens mij ook al eeuwen
Uit 1984 las ik net, was de eerste in Europaquote:Op maandag 21 september 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die hebben wij niet gebouwd, dat weet ik zeker .
Die van ons was in 1986 klaar, ik weet dat nog omdat we met de 60e verjaardag van mijn vader daar zijn wezen eten, ook omdat hij eraan mee heeft helpen bouwen.quote:Op maandag 21 september 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit 1984 las ik net, was de eerste in Europa
Lijkt me leuk, ja dezequote:Op maandag 21 september 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel je de nieuwe Markthal?
Als je deze kant op komt moet je het even laten weten, kunnen we drankje doen als je het leuk vindt.
Ik ben er een paar maanden geleden geweest en je kijkt er echt je ogen uit, maar een tip: ga er niet in het weekend heen, want dan is het gigadruk.quote:Op maandag 21 september 2015 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, ja deze [ afbeelding ]
Dat is een feestje. En Isegrim volg ik stiekem al maanden CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #17 - Het lijkt wel werk!
Maar juist dan is Isegrim dr bakkerij open ....quote:Op maandag 21 september 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er een paar maanden geleden geweest en je kijkt er echt je ogen uit, maar een tip: ga er niet in het weekend heen, want dan is het gigadruk.
Alleen op zaterdag?quote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar juist dan is Isegrim dr bakkerij open ....
Dat wel ja, maar die gaan wel vaker open zoals ik dat leesquote:Op maandag 21 september 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar juist dan is Isegrim dr bakkerij open ....
Vrijdag ook dus geen probleemquote:
Dat is zo...quote:Op maandag 21 september 2015 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die is toch al gehakt?
Radio.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo...
BTW : youtube bug op de nieuwe layout is nog niet opgelost
quote:Op maandag 21 september 2015 20:59 schreef Soury het volgende:
Lijkt me leuk, ja deze
Dat is een feestje. En Isegrim volg ik stiekem al maanden CUL / [Volgtopic] Bakkerij beginnen! #17 - Het lijkt wel werk!
Geen dank!quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:33 schreef sacha het volgende:
oeh wat fijn, ik hoef niet meer naar onderen te swipen
Je bent ook gek als je in deze tijd nog zulke risicolanden gaat bezoeken.quote:Het aantal toeristen dat naar Tunesië gaat is met 20 procent gedaald in de eerste acht maanden van dit jaar tot 4 miljoen. De daling is een gevolg van de terreuraanslagen die extremisten uitvoerden op westerse bezoekers, zei de minister van Toerisme maandag.
Toerisme vormt een belangrijke bron van inkomsten in het land, waar sinds de aanslagen de noodtoestand geldt. Toeristische trekpleisters en belangrijke plekken in de hoofdstad Tunis krijgen extra bewaking, maar de toeristen blijven uit.
Met als gevolg dat nog meer Tunesiërs ook hun geluk elders (Europa) gaan zoeken...quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je in deze tijd nog zulke risicolanden gaat bezoeken.
Maar goed, voor de 'normale' mensen die er wonen is dit dus een flinke strop (verkeerd woord), zulke onzin komt een land nooit ten goede.
Alles voor de religie.![]()
Die apen snappen er werkelijk niets van, hoe maak ik de economie van een land kapot? Nou, zo dus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |