De man is 66, kan die niet eens met zijn kleinkinderen gaan spelen ofzo?quote:Johan Derksen wil nieuw voetbaltijdschrift lanceren
Gepubliceerd: 08 september 2015 12:23 Laatste update: 08 september 2015 12:29
Johan Derksen is van plan om een nieuw voetbaltijdschrift te lanceren.
Dat verklapt hij dinsdag in de Vara Gids.
De oud-hoofdredacteur van Voetbal International wil samen met Wilfred Genee, René van der Gijp, Wim Kieft, Hans Kaay jr. en Johan Boskamp het blad Voetbal Inside lanceren. "En we nemen allemaal ons netwerk mee", verzekert Derksen.
"Op 10 september gaan we erover beslissen, we zijn al in gesprek met andere uitgeverijen", vervolgt hij. Ook wil Derksen boeken gaan uitgeven onder het gelijknamige nieuwe label Voetbal Inside.
Voetbal International
De 66-jarige Derksen was tussen 1977 en 2015 in dienst van het weekblad Voetbal International. Van 2000 tot en met 2013 bekleedde hij de functie van hoofdredacteur.
De journalist werd pas echt bekend toen hij in het najaar 2008 met Wilfred Genee en René van der Gijp een televisieprogramma begon met dezelfde naam als het blad. Het programma heet inmiddels Voetbal Inside.
Wim neemt zijn netwerk mee?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De man is 66, kan die niet eens met zijn kleinkinderen gaan spelen ofzo?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is neem ik meteen een abonnement en zeg ik de VI op
Ik denk dat hij dit blad wil beginnen als een soort rancune naar de nieuwe directie van VI.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is neem ik meteen een abonnement en zeg ik de VI op
Ja, uiteraard. Hij is niet voor niets met pensioen gegaan. En wie zegt dat hij nu wel de juiste mensen kiest wanneer hij er weer mee stopt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit blad wil beginnen als een soort rancune naar de nieuwe directie van VI.
he?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:15 schreef Evertjan het volgende:
Botox Ronnie krijgt een kleinkind
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kleindochter__.html
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit blad wil beginnen als een soort rancune naar de nieuwe directie van VI.
Die laatste zin, Genee is voor een keer subtielquote:De mannen van Voetbal Inside starten binnenkort met een voetbaltijdschrift dat per kwartaal moet verschijnen. Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Wim Kieft en Jan Boskamp concurreren hiermee met voetbaltijdschrift Voetbal International. Dat bevestigt Genee tegenover Quote.
Genee: “Oh my God, heeft Johan zich weer verluld? Ach wat. Het is zo. We gaan erover nadenken. In eerste instantie zal het gaan om een kwartaalblad, waarbij we allemaal onze expertise inbrengen. Ben nu op weg naar de uitgever. Zeg niet welke.”
“Of dit wraak is van Johan? Laat ik het zo zeggen: ik denk dat Johan nog genoeg energie heeft voor een nieuw avontuur”, duidt Genee de kwestie.
Dus Wilfred gaat over groente schrijven?quote:waarbij we allemaal onze expertise inbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |