goede vraagquote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stellen we Patrick Kluivert eigenlijk niet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Massamoordenaarsverkrachters in je elftal opnemen
Massaverkrachting!quote:Op maandag 7 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stellen we Patrick Kluivert eigenlijk niet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Beetje mazzel wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mij hoor je niet klagen.quote:
Alcoholistquote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak een blik Amstel.
Was in de aanbieding.
Tokkiequote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak een blik Amstel.
Was in de aanbieding.
Jij leeft op het randjequote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak een blik Amstel.
Was in de aanbieding.
twitter:Steems12 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:11Johan Derksen maakt zichzelf compleet belachelijk. Arme man. Bijna medelijden met deze dorpsidioot. @VoetbalInside @wilfredgenee reageer retweet
twitter:Bestiani twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:43Wordt tijd dat #Derksen naar omroep max gaat. Kan niet meer om hem lachen, draait met alle winden mee, zeikt op allea af. @VoetbalInside reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Steems12 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:11Johan Derksen maakt zichzelf compleet belachelijk. Arme man. Bijna medelijden met deze dorpsidioot. @VoetbalInside @wilfredgenee reageer retweet
twitter:Bestiani twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:05:43Wordt tijd dat #Derksen naar omroep max gaat. Kan niet meer om hem lachen, draait met alle winden mee, zeikt op allea af. @VoetbalInside reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |