ach gossie jongen tochquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland niet naar het EK gaat kan ik wel juichen eindelijk geen Oranjecircus meer, maar diep van binnen ben ik helemaal kapot![]()
tot zover mijn post.
Eensquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Karina, gaan we nu naar Het Familiediner?
Ik vond het een topshow!
Ik weet toevallig van je persoonlijke leed en vind het erg vervelend dat ook dit er nog eens bij komt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland niet naar het EK gaat kan ik wel juichen eindelijk geen Oranjecircus meer, maar diep van binnen ben ik helemaal kapot![]()
tot zover mijn post.
Nee ik vind daar niets aan. Ik ga denk ik I'm gonna make you a supermodel kijkenquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Karina, gaan we nu naar Het Familiediner?
Ik vond het een topshow!
Misschien kunnen we met z'n drieën een appgroep oprichtenquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet toevallig van je persoonlijke leed en vind het erg vervelend dat ook dit er nog eens bij komt.
Mocht je er ooit over willen praten dan ben ik zeker bereid dat te doen.
Bedankt Conanquote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef Evertjan het volgende:
op een schaal van ADNX54154 tot FODG15445 geef ik deze show een HDPK71741
ik wil ook in een appgroepjequote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n drieën een appgroep oprichten
Dat lijkt me erg leuk!quote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n drieën een appgroep oprichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |