Echt een ziekelijke feature van FOK!quote:
Ik wil Spanje - Nederland hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mexi en ik willen Spanje - Duitsland EK finale.
Gekomen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen moet De Gea dan wel effe aan spelen toekomen
De Gea
Vidal - Pique - Bernat - Alba
Silva - Busquets - Isco - Koke - Iniesta
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, komt ook totaal niet wanhopig over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een ziekelijke feature van FOK!
Die kunnen niet winnen van Spanje.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het liefst in een finale tegen Duitsland.
Bernat centraal? Ook is het lekker boeiendquote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Gea
Lekker boeiend
Wat een team
Hallo Karina.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Stomme is dat ik op maandagavond ook vaak last heb. Maandag is faaldag denk ik.
Raul in de spitsquote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Gea
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, moet kunnen toch? Alba is een halve middenvelderquote:
Ja dan kunnen we VI niet volgen hierquote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Karina.![]()
Ze doen dit ons expres aan.
Eerder een linksbuiten in-gamequote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, moet kunnen toch? Alba is een halve middenvelder
Ja die deden het zo goed op het WK.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Vasion het volgende:
Spanje is de enige ploeg die Duitsland eruit kan pleuren. Go Spain!
Vidal ook op rechts.quote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eerder een linksbuiten in-game
Ik wacht op de reactie van Johannes en GGMMquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Clarence Seedorf niet als alternatief zien.
Die heeft nog nooit een elftal gecoachtquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Clarence Seedorf niet als alternatief zien.
Ik begrijp deze sneer niet no.quote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja die deden het zo goed op het WK.
AC Milaanquote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een elftal gecoacht
Dom varken.
Dat is juist iets goeds. Je moet meer gewaardeerd worden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp deze sneer niet no.![]()
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijand.
GGMM zal mij steunen in deze strijd.
Kijk naar Nederlandquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja die deden het zo goed op het WK.
Volgens mij bedoelt hij juist dat je wel eens wat meer waardering kan krijgen van mesnen op dit forum.quote:Op maandag 7 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp deze sneer niet no.![]()
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijand.
GGMM zal mij steunen in deze strijd.
Vriendschappelijk telt nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk heeft trouwens in de 'kwalificatie' maar 5 punten gepakt.
Geef ik een keer eens een positief signaal is het weer niet goed.quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij juist dat je wel eens wat meer waardering kan krijgen van mesnen op dit forum.
Oke.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendschappelijk telt niet
Ik heb deze ronde gemist.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alle wedstrijden juist voorspeld.
Come at me.
Jammerquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Come at me.
bronquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Come at me.
John Troostquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
zeg het maar jongens Wie moet de opvolger worden van Danny Blind?
Boskampquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Danny Blind moet een contract voor het leven krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Tomgodquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt vast met stijgende verbazing naar Tom zitten kijken vandaag
Ron Jansgodquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Ed de Goey.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Bas van Toorquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Johannes_vermeerquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Sorry, door alle commotie omtrent de TT keuze en de verschillende aanvallen die ik al heb moeten verwerken, interpreteerde ik deze post onjuist. Ik hoop dat je dit misverstand kan begrijpen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is juist iets goeds. Je moet meer gewaardeerd worden.
Wow, zij is écht lekkerrr...quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, door alle commotie omtrent de TT keuze en de verschillende aanvallen die ik al heb moeten verwerken, interpreteerde ik deze post onjuist. Ik hoop dat je dit misverstand kan begrijpen.
Hier, een plaatje van Jessica Alba om deze post kracht bij te zetten :
[ afbeelding ]
Nou zeg, jeetje, HUILEN.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Brazilie speelde uit. Jammer joh.
Keepers kunnen er niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Van der Sar is gewoon een beetje autistisch, net als bijna alle keepers.
Ja! Tomgod , Daar is onze hoop op gevestigdquote:Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tomgodgaat woensdag weer shinen
quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, zij is écht lekkerrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |