Hij is ook geblesseerd.quote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?Toch wel een redelijke speler
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_Ron_Vlaar__.htmlquote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?Toch wel een redelijke speler
Ja en dan heb je geen 6.quote:
neequote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zelfs dan is hij nog een van de betere verdedigers
Zit niet voor niets bij Trabzonspor. Ook geen geweldenaar.quote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.
Ben je niet bang dat je uiteindelijk weer alleen zit?quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd welke film GGMM donderdag met mij wil bekijken.
De Robben van de verdediging.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Ron Beton die na elk sprintje iets afscheurt
haha
Ik zou elke film willen zien, zolang het maar met jou is.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd welke film GGMM donderdag met mij wil bekijken.
Ja wie dan?quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit niet voor niets bij Trabzonspor. Ook geen geweldenaar.
Zijn kompaan in het centrum zou ik beter vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wie dan?
Moeten we Vito Wormgoor gaan oproepen ofzo?
Dat was toch al zwaar over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Geen VI Oranje dit jaar. Wat een ellende.
Nigel hahahaquote:
ik wil geen importquote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.
KARIM REKIKIK KARIK REKIK.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Falco het volgende:
Gewoon Bruma en Rekik opstellen in het vervolg
TOMMIEquote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wie dan?
Moeten we Vito Wormgoor gaan oproepen ofzo?
Beugelsdijk?quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn kompaan in het centrum zou ik beter vinden.
Riedewald speelt het beste.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De schuld durven geven aan Riedewald bij deze tegengoal. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Als je nou niet oprot.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was toch al zwaar over zijn hoogtepunt heen.
Pixels wil ik niet zien.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou elke film willen zien, zolang het maar met jou is.
(Behalve Pixels)
Enige speler die ik een voldoende zou geven.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Riedewald speelt het beste.
Je rukt het nu een beetje uit zn verband, maar leuk dat je van alles probeert om mij zwart te makenquote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
Waarom stellen we Vlaar niet op die al een half jaar geblesseerd is en geen club heeft?
- Mexicanobakker
RVP 5,5quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige speler die ik een voldoende zou geven.
je bent niet de enigequote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige speler die ik een voldoende zou geven.
Hey maatjequote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer haten joden op hun eigen spelers?
Was gewoon een domme opmerking.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rukt het nu een beetje uit zn verband, maar leuk dat je van alles probeert om mij zwart te maken
Maar je moet niet op 80 meter gaan verdedigenquote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp heeft gelijk.
Al was nederland op wk vooral scorend in de 433 positie.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je niet scoort als spits krijg je automatisch onvoldoende.
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor vernieuwing:
Cillessen
Tete-van Beek-Riedewald-Blind
Clasie
Klaassen-Wijnaldum
Promes-Luuk de Jong-Depay
Hmmm, nee. Dit is het ook niet echt.
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je UI is best erg, dat zou ik mijn ergste vijanden niet aan willen doen, je mag hem veranderen als je eraan ergert.
waarom kijk jij op ajax netwerkquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
Mwah.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
Veruit? Krul speelt iedere week in de PL.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haten op Cilgod![]()
Veruit de beste Nederlandse keeper
Dat werd hier door iemand neergegooid een dezer dagenquote:
Nee, daar stond Veltman op de plek van Beek.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat team wat op Ajax netwerk was gepost?
BMI kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Denk in ieder geval dat je Sneijder en van Persie moet bedanken voor de diensten.quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Luuk de Jong moet er uit en Huntelaar er in.
maakt 1 fout per 2 seizoenenquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop dat iedereen blijft zeiken op Cillessen en dat hij daardoor nooit weggaat
Met afstand de beste keeper op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je moet niet op 80 meter gaan verdedigen
Ik denk dat je het principe van een 5-3-2 niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
Vd Wiel - Bruma - Rekik - BMI - Willems
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
zullen we strootman voorlopig maar even afschrijvenquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
Cillessen
Van beek de vrij van dijk blind willems
De jong sneijder strootman/klaassen
Robben depay
Kom je ieder geval minder in de problemen
Uh de weddenschap was een ajax ui, dat kan dus alle kanten opquote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.
Ik bedoel maar, en omdat niemand het kan hebben dat er een kkjood op doel staat bij het Nederlands Elftal en een aantal mensen geroepen hebben dat hij maar een matige keeper is, wordt elke slechte actie uitgebreid uitvergrootquote:
5 verdedigers is overdreven, maar als de oude garde weg is wil ik wel een 4-4-2 met Promes en Depay in de aanval zienquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad.
Cillessen
Van beek de vrij van dijk blind willems
De jong sneijder strootman/klaassen
Robben depay
Kom je ieder geval minder in de problemen
valt ook wel tegen. en als je met type dost wilt spelen, ga dan voor huntelaarquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Niemand noemt hier Dost? Schiet ze er elke week wel in Duitsland.
Doe dan tenminste Vorm op goal, met je swag-elftal.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Dost is beter op dit moment.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
valt ook wel tegen. en als je met type dost wilt spelen, ga dan voor huntelaar
Alsnog is Cillissen beter.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veruit? Krul speelt iedere week in de PL.
Daarom ook /klaassen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zullen we strootman voorlopig maar even afschrijven
Oh ja dan moet hij wel goed zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
is alleen niet erg constant. staat een half jaar droog om er vervolgens 12 in 6 wedstrijden te schieten, om dan weer verder te gaan in volledige droogtquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
dus?quote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
niks meer aan doenquote:Op maandag 7 september 2015 20:51 schreef Falco het volgende:
Cillessen
El Ghazi - Gini - Depay
Narsingh - Lens
Niemand vindt je grappig.quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel een goed Nederlands elftal:
Vermeer
Martina - Douglas - Martins Indi - Willems
Anita - Wijnaldum - Fer
Narsingh - Promes - Lens
quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV en ik zouden dat erg lafjes vinden.
Een man en man. Een woord een woord.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh de weddenschap was een ajax ui, dat kan dus alle kanten op
Haha allemaal zwartjesquote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer
Anita - Wijnaldum - Fer
Narsingh - Promes - Lens
Promes en depay gaan het ook niet doen, teveel hetzelfde en te veel grillen van de dag.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 verdedigers is overdreven, maar als de oude garde weg is wil ik wel een 4-4-2 met Promes en Depay in de aanval zien
Uh, okequote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand vindt je grappig.
En sinds je 'Vlaar' er in zette neemt ook niemand je meer serieus.
Dat 'wekelijks spelen' in de PL vind ik toch een kulargument. Sowieso hoef je niet veel te kunnen om bij Newcastle United in defensief opzicht basisklant te worden. Zelfs Anita, waarvan Ajax gewoon zijn top is, speelt daar wekelijks.quote:Op maandag 7 september 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dan moet hij wel goed zijn.
Net als Janmaat
ipv ivoorkust naar de afrika cupquote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer
Anita - Wijnaldum - Fer
Narsingh - Promes - Lens
quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer
Anita - Wijnaldum - Fer
Narsingh - Promes - Lens
Was nooit een optie, iedereen gaat lekker terughangen tegen Nederland.quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Promes en depay gaan het ook niet doen, teveel hetzelfde en te veel grillen van de dag.
5 verdedigers is normaal teveel ja, maar nu bijna de enige optie.
vanwege?quote:Op maandag 7 september 2015 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga aangifte doen tegen Bert van Oostveen.
als keeper al helemaal niet.quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat 'wekelijks spelen' in de PL vind ik toch een kulargument. Sowieso hoef je niet veel te kunnen om bij Newcastle United in defensief opzicht basisklant te worden. Zelfs Anita, waarvan Ajax gewoon zijn top is, speelt daar wekelijks.
Bert kijk eens dom. Ja ho maarquote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Bert, doe eens wat inhoudelijks zeggen
De moord op de schnabbels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
In een 5-3-2 systeem á la Louis moet de centrale op het middenveld een soort '10' zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Max23 het volgende:
Krul
Janmaat-Van Beek-De Vrij- Van Dijk-Willems
Sneijder-Blind-Klaassen
Robben-Depay
2e kerstdag naar Engeland. Championship en league 1 bezoeken met Happel & HMF & Sjaakquote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook evalueren op Eerste Kerstdag.
We zetten m op marktplaatsquote:Op maandag 7 september 2015 20:55 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga aangifte doen tegen Bert van Oostveen.
De kalkoen smaakte slecht . Hoe kon dit beter ? De kok ontslaanquote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook evalueren op Eerste Kerstdag.
Dan wissel ik Klaassen en Blind omquote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een 5-3-2 systeem á la Louis moet de centrale op het middenveld een soort '10' zijn.
Klaassen kan dat. Anders moet je Lex opstellen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een 5-3-2 systeem á la Louis moet de centrale op het middenveld een soort '10' zijn.
Tieft aub op met je Lexquote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klaassen kan dat. Anders moet je Lex opstellen.
Op oudejaarsdag fileert hij zijn vrouw als de oliebol niet goed in evenwicht is.quote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De kalkoen smaakte slecht . Hoe kon dit beter ? De kok ontslaan
Als ze Promes blijven oproepen, dan halen ze geen punt.quote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, in 2018 worden wij wereldkampioen met dit elftal:
Krul
Tete - Van Beek/De Vrij - Rekik - Willems/Blind
Klaassen - Bazoer - Riedewald - Wijnaldum
Promes - Depay![]()
![]()
Ja dat is natuurlijk een non-statistiek, als die tegen San Marino speelt winnen we daar heus wel vanquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ze Promes blijven oproepen, dan halen ze geen punt.
Voor de rest is bij mij de keeper een twijfelgeval en ga ik nog niet mee in de Van Dijk hype.quote:
30 min te laatquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Zooo, lekker wijf achter Hansie aan de bar.
Carlos Salcido en Edison Mendez zijn het niet met je eensquote:
Je zou maar zo'n mongool als collega hebbenquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Deze man in het NL elftal willen..
Is gewoon een degelijke verdediger. Jaartje ervaring opdoen in de PL en je hebt gewoon een goed centraal duo met Blind.quote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest is bij mij de keeper een twijfelgeval en ga ik nog niet mee in de Van Dijk hype.
Voor de rest #follow je opstelling.
Maar bezitten geen Nederlandse nationaliteit, derhalve niet rullevantquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carlos Salcido en Edison Mendez zijn het niet met je eens
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is gewoon een degelijke verdediger.
eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is gewoon een degelijke verdediger. Jaartje ervaring opdoen in de PL en je hebt gewoon een goed centraal duo met Blind.
Gecombineerd met lyricaal wonder Fer:quote:Op maandag 7 september 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Deze man in het NL elftal willen..
Ik ben zelf ook wel erg benieuwd naar van Dijk bij Southampton nuquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest is bij mij de keeper een twijfelgeval en ga ik nog niet mee in de Van Dijk hype.
Voor de rest #follow je opstelling.
Voor dat fileren is denny blind verantwoordelijkquote:Op maandag 7 september 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op oudejaarsdag fileert hij zijn vrouw als de oliebol niet goed in evenwicht is.
#Betereoliebolandersunfollow
Ik weet je te vinden als hij blundert!!!!!quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel erg benieuwd naar van Dijk bij Southampton nu
quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gecombineerd met lyricaal wonder Fer:
En deze gasten terug:quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gecombineerd met lyricaal wonder Fer:
Ik weet mezelf dan ook te vinden!!!quote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden als hij blundert!!!!!
One flew over the cuckoo's nest is meer van toepassingquote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is net of ik midden in een Maigret film zit.
Theo!quote:Op maandag 7 september 2015 21:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende keer maar Jan Piet Joris en Corneel opstellen
Vooral op de hordes uit het Oostenquote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die Adolf Hitler had er wel kijk op
Massamoordenaars in je elftal opnemenquote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stellen we Patrick Kluivert eigenlijk niet op?
Massa?quote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Massamoordenaars in je elftal opnemen
goede vraagquote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Massamoordenaarsverkrachters in je elftal opnemen
Massaverkrachting!quote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Beetje mazzel wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mij hoor je niet klagen.quote:
Alcoholistquote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak een blik Amstel.
Was in de aanbieding.
Tokkiequote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak een blik Amstel.
Was in de aanbieding.
Jij leeft op het randjequote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak een blik Amstel.
Was in de aanbieding.
twitter:Steems12 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:11Johan Derksen maakt zichzelf compleet belachelijk. Arme man. Bijna medelijden met deze dorpsidioot. @VoetbalInside @wilfredgenee reageer retweet
twitter:Bestiani twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:43Wordt tijd dat #Derksen naar omroep max gaat. Kan niet meer om hem lachen, draait met alle winden mee, zeikt op allea af. @VoetbalInside reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Steems12 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:11Johan Derksen maakt zichzelf compleet belachelijk. Arme man. Bijna medelijden met deze dorpsidioot. @VoetbalInside @wilfredgenee reageer retweet
twitter:Bestiani twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:43Wordt tijd dat #Derksen naar omroep max gaat. Kan niet meer om hem lachen, draait met alle winden mee, zeikt op allea af. @VoetbalInside reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |