Echt een ziekelijke feature van FOK!quote:
Ik wil Spanje - Nederland hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mexi en ik willen Spanje - Duitsland EK finale.
Gekomen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen moet De Gea dan wel effe aan spelen toekomen
De Gea
Vidal - Pique - Bernat - Alba
Silva - Busquets - Isco - Koke - Iniesta
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, komt ook totaal niet wanhopig over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een ziekelijke feature van FOK!
Die kunnen niet winnen van Spanje.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het liefst in een finale tegen Duitsland.
Bernat centraal? Ook is het lekker boeiendquote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Gea
Lekker boeiend
Wat een team
Hallo Karina.quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Stomme is dat ik op maandagavond ook vaak last heb. Maandag is faaldag denk ik.
Raul in de spitsquote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Gea
Lekker boeiend
Wat een team
Ja, moet kunnen toch? Alba is een halve middenvelderquote:
Ja dan kunnen we VI niet volgen hierquote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo Karina.![]()
Ze doen dit ons expres aan.
Eerder een linksbuiten in-gamequote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, moet kunnen toch? Alba is een halve middenvelder
Ja die deden het zo goed op het WK.quote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef Vasion het volgende:
Spanje is de enige ploeg die Duitsland eruit kan pleuren. Go Spain!
Vidal ook op rechts.quote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eerder een linksbuiten in-game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |