Axellequote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee een andere. Die zat bij een wedstrijd tijdens t WK
Zo dan. Rebels hoorquote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
![]()
GGMM is zelf een idioot had ik gedaan.
Een vriend mag je nooit in het zonnetje zetten?quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Niks mis met de TT, maar vanwaar dit ietwat slijmerige gedrag ineens?
Rebels is m'n tweede naam. Idioot.quote:
Jammer weer dit.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Frankrijk wint dit EK trouwens.
Zit je bij ziggo?quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Mijn internetverbinding is terugsorry jongens
Onlogisch zet mij vandaag behoorlijk in het zonnetje!quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch is underrated.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zet mij vandaag behoorlijk in het zonnetje!
Jij bent echt dood voor mij.quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Wederom is er sprake van een goede TT.
Jullie mogen het weten :
Ik ben trots op mezelf
Dan ik ookquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik moest trouwens heel hard lachen om die grappige filmpjes van Hansie.
Spanje gaat jullie gewoon allemaal trollen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop Duitsland, maar de Fransen maken een goede indruk op mij. Ongeslagen in de kwalificatie.quote:
We hebben je gemistquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Voel je je niet lichtelijk ongemakkelijk door deze complimententsunami?quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zet mij vandaag behoorlijk in het zonnetje!
Spanje.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voel je je niet lichtelijk ongemakkelijk door deze complimententsunami?
Jij hebt er verstand vanquote:
Laat dat bijna maar weg.quote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]ik jullie ook hoor. Jullie zijn bijna net familie.
Reclame makenquote:
Natuurlijk Sensei.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg.
Hoiquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Echt een ziekelijke feature van FOK!quote:
Ik wil Spanje - Nederland hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mexi en ik willen Spanje - Duitsland EK finale.
Gekomen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen moet De Gea dan wel effe aan spelen toekomen
De Gea
Vidal - Pique - Bernat - Alba
Silva - Busquets - Isco - Koke - Iniesta
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, komt ook totaal niet wanhopig over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een ziekelijke feature van FOK!
Die kunnen niet winnen van Spanje.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het liefst in een finale tegen Duitsland.
Bernat centraal? Ook is het lekker boeiendquote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Gea
Lekker boeiend
Wat een team
Hallo Karina.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Stomme is dat ik op maandagavond ook vaak last heb. Maandag is faaldag denk ik.
Raul in de spitsquote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Gea
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, moet kunnen toch? Alba is een halve middenvelderquote:
Ja dan kunnen we VI niet volgen hierquote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Karina.![]()
Ze doen dit ons expres aan.
Eerder een linksbuiten in-gamequote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, moet kunnen toch? Alba is een halve middenvelder
Ja die deden het zo goed op het WK.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Vasion het volgende:
Spanje is de enige ploeg die Duitsland eruit kan pleuren. Go Spain!
Vidal ook op rechts.quote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eerder een linksbuiten in-game
Ik wacht op de reactie van Johannes en GGMMquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Clarence Seedorf niet als alternatief zien.
Die heeft nog nooit een elftal gecoachtquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Clarence Seedorf niet als alternatief zien.
Ik begrijp deze sneer niet no.quote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja die deden het zo goed op het WK.
AC Milaanquote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een elftal gecoacht
Dom varken.
Dat is juist iets goeds. Je moet meer gewaardeerd worden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp deze sneer niet no.![]()
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijand.
GGMM zal mij steunen in deze strijd.
Kijk naar Nederlandquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja die deden het zo goed op het WK.
Volgens mij bedoelt hij juist dat je wel eens wat meer waardering kan krijgen van mesnen op dit forum.quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp deze sneer niet no.![]()
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijand.
GGMM zal mij steunen in deze strijd.
Vriendschappelijk telt nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk heeft trouwens in de 'kwalificatie' maar 5 punten gepakt.
Geef ik een keer eens een positief signaal is het weer niet goed.quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij juist dat je wel eens wat meer waardering kan krijgen van mesnen op dit forum.
Oke.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendschappelijk telt niet
Ik heb deze ronde gemist.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alle wedstrijden juist voorspeld.
Come at me.
Jammerquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Come at me.
bronquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Come at me.
John Troostquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
zeg het maar jongens Wie moet de opvolger worden van Danny Blind?
Boskampquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Danny Blind moet een contract voor het leven krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Tomgodquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt vast met stijgende verbazing naar Tom zitten kijken vandaag
Ron Jansgodquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Ed de Goey.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Bas van Toorquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Johannes_vermeerquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Sorry, door alle commotie omtrent de TT keuze en de verschillende aanvallen die ik al heb moeten verwerken, interpreteerde ik deze post onjuist. Ik hoop dat je dit misverstand kan begrijpen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is juist iets goeds. Je moet meer gewaardeerd worden.
Wow, zij is écht lekkerrr...quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, door alle commotie omtrent de TT keuze en de verschillende aanvallen die ik al heb moeten verwerken, interpreteerde ik deze post onjuist. Ik hoop dat je dit misverstand kan begrijpen.
Hier, een plaatje van Jessica Alba om deze post kracht bij te zetten :
[ afbeelding ]
Nou zeg, jeetje, HUILEN.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Brazilie speelde uit. Jammer joh.
Keepers kunnen er niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Van der Sar is gewoon een beetje autistisch, net als bijna alle keepers.
Ja! Tomgod , Daar is onze hoop op gevestigdquote:Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tomgodgaat woensdag weer shinen
quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, zij is écht lekkerrr...
Vergeet Tom Dumoulin in de Tour nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef ForzaMilan het volgende:
Daphne Schippers op OS redt onze zomer.
hobiequote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe hobby?
quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, zij is écht lekkerrr...
Volgende zomer Tour Du Jour Oranjequote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Tomgod , Daar is onze hoop op gevestigd
Ben je psychiatrisch?quote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Dennis Bergkamp? DENNIS BERGKAMP?
Tom gaat voor goud in Rioquote:Op maandag 7 september 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet Tom Dumoulin in de Tour niet
Echt welquote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende zomer Tour Du Jour Oranje![]()
ach gossie jongen tochquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland niet naar het EK gaat kan ik wel juichen eindelijk geen Oranjecircus meer, maar diep van binnen ben ik helemaal kapot![]()
tot zover mijn post.
Eensquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Karina, gaan we nu naar Het Familiediner?
Ik vond het een topshow!
Ik weet toevallig van je persoonlijke leed en vind het erg vervelend dat ook dit er nog eens bij komt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland niet naar het EK gaat kan ik wel juichen eindelijk geen Oranjecircus meer, maar diep van binnen ben ik helemaal kapot![]()
tot zover mijn post.
Nee ik vind daar niets aan. Ik ga denk ik I'm gonna make you a supermodel kijkenquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Karina, gaan we nu naar Het Familiediner?
Ik vond het een topshow!
Misschien kunnen we met z'n drieën een appgroep oprichtenquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet toevallig van je persoonlijke leed en vind het erg vervelend dat ook dit er nog eens bij komt.
Mocht je er ooit over willen praten dan ben ik zeker bereid dat te doen.
Bedankt Conanquote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef Evertjan het volgende:
op een schaal van ADNX54154 tot FODG15445 geef ik deze show een HDPK71741
ik wil ook in een appgroepjequote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n drieën een appgroep oprichten
Dat lijkt me erg leuk!quote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n drieën een appgroep oprichten
Het is hopen op een wonder. Als Nederland toch doorgaat mag jij 1 week lang een UI voor mij bepalen. Ik weet zeker dat dit gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet toevallig van je persoonlijke leed en vind het erg vervelend dat ook dit er nog eens bij komt.
Mocht je er ooit over willen praten dan ben ik zeker bereid dat te doen.
Huib Stevens goede naam voor een bondscoachtwitter:BertAndCooking twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:59:25Wanneer komt nu eens Huib Stevens als bondscoach in beeld?? #voetbalinside #rtl7 reageer retweet
Watquote:Op maandag 7 september 2015 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hans Kraay jr. neergeschoten door Jan Wouters (1994)
Jezus wat slechtquote:Op maandag 7 september 2015 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hans Kraay jr. neergeschoten door Jan Wouters (1994)
quote:Op maandag 7 september 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet me mobiel te vinden!
Ik heb Huub Hitler hier ook al eens eerder genoemd, de zweep erover bij die apen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Huib Stevens goede naam voor een bondscoachtwitter:BertAndCooking twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:59:25Wanneer komt nu eens Huib Stevens als bondscoach in beeld?? #voetbalinside #rtl7 reageer retweet
Nou die niet, maar het nummer wel, haha!quote:Op maandag 7 september 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet me mobiel te vinden!
Thxquote:Op maandag 7 september 2015 22:13 schreef BobW het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d6a-a01a229dc229.mp4
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 september 2015 22:13 schreef BobW het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d6a-a01a229dc229.mp4
Rensie, ouwe reus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wat was Gijp hypocriet vanavond![]()
Maar nog altijdRené van der Gijp
Niks aan gelogen, geweldig eindequote:Op maandag 7 september 2015 23:36 schreef Seam het volgende:
7,9241 voor deze aflevering, zeker het einde was erg sterk.
De man is 66, kan die niet eens met zijn kleinkinderen gaan spelen ofzo?quote:Johan Derksen wil nieuw voetbaltijdschrift lanceren
Gepubliceerd: 08 september 2015 12:23 Laatste update: 08 september 2015 12:29
Johan Derksen is van plan om een nieuw voetbaltijdschrift te lanceren.
Dat verklapt hij dinsdag in de Vara Gids.
De oud-hoofdredacteur van Voetbal International wil samen met Wilfred Genee, René van der Gijp, Wim Kieft, Hans Kaay jr. en Johan Boskamp het blad Voetbal Inside lanceren. "En we nemen allemaal ons netwerk mee", verzekert Derksen.
"Op 10 september gaan we erover beslissen, we zijn al in gesprek met andere uitgeverijen", vervolgt hij. Ook wil Derksen boeken gaan uitgeven onder het gelijknamige nieuwe label Voetbal Inside.
Voetbal International
De 66-jarige Derksen was tussen 1977 en 2015 in dienst van het weekblad Voetbal International. Van 2000 tot en met 2013 bekleedde hij de functie van hoofdredacteur.
De journalist werd pas echt bekend toen hij in het najaar 2008 met Wilfred Genee en René van der Gijp een televisieprogramma begon met dezelfde naam als het blad. Het programma heet inmiddels Voetbal Inside.
Wim neemt zijn netwerk mee?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De man is 66, kan die niet eens met zijn kleinkinderen gaan spelen ofzo?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is neem ik meteen een abonnement en zeg ik de VI op
Ik denk dat hij dit blad wil beginnen als een soort rancune naar de nieuwe directie van VI.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is neem ik meteen een abonnement en zeg ik de VI op
Ja, uiteraard. Hij is niet voor niets met pensioen gegaan. En wie zegt dat hij nu wel de juiste mensen kiest wanneer hij er weer mee stopt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit blad wil beginnen als een soort rancune naar de nieuwe directie van VI.
he?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:15 schreef Evertjan het volgende:
Botox Ronnie krijgt een kleinkind
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kleindochter__.html
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit blad wil beginnen als een soort rancune naar de nieuwe directie van VI.
Die laatste zin, Genee is voor een keer subtielquote:De mannen van Voetbal Inside starten binnenkort met een voetbaltijdschrift dat per kwartaal moet verschijnen. Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Wim Kieft en Jan Boskamp concurreren hiermee met voetbaltijdschrift Voetbal International. Dat bevestigt Genee tegenover Quote.
Genee: “Oh my God, heeft Johan zich weer verluld? Ach wat. Het is zo. We gaan erover nadenken. In eerste instantie zal het gaan om een kwartaalblad, waarbij we allemaal onze expertise inbrengen. Ben nu op weg naar de uitgever. Zeg niet welke.”
“Of dit wraak is van Johan? Laat ik het zo zeggen: ik denk dat Johan nog genoeg energie heeft voor een nieuw avontuur”, duidt Genee de kwestie.
Dus Wilfred gaat over groente schrijven?quote:waarbij we allemaal onze expertise inbrengen
Voor de Belgen maar het exacte fragmentje online gezetquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:40 schreef DonRaja het volgende:
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1
Hln gooit gewoon ff de hele aflevering online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |