Ja wie dan?quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit niet voor niets bij Trabzonspor. Ook geen geweldenaar.
Zijn kompaan in het centrum zou ik beter vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wie dan?
Moeten we Vito Wormgoor gaan oproepen ofzo?
Dat was toch al zwaar over zijn hoogtepunt heen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Geen VI Oranje dit jaar. Wat een ellende.
Nigel hahahaquote:
ik wil geen importquote:Op maandag 7 september 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff dan maar Douglas ofzo, alles is kut maar wil wel een linkspoot.
KARIM REKIKIK KARIK REKIK.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Falco het volgende:
Gewoon Bruma en Rekik opstellen in het vervolg
TOMMIEquote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wie dan?
Moeten we Vito Wormgoor gaan oproepen ofzo?
Beugelsdijk?quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn kompaan in het centrum zou ik beter vinden.
Riedewald speelt het beste.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De schuld durven geven aan Riedewald bij deze tegengoal. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Als je nou niet oprot.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was toch al zwaar over zijn hoogtepunt heen.
Pixels wil ik niet zien.quote:Op maandag 7 september 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou elke film willen zien, zolang het maar met jou is.
(Behalve Pixels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |