Jammer weer dit.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Frankrijk wint dit EK trouwens.
Zit je bij ziggo?quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Mijn internetverbinding is terugsorry jongens
Onlogisch zet mij vandaag behoorlijk in het zonnetje!quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch is underrated.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zet mij vandaag behoorlijk in het zonnetje!
Jij bent echt dood voor mij.quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Wederom is er sprake van een goede TT.
Jullie mogen het weten :
Ik ben trots op mezelf
Dan ik ookquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik moest trouwens heel hard lachen om die grappige filmpjes van Hansie.
Spanje gaat jullie gewoon allemaal trollen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop Duitsland, maar de Fransen maken een goede indruk op mij. Ongeslagen in de kwalificatie.quote:
We hebben je gemistquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Voel je je niet lichtelijk ongemakkelijk door deze complimententsunami?quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zet mij vandaag behoorlijk in het zonnetje!
Spanje.quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voel je je niet lichtelijk ongemakkelijk door deze complimententsunami?
Jij hebt er verstand vanquote:
Laat dat bijna maar weg.quote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]ik jullie ook hoor. Jullie zijn bijna net familie.
Reclame makenquote:
Natuurlijk Sensei.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg.
Hoiquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Echt een ziekelijke feature van FOK!quote:
Ik wil Spanje - Nederland hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mexi en ik willen Spanje - Duitsland EK finale.
Gekomen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen moet De Gea dan wel effe aan spelen toekomen
De Gea
Vidal - Pique - Bernat - Alba
Silva - Busquets - Isco - Koke - Iniesta
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, komt ook totaal niet wanhopig over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een ziekelijke feature van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |