Danny Blind moet een contract voor het leven krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
zeg het maar jongens Wie moet de opvolger worden van Danny Blind?
Tomgodquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt vast met stijgende verbazing naar Tom zitten kijken vandaag
Ron Jansgodquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Ed de Goey.quote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Bas van Toorquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Johannes_vermeerquote:Op maandag 7 september 2015 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Sorry, door alle commotie omtrent de TT keuze en de verschillende aanvallen die ik al heb moeten verwerken, interpreteerde ik deze post onjuist. Ik hoop dat je dit misverstand kan begrijpen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is juist iets goeds. Je moet meer gewaardeerd worden.
Wow, zij is écht lekkerrr...quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, door alle commotie omtrent de TT keuze en de verschillende aanvallen die ik al heb moeten verwerken, interpreteerde ik deze post onjuist. Ik hoop dat je dit misverstand kan begrijpen.
Hier, een plaatje van Jessica Alba om deze post kracht bij te zetten :
[ afbeelding ]
Nou zeg, jeetje, HUILEN.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Brazilie speelde uit. Jammer joh.
Keepers kunnen er niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Van der Sar is gewoon een beetje autistisch, net als bijna alle keepers.
Ja! Tomgod , Daar is onze hoop op gevestigdquote:Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tomgodgaat woensdag weer shinen
quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, zij is écht lekkerrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |